Blijven gehaalde stappen staan?

Gestart door Villagold, 15/02/2023 | 10:21 uur

Jellington

Volgens mij gelden keuringen -- zowel gehaalde als niet-gehaalde -- maximaal 1 jaar. Afhankelijk van wanneer je deze hebt afgelegd en wanneer je solliciteert bij de Natres zijn deze mogelijk nog geldig. Zo niet: het PO en de capaciteitentest, helemaal voor een functie bij de Natres, zijn zo spannend niet & als je deze eerder hebt gehaald lijkt me het niet dat je hier problemen mee gaat krijgen.

Villagold

Hallo,

Onlangs heb ik mijn ACI-gesprek voor de KMA gehad, maar ik ben aangehouden en wacht nog op een telefoontje waarin waarschijnlijk wordt medegedeeld dat ik ben afgewezen. Tijdens het gesprek werd mij door de commissie aangeraden om nog eens goed naar de website te kijken en na te gaan of er iets is dat aansluit bij mijn studie. De vacatures die aansluiten bij mijn studie hebben weinig tot geen raakvlak met mijn ambities bij defensie, maar sinds het gesprek heb ik wel interesse in de natres opgedaan. Nu vraag ik me af of mijn gehaalde selectiestappen kunnen worden meegenomen naar een volgende sollicitatie. Ik heb namelijk al mijn capaciteitentest en psychologische keuring gehaald. Moet ik deze opnieuw doen voor een functie bij de natres?

Alvast bedankt.