Situatie Margarita en De Roy? Wat vinden jullie ervan?

Gestart door -Peter-, 28/02/2003 | 12:33 uur

Caspar

Je had wel een beetje gelijk BigFoot, stond inderdaad onder de kop defensie algemeen, sorry :-[ ;D 8)

-Peter-

Dan hebben we het probleem bij deze opgelost, en de categorie i.p.v. defensie algemeen, gewoon algemeen genoemd  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Bigfoot

Citaat van: Caspar op 01/03/2003 | 01:36 uur
BigFoot kijk in welke sectie het staat, "van alles en nog wat", hoeft dus niet perse over defensie te gaan ofzo. En valt het niet in je doelgroep dan sla je de topic gewoon over, toch? ;)

Caspar als je even kijkt in welke categorie  "van alles nog wat" staat, dan zie je dat dit onder onder de categorie "Defensie Algemeen" staat.
Lijkt mij zo dat het dan dus WEL over defensie zou moeten gaan. Tenzij de benaming van de categorie niet helemaal correct is natuurlijk  ;)

Niet dat het mij verder iets uitmaakt, maar het viel mij elders op dit forum op dat mensen op hun vingers werden getikt dat iets in de verkeerde categorie c.q. topic stond en dat het anders een zooitje zou worden.  ;)

Airpower

Citaat van: Caspar op 01/03/2003 | 01:41 uur
En als laatste......... het boeit me verder eigenlijk helemaal niks ;D

Mij ook niet. Het Koninklijk Huis kost alleen maar geld.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar

Trouwens voordat ik het vergeet, mijn commentaar:
- er zal een kern van waarheid in zitten
- er wordt veelste veel aandacht aan besteed
- gaat alleen om het geld
En als laatste......... het boeit me verder eigenlijk helemaal niks ;D

Caspar

BigFoot kijk in welke sectie het staat, "van alles en nog wat", hoeft dus niet perse over defensie te gaan ofzo. En valt het niet in je doelgroep dan sla je de topic gewoon over, toch? ;)

Bigfoot

Kan iemand mij uitleggen wat dit met defensie te maken heeft. Sorry, maar ik denk dat dit op andere fora thuis hoort met een andere doelgroep!

-Peter-

#1
Het is toch te gek voor woorden naar mijn mening dat dit soort situatie's nog voor komen hier in nederland? Je zou toch zeggen dat dit soort dingen toch enigsinds discreet kunnen worden opgelost?
En niet via de media??

Laatste nieuws omtrent de situatie:

CitaatNieuwe advocaat voor Margarita en De Roy 27-02-2003  


Prinses Margarita en haar man Edwin de Roy van Zuydewijn hebben prof. P. Nicolai aangesteld als hun advocaat. Nicolai zei dat donderdag in het tv-programma Nova. Het paar kreeg al juridisch advies van prof. W. Slagter, die daarop door zijn werkgever werd ontslagen.

Margarita en haar man bereiden een zaak voor tegen het Koninklijk Huis of de Nederlandse Staat wegens een boycot en roddelcampagne tegen de twee. De Roy zou hierdoor miljoenen euro's en uiteindelijk zijn bedrijf zijn kwijtgeraakt. HP/De Tijd publiceert een interviewserie met het paar, waarin uit de doeken wordt gedaan hoe de koninklijke familie samenspande tegen Margarita en De Roy.

Nicolai zegt dat het hen niet om geldelijk gewin maar eerherstel en de waarheid te doen is. Margarita en haar man vinden dat ze respectloos zijn behandeld door de familie. Het zal volgens Nicolai niet moeilijk zijn om bepaalde beschuldigingen die het paar uit te bewijzen. Ook bevestigt hij dat Margarita inderdaad een opname heeft van een gesprek tussen haar en Beatrix.

[bron: www.nieuws.nl]
[Copyright 2003, Novum]

Ten eerste lijkt mij dat wij hierop met zijn allen helemaal niet zitten te wachten. En daarnaast denk ik dat het ons ook helemaal niets aan gaat...

Wat vinden jullie hiervan?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...