Chat toevoegen aan het defensieforum?

Gestart door -Peter-, 30/01/2003 | 10:04 uur

Wat vind u er van om een chat toe te voegen aan dit defensieforum?

Goed, maar dan alleen voor leden.
8 (42.1%)
Goed, maar dan wel voor iedereen toegankelijk
7 (36.8%)
Goed
3 (15.8%)
Geen mening
0 (0%)
Zou niet echt veel meerwaarde geven aan dit forum
0 (0%)
Niet doen!
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 0

Sanne

Hoi,

ben het helemaal met Mourning eens. Mensen uitnodigen zou leuk zijn maar zelfs als dat niet kan lijkt de chatoptie me een goed idee. Had me al afgevraagd waarom die er niet bij zat. Je ziet namelijk soms dat er mensen online zijn, maar kan niet met ze praten.
Nadeel is misschien wel dat men dan vragen aan iemand individueel gaat stellen i.p.v. in het forum zodat dat dadelijk minder loopt en mensen 100x dezelfde vraag stellen. Zal wel meevallen, maar 't is een idee.
Toch zou ik een chat wel heel goed vinden.

Groeten,
Sanne
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Mourning

Goed idee! Helemaal voor.

Een ander idee waar andere Nederlandse "defensie" Forums ook bij betrokken zouden kunnen worden is een soort van centrale chat waar je bijv. mensen voor uitnodigd. Een bepaalde officier Buiten Dienst of een lid van de Tweede Kamer Commissie voor defensie bijv. Of voor de mesnen die willen toetreden tot defensie een instructeur van een schoolbataljon of iets dergelijks. Hoe zien jullie dit???
Overigens verdergaande samenwerking of fusie van een aantal Forums zou uberhaupt geen slechte zaak zijn, daar je dan meer members en ook een betere vertegenwoordiging van de "defensie (interested) Community" aanboord (lijkt mij).

Best regards,

Mourning 8)

"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

-Peter-

Dat is geen probleem, daar wij ongelimiteerde bandbreedte hebben ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Bigfoot

Hou er wel rekening mee dat je hoeveelheid dataverkeer enorm toeneemt als er gechat wordt (tenzij de chat extern verloopt natuurlijk).

Henk

Hallo,

Ik heb goed gestemt, waarom hij is er handig een chat.
Ik van hetleger.nl heb ook een chat en Bert van Luchtmobiel.nl gaat ook samen doen met die chat.

Misschien willen jullie ook mee doen.
Het is nu nog een simpele IRC chat, maar al wel leuk.
Ik plaats nu geen link, anders is het spam.
Maar je moet er maar even over denken.

Verder vind ik een chat een leuke optie bij een goed lopend forum ( site )
kom ook eens kijken op hetleger.nl

-Peter-

Geef uw mening hierover en laat ons weten waarom het goed c.q. niet verstandig vind ???
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...