Salaristabellen Defensie.

Gestart door Defensieforum, 19/12/2005 | 21:47 uur

paul...

Oefentoelage wordt inderdaad ook toegepast tijdens bivakken gedurende de opleiding.

pewe64

Citaat van: Laurens op 27/10/2009 | 14:57 uur
afhankelijk van het aantal dagen dat je in de maand op bivak bent....ik had één maand iets van 920 en daarna weer een maand met 1150 netto.

Echt fatsoenlijk verdienen ga je pas na een paar dienstjaren.

Ik denk dat je dan niets te klagen hebt. Ik vind dat voor een jongen van 18 jaar een behoorlijk salaris en ruim boven het minimum loon.
En wat noem jij dan een "fatsoenlijk" salaris?

A.J.

Citaat van: Kapitein Rob op 27/10/2009 | 18:03 uur
Heel apart; ik weet niet beter of tijdens de initiele opleiding krijg je helemaal geen oefentoelage e.d. Dus gewoon je vaste salaris en VEB-toelage.

Volgens mij is dat een paar jaar geleden veranderd, ook de leerlingen hier (wapentechnische opleiding) krijgen oefentoelage.

KapiteinRob

Citaat van: Laurens op 27/10/2009 | 14:57 uur
afhankelijk van het aantal dagen dat je in de maand op bivak bent....ik had één maand iets van 920 en daarna weer een maand met 1150 netto.

Heel apart; ik weet niet beter of tijdens de initiele opleiding krijg je helemaal geen oefentoelage e.d. Dus gewoon je vaste salaris en VEB-toelage.

Laurens

#117
afhankelijk van het aantal dagen dat je in de maand op bivak bent....ik had één maand iets van 920 en daarna weer een maand met 1150 netto.

Echt fatsoenlijk verdienen ga je pas na een paar dienstjaren.

Sld-Tcws

Kan iemand vertellen wat je nou ongeveer Netto verdiend als je bezig bent met de AMO?
Ik hoor allerlei bedragen voorbij vliegen, maar wat krijg je nou echt op je rekening, als je bijvoorbeeld in mijn geval 18 bent.
Iets van 900/1000 euro bruto vloog me voorbij, maar hoorde dat daar eigenlijk nog redelijk wat af ging..

iemand een idee?
42BLJ

Lex

Citaat van: jrb op 17/04/2009 | 21:06 uur
De salaris tabellen zijn die nu Bruto of Netto ??
Deze bedragen zijn bruto.

jrb

Goedendag,

Hele stomme vraag misschien, maar in ben na 5 jaar uit dienst te zijn geweest weer bezig om binnen de organisatie te komen.
Echter ben ik de slarissen een beetje kwijt.

Ik weet dat ik achteruit zal gaan met mijn salaris ( en geen leaseauto meer :-) ) maar dat is het probleem niet..

De salaris tabellen zijn die nu Bruto of Netto ??

Ik hoor het graag, alvast bedankt,


Lex

Salaristabellen Defensie per 01-03-2009

Op grond van het nieuwe arbeidsvoorwaardenakkoord, gelden voor militairen en burgermedewerkers van Defensie, met ingang van 01-03-09, onderstaande salaristabellen.
In het aan de nieuwe 'Defensie-CAO' aangepaste loon is de overeengekomen 1% verhoging ingecalculeerd.

* Salarisschalen
Militairen KM
per 01-03-2009.pdf

* Salarisschalen
Militairen KL-KLu-KMar
per 01-03-2009.pdf

* Salarisschalen
Burgermedewerkers Defensie
per 01-03-2009.pdf

Bron: ACOM/CNV, 16 april 2009

Sproit

KMar Off:
11-11-08: Gesolliciteerd
19-01-09: PO: Check
03-03-09: OAC: Niet geschikt genoeg

mikemans


Apies

In het arbeidsvoorwaardencontract 1999-2000 is besloten de zakgeldregeling af te schaffen, zodat de leerlingen een normaal salaris ontvangen. Hierdoor vervalt de noodzaak de leerlingen apart in de begroting op te nemen en worden zij nu ondergebracht bij het reguliere militaire personeel.

bron: http://www.mindef.nl/actueel/parlement/kamerbrieven/2000/2/300500_nota_financieel_1999.aspx


KapiteinRob

Citaat van: Maxell op 10/01/2008 | 13:20 uur
ZAKGELD? Hoe lang ben jij al uit de organisatie weg?



Al 4 jaar uit de marinewereld, maar ongetwijfeld weet jij me te vertellen hoe het dan precies zit...... ;)

Apies

ZAKGELD? Hoe lang ben jij al uit de organisatie weg?


KapiteinRob

Is het niet zo dat een vaandrig, net als een adelborst bij de KM, gewoon zakgeldgenietend is? Een SGTADB heeft namelijk ook niet het salaris van een sergeant (ook niet het laagste salarisnummer).