nieuw e-mail adress

Gestart door gast, 21/04/2003 | 20:43 uur

Mourning

Applaus!!!  ;D ;D ;D Welcome back, Jeff!  ;D

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Jeffrey

Ik heb nu inloggen gedaan links in het hoofdmenu :D

Sanne

Haha, mannen en techniek!

Onee, ik heb al helemaaaaaal geen recht van spreken. Sterkte Jeffrey
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Jeffrey zet je beveiliging eens wat lager in Internet Explorer, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Jeffrey LID

Nu ben ik weer terug bij af,ik kom binnen wil een bericht schrijven en zie weer staan:welkom gast u kunt inloggen of registreren bij inloggen kwam er:dit gedeelte accepteerd alleen nummers 0-9 en bij registreren staat:gebruikersnaanm bestaat al :-\

Wout

Ach, zeurpiet... Nog maar 144, veel succes  :P

Sanne

Citaat van: < Peter > op 23/04/2003 | 19:37 uur
Oke jeffrey, ik heb je even verwijdert, dus je kunt je nou weer even opnieuw aanmelden, daarna zal ik je berichtenaantal weer op 179 zetten  ;D

Kan je dat bij mij ook niet doen?  ;D
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

Graag gedaan, enne daar zijn wij voor he  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jeffrey

Het is al gelukt.
nog bedankt man ;D

-Peter-

Nee gewoon helemaal opnieuw registreren als nieuw lid  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jeffrey

oke,.........,maar moet ik nu dat laatste wachtwoord gebruiken wat je me hebt gestuurd ???

-Peter-

Oke jeffrey, ik heb je even verwijdert, dus je kunt je nou weer even opnieuw aanmelden, daarna zal ik je berichtenaantal weer op 179 zetten  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jeffrey LID

Ik kon 1 keer inloggen,maar ik stond nog steeds geregistreerd als gast.

Ik denk dat het beter is om al mijn gegevens vooral bebruikersnaam  te verwijderen zodat ik opnieuw kan inloggen en kan registreren zonder dat er staat dit blablabla accepteerd alleen 0-9 og gebruikersnaam is al ingebruik of wachtwoord bestaat niet,als je mij kunnen verwijderen doe dat dan zodat ik gewoon zonder problemen in kan loggen :-\ ???

-Peter-

Jeffrey ik heb het hier net even geprobeert met een ander lid, die zijn wachtwoord zogenaamd was vergeten. Nadat hij zijn nieuwe wachtwoord had gekregen via email kon hij gelijk weer inloggen  ::)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Verwijder gewoon even al je cookies via menu extra --> Internet opties --> op tabblad Algemeen kiezen voor Cookies verwijderen.

-Peter-

#14
Maar je kan dus wel gewoon inloggen als ik het goed begrijp?

Want ik krijg meer het idee dat er bij jou iets fout gaat met de 'cookies'

Is er bij jou weten toevallig iets verandert op jou computer de afgelopen dagen??
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jeffrey LID

Ik sta nu wel in de lijst links in het hoofdmenu als lid geregistreerd,maar ik wordt nog steeds aangezien als gast :(

Jeffrey LID

Citaat van: < Peter > op 23/04/2003 | 17:47 uur
Ik heb je wachtwoord even verandert, en dit naar je toegestuurd per email! Als het goed is moet het nou goed gaan  ;D

Ik zal effe precies schrijven wat er stond en wat ik heb ingevuld:

Gebruikersnaam:Jeffrey

Wachtwoord:het wachtwoord dat jij mij hebt gegeven

aantal uren ingelogd blijven:onbeperkt

Dan doe ik oke en dan krijg ik:dit gedeelte accepteerd alleen nummers tussen 0-9 ???


-Peter-

Ik heb je wachtwoord even verandert, en dit naar je toegestuurd per email! Als het goed is moet het nou goed gaan  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jeffrey LID

Ik heb al dat gedoe met dat nieuwe wachtwoord al gehad,het nieuwe is ook al toegestuurd 2 zelfs!!!
Maar het lukt gewoon niet

Caspar

De admin zal je waarschijnlijk het nieuwe wachtwoord wel toesturen, kwestie van geduld dus.

Jeffrey LID

Ik kan zelfs mijn berichten niet meer wijzigen,daarom staat er een kwoot met niks erbij :(

Caspar

Ik heb het doorgegeven aan de admin.

Jeffrey LID

Citaat van: Jeffrey (LID) op 22/04/2003 | 13:33 uur
Citaat van: Caspar op 22/04/2003 | 13:31 uur
Ik zal de admin even op de hoogte brengen, wat is je naam hier op het forum?

MIjn naam:Jeffrey en mijn OUDE e-mail adress:schuurman36@zonnet.nl


Jeffrey (LID)

Citaat van: Caspar op 22/04/2003 | 13:31 uur
Ik zal de admin even op de hoogte brengen, wat is je naam hier op het forum?

Caspar

Ik zal de admin even op de hoogte brengen, wat is je naam hier op het forum?

Jeffrey SSSSS

Het lukt nog steeds niet dus kunnen jullie me gewoon helemaal verwijderen en dat ik dan weer helemaal opnieuw registreer en inlog :'( ''maar dat ik dan wel gelijk weer volledig lid ben'' ???

Als ik het weer probeer krijg ik toch weer te zien wachtwoord al in gebruik of gebruikersnaam al in gebruik,het is beter dat al mijn gegevens dan van deze site afgaan zodat ik weer opnieuw kan beginnen (zie 3e zin) ;)

Caspar

Als je je emailadres in je profiel hebt gewijzigd krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd op dat nieuwe email adres. Kijk even of je hem hebt gehad en anders klik hier
http://www.defensieforum.nl/forum/Reminder.php?action=input_user

gast

Ik heb mijn e-mail adress veranderd en nu wordt ik aangezien als gast,en als ik weer probeer in te loggen staat er:wachtwoord/gebruikersnaam al in gebruik of verkeerd wachtwoord/gebruikersnaam ???