Ben je nieuw? Stel je hier voor!!!

Gestart door kleine ellen, 17/08/2004 | 18:27 uur

albu

Hello,
I'm Alfred from Germany and 47 Years old...I was at german Bundeswehr at 1977/78 and served as LanceCorporal at a anti-tank-platoon. Today my hobby is also with military: I'm collecting mitlitary mail from allo ver the world - and so I found this forum, hoping to get in contact with someone to write to me from a army post office anywhere on this world!

kleine ellen

Welkom namens iedereen op dit forum...

gehghe hier heb je, je lodgenootje  ;D.. hij zit gelukkig niet bij de marine maar wel bij de landmacht,,
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

marelle

Hoihoi!
Ik ben Marelle, 20 jaar oud.
Ik studeer Maatschappelijk werk en dienstverlening en verder hou ik me veel bezig met mijn vriend die in de marine zit. ::) Vandaar dat ik hier op t forum ben gekomen. ik ben een btje opzoek naar lotgenootjes. Meiden/vrouwen die ook een vriend in de marine/bij defensie hebben zitten.

Groetjes!
Marelle :D

a340-600

Hi there,

Ben wout, Doe een HBO Logistieke opleiding en ben geintresseerd in het leger in het algemeen. Lees luchtvaart bladen en surf redelijkos over internet en kijk eens of hier info staat die ik nog niet ken en wel betrouwbaar is. :) :)

kleine ellen

Hoi ferry, welkom namens iedereen  :)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

ADBKIM

Nou mijn naam is Ferry en ik ben Adelborst op het KIM. ben nu tweede jaar en heb het er erg naar mn zin. Ik heb me aangemeld hier omdat ik het belangrijk vind open te staan voor vragen en hoop zelf ook antwoord op mijn vragen te krijgen.
Ik heb ook een broer bij defensie, deze zit bij de 13e gemachaniseerde brigade van de Landmacht

mvgr

KPLADBZ-KV Ferry

Jeffrey


Matja

Hahaha, okay. ;D
Ik ben Merel, 15 jaar.
Ik heb me aangemeld omdat de Landmacht/Luchtmacht/Marine me steeds meer trekken als later beroep.
Mijn broer zit bij de landmacht, hij is monteur en doet een opleiding van 5 jaar.

Eline

Kijk Ellen..daar hebben we wat aan ..even orde op zaken in deze chaos  ;)
The weak will run while the strong will stand and fight..

kleine ellen

Tsja ik zat er gister aan te denken  ::) ::).. iedereen opent maar topics om zich voor te stellen. Het wordt zo wel een onoverzichtelijke boel hiero  :(.. en aangezien Eline dit ook al opgemerkt had, heb ik deze topic geopend. :)

HIER KAN IEDERE NIEUWLING VAN DIT FORUM ZICH VOORSTELLEN.... en alvast voor alle nieuwelingen WELKOM  ;D ;D ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!