Een paar vragen...

Gestart door Steven_, 22/05/2014 | 20:38 uur

Zander

Inderdaad, door de baas te spelen word je uitgekotst. Meerdere malen meegemaakt dat een "verse" pc binnen een jaar weer weg was.
People are sheep

ZitStuk

Citaat van: Steven_ op 22/05/2014 | 20:38 uur
Hoi allemaal,
Ik ben Steven, zit nu in 4vwo, en ben nou een beetje aan het kijken wat me leuk lijkt te doen na school.
Nu lijkt mij de landmacht het leukst en dan om bij de artillerie of de pantserinfanterie als officier te werken.
ik heb hierover nog een paar vragen.
1. Wat vinden militairen ervan als een 'jongentje' direct na zijn opleiding, met 0% ervaring een beetje de baas gaat zitten spelen?
2. Hoe fit moet je zijn voor de beide functies om de fysieke keuringen door te komen? (km hardlopen, kracht etc. etc.)
3. Hoeveel man zou ik onder mijn verantwoordelijkheid krijgen als ik de functie heb?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden;)
Steven

1. Ik heb daar persoonlijk een ongelooflijke bloedhekel aan. Je hebt een verschil tussen baas spelen en baas zijn. Je hebt niet voor niets een ervaren OPC. Maak daar gebruik van!!
2. De specifieke eisen en cluster kan ik je niet geven aangezien het hele systeem net weer op de schop is gegaan...
3. Mannetje of 40. Als officier waarnemer bij een infanterie eenheid 1
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Steven_

Citaat van: DvdW op 22/05/2014 | 21:08 uur
Ik krijg een beetje een deja-vu gevoel hierbij...  :angel:
Haha jij ook al? Nee, ik had nog wat meer vragen, niet alleen over het officier van de artillerie zijnde.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Misschien dat je alsnog m'n vragen kunt beantwoorden?

Steven

DvdW

Ik krijg een beetje een deja-vu gevoel hierbij...  :angel:
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Steven_

Hoi allemaal,
Ik ben Steven, zit nu in 4vwo, en ben nou een beetje aan het kijken wat me leuk lijkt te doen na school.
Nu lijkt mij de landmacht het leukst en dan om bij de artillerie of de pantserinfanterie als officier te werken.
ik heb hierover nog een paar vragen.
1. Wat vinden militairen ervan als een 'jongentje' direct na zijn opleiding, met 0% ervaring een beetje de baas gaat zitten spelen?
2. Hoe fit moet je zijn voor de beide functies om de fysieke keuringen door te komen? (km hardlopen, kracht etc. etc.)
3. Hoeveel man zou ik onder mijn verantwoordelijkheid krijgen als ik de functie heb?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden;)
Steven