Hoe fit voor AMO Natres?

Gestart door maverick9898, 30/12/2009 | 13:46 uur

LoederOverste

Hoe Fit?

Wie kan mij vertellen welke berekening ik moet maken om het aantal watt wat ik moet draaien in combinatie met gewicht?
Het schijnt 3,45 watt te zijn per kilogram?>En hoe lang moet je fietsen?
Natuurlijk gedraag ik me als dame en laat mijn gewicht even achterweg... ;D
big girls rock too!

frankgraave

Ik heb net mijn uitnodiging ontvangen voor het psychologisch en geneeskundige onderzoek.. erg spannend allemaal.
Ik heb helaas een beetje problemen met mijn oren, maar ik hoop dat ik er gewoon door kom! Weet iemand heel toevallig iets meer af van het gehoortestje?

maverick9898

Tuurlijk kan ik daar mee leven. Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel en waarom ik mijn vraag in eerste instantie stelde. Over mentale gesteldheid maak ik mij geen zorgen.
In ieder geval bedankt voor de reacties allemaal!

Enforcer

Citaat van: maverick9898 op 15/01/2010 | 23:04 uur
Heb verder niet gezegd dat ik niet zonder zekerheid kan leven of er tegen kan. Omgaan met teleurstellingen lijkt me een andere zaak dan weten hoe iets gaat verlopen, maar dat kan aan mij liggen.

Het feit dat jij zou weten wat er gaat gebeuren wil niet zeggen dat er aanpassingen plaats vinden, waardoor het feit veranderd wordt in een ander feit. Dat zou teleurstellend kunnen zijn.

Jouw vraag ging over fysieke fitheid, maar ook de mentale fitheid speelt mee. Defensie logica is niet altijd civiel logisch, maar je moet er wel mee leren leven.

maverick9898

Heb verder niet gezegd dat ik niet zonder zekerheid kan leven of er tegen kan. Omgaan met teleurstellingen lijkt me een andere zaak dan weten hoe iets gaat verlopen, maar dat kan aan mij liggen.

Enforcer

Zekerheid en Defensie?! De les "omgaan met teleurstellingen" zal dan zwaar voor je vallen.

maverick9898

Haha sorry ik wil niet de indruk wekken van een stresskip:p. Ik ben iemand die graag zekerheid wil en er had niemand gereageerd dus vandaar. Gelukkig ben jij er, Erwin om me er doorheen te slepen! Klopt ik ben ook door de keuring gekomen. Viel me ook hartstikke mee;). Dus ik ga het zien! In ieder geval bedankt voor de reacties!

ErwinA

Maverick, waar ben je bang voor? Je bent toch ook door de keuring gekomen?

Heb je volgende week je AMO?? Als je moeite krijgt, dan sleep ik je er doorheen  :lol:
Soldaat 2de klasse
50ste NatRes Alpha comp

JasperP

Citaat van: maverick9898 op 15/01/2010 | 11:49 uur
Kan iemand nog reageren op mijn vraag(A)?
Citaat van: maverick9898 op 12/01/2010 | 13:19 uur
And that's it? Een keer een hindernisbaan en een keer een mars van maximaal 7 km? Als kind liep ik het Pieterpad met gemak:P;).

Maak je niet zo druk over de sport in de amo, als je een redelijke conditie hebt is dit makkelijk vol te houden

maverick9898

Kan iemand nog reageren op mijn vraag(A)?
Citaat van: maverick9898 op 12/01/2010 | 13:19 uur
And that's it? Een keer een hindernisbaan en een keer een mars van maximaal 7 km? Als kind liep ik het Pieterpad met gemak:P;).

Enforcer

Citaat van: dudge op 11/01/2010 | 23:57 uur
Citaat van: SMI de Boer op 11/01/2010 | 18:05 uur
Citaat van: Diesel op 11/01/2010 | 17:19 uur
4 tot 7 km...

Lange Afstand :omg:



De natres wordt niet voor niets gezien als kweekvijver voor het KCT  :lol:

Om de aanwezige vijver te vullen?!  :crazy:

maverick9898

And that's it? Een keer een hindernisbaan en een keer een mars van maximaal 7 km? Als kind liep ik het Pieterpad met gemak:P;).

Diesel

Lang stond niet voor niks tussen aanhalingstekens  ;)

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Diesel

Is vooral 'lange' afstanden lopen. Je hebt volgens mij de laatse dag in het bos een mars van z'n 4 tot 7 km...
Eerste week heb je ook nog een keertje hindernisbaan.