Karma motivering

Gestart door u4instance, 22/04/2003 | 05:09 uur

Mourning

CitaatGoh, wie zou het karma van Mourning nou weer van 9 naar acht gebracht hebben en waarom?

Je loopt achter, joh  ;D ;D ;D

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

u4instance

#8
Goh, wie zou het karma van Mourning nou weer van 9 naar acht gebracht hebben en waarom? ::)

Kunnen we niet een Karma topic openen waar leden al dan niet anoniem hun gemotiveerde Karmapuntentoekenning plaatsen?

Ik ben namelijk zeer nieuwsgierig naar de reden van bovengenoemd voorval. Of moet ik nu een berichtje sturen aan Mourning om te vragen of hij een bericht ontvangen heeft van een ander met de reden voor deze actie conform het voorstel van Airpower?

Caspar, ik maak me niet druk maar ben wel heel nieuwsgierig. ;)





Nederland wordt te vol, daarom ben ik maar weggegaan. ;)

Jeffrey LID

Ik vindt het een goed idee,want het geeft een goed beeld hoe mensen over jou reacties denken. 8)

Airpower

#6
Motivatie zou kunnen. Dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen door de ander een privé boodschap te sturen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

u4instance

Citaat van: D819 op 22/04/2003 | 16:52 uur
Het feit dat iemand met argumenten komt om een bewering te staven zegt niets, die argumenten kunnen namelijk in de ogen van iemand anders volstrekte flauwekul zijn.

Mijn ervaring met (Nederlandse) Amerikanen is, dat ze in het begin een hele grote mond hebben, maar als je ze even goed afblaft, dan worden ze over het algemeen vrij aardig ;)

No hard feelings  ;D

Het feit dat mensen met argumenten komen zegt soms wel wat, al was het maar dat ze in ieder geval de moeite hebben gedaan om ergens over na te denken i.p.v. in het wilde weg maar wat te roepen.
Een ander kan deze argumenten wel direct afdoen als flauwekul maar m.i. getuigt het van meer klasse om ook even aan te tonen dat het inderdaad flauwekul betreft.
Als argumenten niets zeggen zijn ze dus overbodig en aangezien het onzin is om overbodige dingen te doen kunnen we dus beter uitsluitend onze mening posten zonder argumenten?
Buiten het feit dat dit voor mij een enigzins aparte manier van discusiëren is vraag ik mij af de waarde van z.g.n. "feiten" zonder bronvermelding welke, onder andere door jou zelf, gepost worden. Of is dat ook allemaal flauwekul?

Dat je van een hoop markten thuis bent is me na het lezen van een groot aantal posts wel duidelijk maar je "ervaring" met (Nederlandse) Amerikanen maakt me toch wel nieuwgierig , temeer omdat dit op mij alweer overkomt als een enigzins generaliserende uitspraak.

Blijf tegen deze (Nederlandse) Amerikaan nog maar even flink blaffen ;)

Verder wil ik alle posters er even van beschuldigen semi off topic aan de gang te zijn. De kern van mijn idee was "karma motivatie" invoeren. En ik heb nog steeds niet gehoord of dit nou wel of geen goed idee was.  ;D ;) (Even buiten beschouwing gelaten of dit technisch te realiseren valt)


Nederland wordt te vol, daarom ben ik maar weggegaan. ;)

Caspar

Ik zou me helemaal niet druk maken om dat karma.

Wout

Mmm... Net met een welverdiende vakantie geweest maar als medeloesje-liefhebber kan je niet zo'n slechte peer zijn... Ik ga je berichtjes even lezen.

Mourning

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom jij een karma van -3 hebt, over het algemeen bouw jij je argumenten goed op. Goed iedereen laat zich wel eens een keer gaan, maar -3 is echt onzin.

Dus hierbij!

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

u4instance

Ondanks het feit dat ik over het algemeen wel de indruk had mijn pleidooien te ondersteunen met argumenten en me niet te vaak vergrijpen aan het plaatsen van onzinnige one or two-liners zonder motivering wordt mijn bijdrage aan het forum blijkbaar niet op prijs gesteld.
Wanneer bij het uitdelen/afpakken van karma punten tevens (anoniem) een reden van de beslissing zou worden opgegeven dan zou dit als opbouwende kritiek opgevat kunnen worden en is het aan de poster om het gedrag al dan niet aan te passen.

Voor de mensen die mijn persoontje liever weer zien vertrekken;
Ik heb besloten om bij een karma van -6 hier maar met pensioen te gaan en m'n energie te steken in projecten waarbij mijn bijdrage wel gewaardeerd wordt of waarvan ik tenminste zelf beter wordt. Daar zou in dat geval iedereen beter van moeten worden lijkt me.


Nederland wordt te vol, daarom ben ik maar weggegaan. ;)