hoe zet je een foto van iets naast je naam

Gestart door jeffrey, 27/02/2003 | 19:34 uur

-Peter-

Is een goeie, we zullen wel even kijken of wie die tekst ergens bij het profiel erbij kunnen plaatsen...

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Saju

Het is niet moeilijk maar iets duidelijker had gekund al was het de maten van het plaatje erbij. Maar met wat hulp kom je er ook

D819

Vergeet ook niet dat sommige providers gewoon doorlinken van plaatjes de nek omdraaien...
www.lycos.nl staat het gelukkig nog wel toe...
Een site is daar gratis...
En het werkt redelijk.
Een paar avatars vinden ze blijkbaar niet erg.

Maar je moet er geen grote foto in zetten!!!
Gebruik desnoods www.irfanview.com  om een plaatje aan te passen aan een avatar... 200x200 pixels of zo...

De uitsnede natuurlijk "opslaan als" onder aan andere naam ;)
Dikwijls van die koekwouzen meegemaakt! Echt niet te geloven!



Caspar

Jeffrey, kan je in je profiel even de verkeerde URL voor het plaatje verwijderen zodat het wel bekende witte vlakje met het rode kruisje niet meer zichtbaar is. :)



Airpower

wow :o :o dat lukt natuurlijk niet  ::).....het plaatje mag niet groter dan 100X100 pixels zijn.
Die van jouw is 746x311 pixels. Je moet dus een kleiner plaatje zoeken. Of een plaatje verkleinen of een stuk uitknippen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

jeffrey

#5
hier mijn logo

[verwijderd door de admin]

Airpower

De URL klopt niet > http://leo2a6-3/  die moet hij even veranderen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar

Jeffrey, volgens mij wil het nog niet helemaal lukken met dat plaatje want wat er nu staat is niet goed, post even het plaatje als bijlage desnoods dan vertellen we je wat je moet doen.

Airpower

#2
Dit kun je in je doen .

selecteer bij >je eigen foto/image: (geen afbeelding)

en plaats bij >Ik heb mijn eigen foto/afbeelding< de url naar jou plaatje. (vink dit natuurlijk ook aan)


Maar jouw vraag hoort hier natuurlijk helemaal niet thuis. Vragen over het forum etc. moet je in >Vragen, ideeën en/of opmerkingen over dit forum?< plaatsen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

jeffrey

ik bedoel die logo's zoals die weasel  :D