Complimenten en valkuilen

Gestart door Away, 16/03/2018 | 07:22 uur

Ace1

Citaat van: JdL op 14/04/2018 | 14:21 uur
Weet niet wat die heeft uitgevoerd. :hrmph: heb er zelf gelukkig nog nooit last van gehad.

Ik ook niet misschien is Away een digibeet?

JdL

Weet niet wat die heeft uitgevoerd. :hrmph: heb er zelf gelukkig nog nooit last van gehad.
'The goal is world peace, and to do so you must have strength' Ronald Reagan

Away

Ik heb het via een aantal accounts getest en via een aantal browsers. Telkens hetzelfde probleem. Ook als ik ingelogd blijf.

Helaas vind ik dit zo ergelijk dat ik het forum uit mijn bookmarks zal verwijderen.

Jammer dat dit probleem niet serieus wordt genomen.


Mvg

D

A.J.

Citaat van: Duncan1 op 24/03/2018 | 11:24 uur
Bedankt voor je reactie. Bij mij is het echter niet eenmalig, maar bij elke bericht dat ik wil plaatsen.

D

Ik gok erop dat je dan de cookies niet geaccepteerd hebt of de browser standaard het wachtwoord laat vergeten oid... Dat is iig geen instelling vanaf het forum, dat zul je echt bij jezelf moeten zoeken.

A.J.

Nog niet zo lang geleden hebben we gigantisch veel last gehad van forum spambots, om dit probleem te tackelen zijn er meerdere verificaties in het leven geroepen aangezien de bots ook steeds geavanceerder worden en niet meer tegen te houden waren met een enkele/ simpele verificatie. Dus ja, om je aan te melden moet je wat moeite doen maar dat is maar eenmalig.

A.J. Forumbeheer

Away

Dit is een erg compleet forum is met veel informatie en uiterst kundige leden. Mijn complimenten aan alle leden en het forum team. Jullie hebben hier iets prachtigs opgebouwd.

Het verbaasd me dan ook dat het forum probeert te voor komen dat men berichten plaatst, het wordt ontmoedigd.

Om een bericht te plaatsen moet ik namelijk een naam invoeren, een wachtwoord, een rare code, letters tellen, en nog eens letters tellen.

Ik heb al gauw 4 pogingen nodig om door deze valkuilen heen te komen. Vooral de rare code is een probleem voor mijn ogen.

Wellich een idee om bij een volgende onderhoudsbeurt het aantal valkuilen te verminderen en het forum gebruiksvriendelijker te maken.

Mvg

D