Leden foto-topic omzetten in een 'smoelenboek'?

Gestart door -Peter-, 24/04/2003 | 18:25 uur

Wat vind u van het idee om de "leden foto-topic" om te zetten in een 'smoelenboek' op een aparte plek op deze site?

Leuk, gewoon doen!
12 (80%)
Geen mening
1 (6.7%)
Slecht idee, doe maar niet...
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 0

Sanne

Kijk maar op mijn site (mag dat wel, vosje van me?  ;), zal ik ze niet hierop zetten  :D)
http://www.sannebijnen.tk (zoals Caspar al zei, kan je nog niet op de foto's klikken (kan wel, maar heb je niks aan))
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Wout

CitaatVery charming... wil je mijn eerste naaktfoto zien?

Och, doe eens gek, waarom ook niet?

D819

#15
Citaat van: Sanne op 24/04/2003 | 20:24 uurDaar gaan mijn inkomsten ;)
Nouja, dan maar n vak leren. Maar het blijft natuurlijk een goed idee om een smoelenboek te gaan maken.

(zien jullie hoe soepeltjes ik hier weer de overgang maak naar de TOPIC?) 8)

Prima meid, het credo van de krijgsmacht is immers CONFLICTBEHEERSING ;)

Ik ben daar niet zo goed in ;)
Een ouwe houwdegen ;)

Ik geef toe dat ik het niet zie zitten om vrouwen in de voorste linies te zien, maar als Commandant slaan ze lang niet zo'n slecht figuur ;)

Is ook helemaal in de Frankische traditie...
Wij krijgers waren altijd al banger van ons oma, dan van de vijand ;)

De baardmans is mijn maatje, we gingen stappen met een man of 5, en we hebben dolle avonturen beleefd.
Zeer tot ongenoegen van de onderzeedienst, omdat wij wel hielden van een diepgaand gesprek over de variëteiten van de Erica plant op de Canarische eilanden. Het was leuk om daar eens met een paar studentes over te discussiëren. Daarna een aangenaam etentje in een luxe restaurant ;)

Waar komt dat gezegde eigenlijk vandaan, van in iedere haven een ander schatje ?
Wij deden onze plicht, om Nederland naar eer en geweten te vertegenwoordigen.
In Nederland gelooft tot op de dag van vandaag niemand wat je zegt!
Dat is heel kwalijk!
 


[verwijderd door de admin]

Sanne

Daar gaan mijn inkomsten ;)
Nouja, dan maar n vak leren. Maar het blijft natuurlijk een goed idee om een smoelenboek te gaan maken.

(zien jullie hoe soepeltjes ik hier weer de overgang maak naar de TOPIC?) 8)
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

D819

Citaat van: Sanne op 24/04/2003 | 19:45 uur
Very charming... wil je mijn eerste naaktfoto zien?

Nee, doe maar niet , want anders loop je kans dat je lui van de gedachtenpolitie (LPF) over de vloer krijgt  :(
Foto's van kindertjes in EVA kostuum kunnen tegenwoordig al verkeerd uitgelegd worden, sinds die geitebreiers de publieke opinie overschreeuwen.

Sanne

ja bah, heb 'm pas overgezet van de server van mijn opleiding (UvT) naar die van geocities, en nu moet ik opeens alles in html-codes doen en ja, dat is nou eenmaal techniek en ik ben n vrouw, dan krijg je dat. Moeilijk hoor! Wordt aan gewerkt.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Je kan er alleen niet op klikken, GeoCities foutpagina die je krijgt.

Sanne

Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Citaat van: Sanne op 24/04/2003 | 19:45 uur
Very charming... wil je mijn eerste naaktfoto zien?

Geloof dat ik die al gezien heb ;D

Sanne

Very charming... wil je mijn eerste naaktfoto zien?
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

 ;D ;D Ok, een lelijke foto

Bosnië 1996, laat op de avond en veel drank :-X

[verwijderd door de admin]

Sanne

Zeg ik ook niet (zou niet durven  :-[) maar tzou toch leuk zijn
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Wie zegt dat ik een lelijke foto heb geplaatst ;D, ik heb ze nog wel erger liggen hier hoor.
Nee maar wou misschien effe een recente foto doen, de foto die ik bijvoorbeeld heb gepost is toch al gauw zo'n 1,5 jaar oud.

Sanne

Neeeeeeeeeee, watjes, wel een smoelenboek en dan iedereen zn lelijkste fotos!!!  ;D :D ;D
Leuk, doen!
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Airpower

Goed idee! maar ook eerst even een andere foto zoeken ;D
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com