Ben je nieuw? Stel je hier voor!!!

Gestart door kleine ellen, 17/08/2004 | 18:27 uur

Maurice

uuhmm het is volgens mij anders
je heb het STC(scheepvaart en transport college)
en die heeft ook een gedeelte van de opleiding
in het gebouw van de hoge school
maar het STC is een apparte organisatie (behoorlijk groot ook met opleiding op filipijnen enzo) www.stc-r.nl dat is de site en daar zie je ook onze nieuwe school in aanbouw(webcam)

Robert

CitaatSamenvatting van onderwerp  
geplaatst door: Maurice  geplaatst op: vandaag om 05:39:32pm  
Rotterdam Willem Buyteweg(naam school)



dat is toch een depandance van de hogeschool rotterdam??
daar ben ik wel eens binnen geweest.
Pain is temporary, glory lasts forever!

Maurice

Rotterdam Willem Buyteweg(naam school)

Sharona

Welkom allemaal...

Ook namens het hele defensieforum-team.. :) 8)

Robert

ook welkom maurice,
als ik vragen mag waar zit jij op school?

Ik zie dat jij de grote vaar op wil, ik vaar wel, maar dan in binnevaart. niet fulltime hoor.
Pain is temporary, glory lasts forever!

Maurice

Hallo
ben maurice
zit op de scheepvaartschool(opleiding maritiem officier)
mijn intensie is om na deze opleiding een tijdje de mariniers(niet marine) in te gaan voordat ik de grote vaart op wil
:)

Robert

Welkom Benjamin, namens iedereen die hier rondloopt :D

Ik hoop dat het je hier een beetje bevalt...!! ;D
Pain is temporary, glory lasts forever!

sillus

#33
Hallo iedereen

Mijn naam is Benjamin de Vries en ik ben 22 jaar. Sinds 14 oktober heb ik mijn diploma fysiotherapie gehaald aan de hogeschool van utrecht. Al een tijdje heb ik interesse om bij de landmacht een baan te vinden. Waarschijnlijk ga ik deze week naar een banenwinkel om te kijken wat voor mogelijkheden de landmacht me biedt.

Dit forum leek me een leuk medium om ervaringen uit te wisselen.
Misschien weten jullie meer over mensen met een soortgelijke achtergrond, die ook bij de landmacht/luchtmacht/marine werken/studeren.

Groetjes Ben

Sharona

welkom, ook namens het hele defensieforum!  :)

AD {©¿©}

Citaat van: kleine ellen op 17/08/2004 | 18:27 uur
Tsja ik zat er gister aan te denken  ::) ::).. iedereen opent maar topics om zich voor te stellen. Het wordt zo wel een onoverzichtelijke boel hiero  :(.. en aangezien Eline dit ook al opgemerkt had, heb ik deze topic geopend. :)

HIER KAN IEDERE NIEUWLING VAN DIT FORUM ZICH VOORSTELLEN.... en alvast voor alle nieuwelingen WELKOM  ;D ;D ;D


Hallo,

ook ik ben nieuw hier. Ik heet Ad Weeda en ben van lichting 77-6 (dienstplichtig dus) en was chauffeur verkenner op een YP-408 bij het 45e painfbat te Steenwijk. Het bataljon is inmiddels opgeheven en dit jaar is het besluit genomen om de kazerne ook tegen de vlakte te gooien voor woningbouw in Steenwijk.
Via Google hier terecht gekomen, omdat ik nog steeds interesse in militaire dienst heb. Als je meer over me wilt weten, dan moet je maar een bezoek brengen aan mij site: http://home.planet.nl/~awn/
Groet,
{©¿©}
AD
{©¿©}
AD

civiel

Welkom welkom

Je bent trouwens niet de enige, volgens mij zijn er nog een paar Belgen die eerder gepost hebben.
Alleen zijn ze niet zo actief

Welkom

bertnav2

Hallo,

Ik ben Chris en ongeveer 16 jaar bij de Belgische Marine. Ik ben op dit forum terecht gekomen via een zoekopdracht op Google en de discussies boeiden me voldoende om te registreren.
Ik heb trouwens gezien dat ik niet de enige Belg ben op dt forum.
It's not just a job...

Moonlight.

Nou ja, laat ik mij dan ook maar even voorstellen;

Mijn naam is Moonlight, anti-militair en SP-er. Waarom dan juist dit forum? Ik hou nu eenmaal van heftige discussies met personen wiens meningen nogal verschillen van de mijne. Dit forum lijkt me daarvoor perfect!

Ik ben woonachtig in het zuid-oosten van de provincie Groningen en ben verkoopmedewerkster/reclametekenares van beroep. Leeftijd beschouw ik als volledig onbelangrijk, dus dat laat ik maar in het midden.




There are no strangers in this world, just friends we've never met...

snoopy77

He hallo ik ben ook zo op deze manier gaan zoeken voor ev. lotgenoten haha zo te noemen, want mijn vriend zit bij de landmacht, de Genie en het houdt mij ook zeer bezig en ook het prive leven draaid eigenlijk om zijn leven heen.
Groetjes Snoopy77



Citaat van: marelle op 07/09/2004 | 23:14 uur
Hoihoi!
Ik ben Marelle, 20 jaar oud.
Ik studeer Maatschappelijk werk en dienstverlening en verder hou ik me veel bezig met mijn vriend die in de marine zit. ::) Vandaar dat ik hier op t forum ben gekomen. ik ben een btje opzoek naar lotgenootjes. Meiden/vrouwen die ook een vriend in de marine/bij defensie hebben zitten.

Groetjes!
Marelle :D
:D

snoopy77

He hallo ik men ook net nieuw hier en heb flink moeten hellen eer dat ik het eindelijk had gevonden en ook met inloggen.
Maar ben er nu en ben er erg blij mee haha.




Citaat van: kleine ellen op 17/08/2004 | 18:27 uur
Tsja ik zat er gister aan te denken  ::) ::).. iedereen opent maar topics om zich voor te stellen. Het wordt zo wel een onoverzichtelijke boel hiero  :(.. en aangezien Eline dit ook al opgemerkt had, heb ik deze topic geopend. :)

HIER KAN IEDERE NIEUWLING VAN DIT FORUM ZICH VOORSTELLEN.... en alvast voor alle nieuwelingen WELKOM  ;D ;D ;D

:D