vergelijk hier je spierkracht en conditie met andere leden en gasten

Gestart door maarten23j, 08/06/2008 | 21:17 uur

KPL1 B.D

ja maar een functie cluster is anders als een functie.
kijk een smo op een buro bij11 gnk lmb hoeft  niet zo hard te kunnen lopen als een sm senior amv'er bij lmb. terwijl ze allebei gnk zijn bij luchtmobiel.
snapt u wat ik bedoel???
Problemen zijn als gecamoufleerde kansen

Assumption is the mother of all fuck-ups

Do or do not, there is no try  "Yoda"

Je moet roeien met de riemen die in de container in de haven liggen     "Gerard Wondergem"

Benno1969

Citaat van: KPL1 B.D op 11/06/2008 | 09:11 uur
ik denk ook dat ze de eis niet zozeer moeten aanpassen naar leeftijd maar naar de functie die je vervult uiteraard rekening houdend met je leeftijd, want ja ook al willen sommige 40ers er niet aan.... leeftijd komt nou eenmaal met gebreken ;) :P ;)

Dit is ook het geval. De eisen zijn een combinatie van functiecluster en leeftijd.

Benno1969

Citaat van: Sgt Rob op 11/06/2008 | 05:50 uur
Nou, Benno, er zijn wat (bijna) 40ers die niet voor de jonkies mógen onderdoen omdat ze anders in de praktijk een gevaar voor de manschappen gaan vormen.

Da's natuurlijk ook waar, en funtioneel dus in sommige gevallen nodig. Hoewel ik vind dat jij als SM echt niet net zo hard of sneller hoeft te kunnen lopen dan al je jonkies, jij hebt andere kwaliteiten en lange ervaring waar iedereen je vooral om waardeert. Een perfecte basisconditie, afgestemd op je leeftijd (daar gaat de FIT en condititest ook van uit) is wat anders of course.

Je begrijpt echter ook wel op welk gedrag ik ook doelde.

KPL1 B.D

ik denk ook dat ze de eis niet zozeer moeten aanpassen naar leeftijd maar naar de functie die je vervult uiteraard rekening houdend met je leeftijd, want ja ook al willen sommige 40ers er niet aan.... leeftijd komt nou eenmaal met gebreken ;) :P ;)
Problemen zijn als gecamoufleerde kansen

Assumption is the mother of all fuck-ups

Do or do not, there is no try  "Yoda"

Je moet roeien met de riemen die in de container in de haven liggen     "Gerard Wondergem"

sgt Rob

Nou, Benno, er zijn wat (bijna) 40ers die niet voor de jonkies mógen onderdoen omdat ze anders in de praktijk een gevaar voor de manschappen gaan vormen.

Benno1969

Citaat van: KPL1 B.D op 10/06/2008 | 18:34 uur
het belangrijkste is dat je de eis haalt toch????
tja en 1300 m, 4 opdrukken, en 3 situps is voor een bepaalde leeftijds categorie vast wel een eis, met alle respect uiteraard majoor ;)

Het was uiteraard een wat sarcastisch geintje voor de goede verstaander. Ik haal echt wel een stuk meer dan 1300m, 4 opdrukken en 3 situps. Ik sta regelmatig in de fitness en druk daar behoorlijk wat kracht weg en blijf vrij lang op de loopband.

De periode van tegen elkaar opbikkelen ben ik echter al heel lang ontgroeid en is leuk als je tussen de 20-25/30 bent. En dan heb je ook nog sommige 40-ers die menen te moeten bewijzen dat ze nog steeds beter zijn dan de jeugd.   ;)


KPL1 B.D

Problemen zijn als gecamoufleerde kansen

Assumption is the mother of all fuck-ups

Do or do not, there is no try  "Yoda"

Je moet roeien met de riemen die in de container in de haven liggen     "Gerard Wondergem"

sgt Rob

Citaat van: lex op 10/06/2008 | 22:05 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 10/06/2008 | 21:52 uur
Mijn rekenmachine geeft een andere uitkomst. 295 : 48 geeft m.i. geen 51 km/u......
Yep, dat is helemaal correct. De platte Jap gaf ook aan dat 2x72= 312.  :-\
Dus .... batterijen vervangen.  :angel:

Lege batterijen, en dat in een spierkracht en conditie-topic: Het is wel ón topic!   :)


Citaat van: maarten23j op 10/06/2008 | 21:54 uur
pff dacht dat ik een beetje sportman was ,dat slaapgebrek en dat beulen word wel wennen ,geestelijk is het toch vaak zwaarder voor de meesten ?maar ok nog een week of 5 tot de sporttest ,dus kan nog wel wat conditie kweken
Het leuke van zo'n kaartleesoefening was dat het terugkomstpunt niet is waar het op de kaart staat

Lex

Citaat van: Kapitein Rob op 10/06/2008 | 21:52 uur
Mijn rekenmachine geeft een andere uitkomst. 295 : 48 geeft m.i. geen 51 km/u......
Yep, dat is helemaal correct. De platte Jap gaf ook aan dat 2x72= 312.  :-\
Dus .... batterijen vervangen.  :angel:

maarten23j

pff dacht dat ik een beetje sportman was ,dat slaapgebrek en dat beulen word wel wennen ,geestelijk is het toch vaak zwaarder voor de meesten ?maar ok nog een week of 5 tot de sporttest ,dus kan nog wel wat conditie kweken

KapiteinRob

Citaat van: lex op 10/06/2008 | 21:40 uur
Dat staat er. De gemiddelde snelheid is dus iets meer dan 51km/uur.  ::)

Mijn rekenmachine geeft een andere uitkomst. 295 : 48 geeft m.i. geen 51 km/u......

sgt Rob

Citaat van: lex op 10/06/2008 | 21:40 uur
Dat staat er. De gemiddelde snelheid is dus iets meer dan 51km/uur.  ::)
Exact, we wisten van doorlopen


Die Casio's zijn ook al niet meer wat het vroeger was

sgt Rob

Citaat van: maarten23j op 10/06/2008 | 21:35 uur
Citaat van: Sgt Rob op 10/06/2008 | 20:11 uur
Citaat van: de rode baret op 09/06/2008 | 13:26 uur
in 12 min 3600 meter opdrukken 65 X en sit-ups 120 X

bank drukken max 110 kg en dat dan 13X

7 jaar ateletiek
3 jaar teakwon-do
2.5 jaar rugby

greetz djeff

In 48 uur een verplaatsing van 295 km te voet, slecht terrein, bar weer, maar wel met een andere baret.

Jullie zijn gewoon allemaal mietjes :'(


;) ;)
295km in 48 uur zonder rust?

Slapen onder het lopen, guppen na een uur of 30 en af en toe even door de knieen om wat spieren terug te rekken. Om een gemiddelde van 6 km te halen heb je niet veel tijd over om te rusten.

Lex

Dat staat er. De gemiddelde snelheid is dus iets meer dan 6km/uur.