Citaat van: Benji87 op Vandaag om 19:26Dit beamen ze in het artikel ook maar stellen tegelijkertijd dat het repareren van een spoorlijn op land makkelijker gaat dan wanneer een brug wordt uitgeschakeld. En dat klopt ook wel. Russische spoortroepen hebben hier een specialisme van gemaakt.
Maar een belangrijkere strekking vind ik dat Rusland er dus klaarblijkelijk al in geslaagd om van hun logistieke afhankelijkheid van die brug af te komen. Blijkbaar vinden er dus al geen militaire transporten meer plaats over die brug. Belangrijkere is dan: waar liggen hun logistieke lijnen dan wel langs?
En vervolg vraag: liggen er langs het nieuwe spoor ook kwetsbare punten zoals bruggen ofzo?
Citaat van: Huzaar1 op Vandaag om 18:57Geneuzel, alsof de spoorlijn die door honderden kilometers bezet gebied loopt onkwetsbaar is. De Oekrainers infiltreren dagelijks, en je blaast met explosief formaat schoen al een paar meter spoorrails op.
Citaat van: Huzaar1 op Vandaag om 18:59Laten we het allemaal maar zien op voorbereiding op het echte werk. Die zandrebellen zijn ook weer niet zo gevaarlijk.
Citaat van: Lex op Vandaag om 17:46Levering nieuwe mijnenbestrijdingsvaartuigen vertraagd
Zie: https://marineschepen.nl/nieuws/Belgische-en-Nederlandse-mijnenbestrijdingsvaartuigen-8-maanden-vertraagd-080524.html
Citaat van: Huzaar1 op Vandaag om 15:55Ligt aan het soort contract, ik denk niet dat er een hele strenge prestatieverklaring in is meegenomen om de kosten te drukken. Tenslotte is de opdracht voor bouw gegeven toen de wereld nog niet totaal in de fik stond.
Page created in 0.031 seconds with 16 queries.