De Historische Collectie Grondgebonden Luchtverdediging (HCGLVD, voorheen HVGLVD

Gestart door Ace1, 04/03/2023 | 11:18 uur

A.J.

Citaat van: Ace1 op 04/03/2023 | 11:19 uur
Filmpje

Ha, Andre Polfliet.

Was net als Huzaar regelmatig in het museum te vinden, eind van de dag ff een barbara bittertje scoren bij de BD'ers. Maar ja, ik ken die lui ook allemaal want het gros wat daar de boel bestiert heb ik nog gehad als instructeur vroeger of heb er mee gewerkt...

Ik vind het een leuk museum, een hoop te zien.

Ace1

Citaat van: Thom95 op 21/03/2023 | 14:52 uur
Inmiddels een aantal keer geweest, leuk museum. Goed voor zo'n 2 uur vermaak.
De vrijwiligers weten veel te vertellen. Ik weet niet wat je reisafstand is, maar anders is het in combinatie met het oorlogsmuseum in Overloon de moeite waard. Dat ligt redelijk dicht bij elkaar!

93 minuten reizen en 123km. Ben vorig jaar naar het oorlogsmuseum in Overloon geweest.

Huzaar1

Ja als ik me verveelde op de peel keek ik er graag een paar keer rond. Staan mooie dingen.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Thom95

Inmiddels een aantal keer geweest, leuk museum. Goed voor zo'n 2 uur vermaak.
De vrijwiligers weten veel te vertellen. Ik weet niet wat je reisafstand is, maar anders is het in combinatie met het oorlogsmuseum in Overloon de moeite waard. Dat ligt redelijk dicht bij elkaar!


Ace1

Is er iemand bekend met de  Historische Collectie Grondgebonden Luchtverdediging (HCGLVD, voorheen HVGLVD)

En is het HCGLVD bezoeken waard?

https://www.hcglvd.nl/nl-nl/

Bezoekadres:bezoekers Luitenant generaal Bestkazerne
Ripseweg 1
5816AC Vredepeel
Telefoon: 0889-514403
Emailadres: info@hcglvd.nl