Beau van Erven Dorens maakt programma met veteranen

Gestart door bergd, 24/07/2018 | 18:00 uur

Ros

Citaat van: Robert2 op 31/07/2018 | 15:28 uur
Met zulke reacties, maak je PTSS onbespreekbaar bij collega's. Doodzonde, om er met een gestrekt been in te gaan. Binnen de eenheid houden ken ik wel, want binnen de eenheid gaat het er alleen maar lomper aan toe. Bovendien zijn dat geen hulpverleners, of wel..? En wat allochtonen, overheersen en PTSS met mekaar te maken hebben snap ik werkelijk waar niet.

Is het dan niet aan de werkgever die er met gestrekt been in moet gaan ? Lijkt mij toch de verantwoordelijkheid van Defensie om er alles aan te doen dat het wel bespreekbaar gemaakt moet worden en dat met name leidinggevenden de begeleiding krijgen om te herkennen en te handelen ?

Ton de Zwart

Helaas wordt hetgeen mikemans in het omstreden stukje afgebrand, maar ik vind het niet terecht. In mijn ogen heeft hij helemaal gelijk. Nederland is een land van watjes geworden, We maken onszelf belachelijk en zwak. Zeker in de ogen van de ons zo vijandig gezinde islam, die alleen maar ongekende wreedheid kent en geharde strijders heeft gekweekt in de vele burgeroorlogen.  Kijk bv maar eens naar de canalpride in Amsterdam en tegenwoordig ook in andere steden. Boten met hossende militairen en politie in uniform nog wel. Schaamteloze vertoning. Een toonbeeld van decadentie en zwakte.  Sodom en Gomorra. Het gaat helemaal de verkeerde kant op met ons land.

Robert2

Citaat van: mikemans op 29/07/2018 | 20:25 uur
Iedereen moet lekker doen wat ie wil, maar ik walg van al dat gejank op TV en op de Radio, zeker als het van gezagdragers komt. Het tast de uitstraling aan. Al die lieve medelanders waar men hier op dit forum vaak een mening over heeft genieten daarvan en zien daarin aanleiding om zich lekker verder te misdragen, als je om agent of jan soldaat maar lang genoeg treitert gaat ie vanzelf jankend naar zijn moeder, al dan niet live gevolgd door RTL.

Het is de zwakte van de Nederlandse autochtoon welke uiteindelijk de ondergang zal zijn. Immers, die anderen hebben in hun heilige boek staan dat de zwakken er zijn om overheerst te worden. Vooral lekker therapeutisch blijven tonen al die zwakte.
Met zulke reacties, maak je PTSS onbespreekbaar bij collega's. Doodzonde, om er met een gestrekt been in te gaan. Binnen de eenheid houden ken ik wel, want binnen de eenheid gaat het er alleen maar lomper aan toe. Bovendien zijn dat geen hulpverleners, of wel..? En wat allochtonen, overheersen en PTSS met mekaar te maken hebben snap ik werkelijk waar niet.


mikemans

Nee hoor, de opmerking die terug komt is: als je er bij mij zo over valt waarom doe je het dan zelf ? Landurig, en vaak. Dat is namelijk wat mij opviel de laatste tijd.

A.J.

Citaat van: mikemans op 30/07/2018 | 17:03 uur
Ik zou nu natuurlijk terug kunnen gaan zoeken naar een waslijst aan voorbeelden van op de man spelen etc etc, met duidelijk verdergaande 'toon' jegens personen (daar waar ik het alleen jegens een concept doe). Hij die werpe de eerste steen. Maar goed dat zou niets uitmaken op dit forum gezien het verleden.

Het is de toon die de muziek maakt. Jij mag het best ergens niet mee eens zijn, dat mag iedereen hier, maar als je dan komt met: "walgen", "gejank", "zwakte", "jankend" en dat soort retoriek kun je natuurlijk wachten op opmerkingen die van hetzelfde laken een pak zijn.

En nu komt natuurlijk de opmerking terug: "Ja maar, (pt. 4J overigens) militairen zeggen het gewoon lomp!" of zoiets... Yup, en militairen geven een nog lomper antwoord terug als ze het er niet mee eens zijn.

mikemans

Ik zou nu natuurlijk terug kunnen gaan zoeken naar een waslijst aan voorbeelden van op de man spelen etc etc, met duidelijk verdergaande 'toon' jegens personen (daar waar ik het alleen jegens een concept doe). Hij die werpe de eerste steen. Maar goed dat zou niets uitmaken op dit forum gezien het verleden.

Mourning

Citaat van: A.J. op 29/07/2018 | 20:59 uur
Ze hebben jou iets te hard op je fontanelletje laten stuiteren vroeger... manmanman...


;D ;D ;D ;D
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

A.J.

Citaat van: mikemans op 29/07/2018 | 22:01 uur
Dus de normen en waarden van Nederland bestaan uit het etaleren van slachtofferschap en mentale wonden op tv voor geld? Bijzonder.

En als ik dat laten we eufemistisch zeggen afkeur dan heb ik iets opgelopen tijdens de bevallig ofwel ben ik op mijn fontanelletje gevallen i.e. als ik een afwijkende mening heb ben ik niet goed in mijn hoofd. Bijzondere mensen zijn jullie.

Lees nou eens terug wat je zelf schrijft... Heel gek dat daar lomp op gereageerd wordt. Iets met kaatsen en een bal.

Zander

Het gaat om je toon.
Dat je ergens een andere mening over hebt is prima maar die toon die jij gebruikt.... :sick:
People are sheep

mikemans

Dus de normen en waarden van Nederland bestaan uit het etaleren van slachtofferschap en mentale wonden op tv voor geld? Bijzonder.

En als ik dat laten we eufemistisch zeggen afkeur dan heb ik iets opgelopen tijdens de bevallig ofwel ben ik op mijn fontanelletje gevallen i.e. als ik een afwijkende mening heb ben ik niet goed in mijn hoofd. Bijzondere mensen zijn jullie.

Zander

Ik word het zo zat dat wij ons zelf maar anders moeten voor doen omdat andere culturen niet met ons overweg kunnen, mike!
Mensen zoals jij verloochenen onze normen en waarden omdat anderen deze niet nastreven en er misbruik van zouden kunnen maken.
People are sheep

A.J.

Citaat van: mikemans op 29/07/2018 | 20:25 uur
Iedereen moet lekker doen wat ie wil, maar ik walg van al dat gejank op TV en op de Radio, zeker als het van gezagdragers komt. Het tast de uitstraling aan. Al die lieve medelanders waar men hier op dit forum vaak een mening over heeft genieten daarvan en zien daarin aanleiding om zich lekker verder te misdragen, als je om agent of jan soldaat maar lang genoeg treitert gaat ie vanzelf jankend naar zijn moeder, al dan niet live gevolgd door RTL.

Het is de zwakte van de Nederlandse autochtoon welke uiteindelijk de ondergang zal zijn. Immers, die anderen hebben in hun heilige boek staan dat de zwakken er zijn om overheerst te worden. Vooral lekker therapeutisch blijven tonen al die zwakte.

Ze hebben jou iets te hard op je fontanelletje laten stuiteren vroeger... manmanman...

Zander

Citaat van: mikemans op 29/07/2018 | 20:25 uur
Iedereen moet lekker doen wat ie wil, maar ik walg van al dat gejank op TV en op de Radio, zeker als het van gezagdragers komt. Het tast de uitstraling aan. Al die lieve medelanders waar men hier op dit forum vaak een mening over heeft genieten daarvan en zien daarin aanleiding om zich lekker verder te misdragen, als je om agent of jan soldaat maar lang genoeg treitert gaat ie vanzelf jankend naar zijn moeder, al dan niet live gevolgd door RTL.

Het is de zwakte van de Nederlandse autochtoon welke uiteindelijk de ondergang zal zijn. Immers, die anderen hebben in hun heilige boek staan dat de zwakken er zijn om overheerst te worden. Vooral lekker therapeutisch blijven tonen al die zwakte.
Ik weet niet wat voor kronkel jij hebt opgelopen tijdens de bevalling........
People are sheep

mikemans

Iedereen moet lekker doen wat ie wil, maar ik walg van al dat gejank op TV en op de Radio, zeker als het van gezagdragers komt. Het tast de uitstraling aan. Al die lieve medelanders waar men hier op dit forum vaak een mening over heeft genieten daarvan en zien daarin aanleiding om zich lekker verder te misdragen, als je om agent of jan soldaat maar lang genoeg treitert gaat ie vanzelf jankend naar zijn moeder, al dan niet live gevolgd door RTL.

Het is de zwakte van de Nederlandse autochtoon welke uiteindelijk de ondergang zal zijn. Immers, die anderen hebben in hun heilige boek staan dat de zwakken er zijn om overheerst te worden. Vooral lekker therapeutisch blijven tonen al die zwakte.