Heeft u een vraag?

Gestart door -Peter-, 08/01/2003 | 15:56 uur

Lynxian

Citaat van: Lex op 28/10/2022 | 20:58 uur
Met excuses. Ben geconfronteerd met een GRP-2 gebeuren gisteren.
Zal proberen dit weekend tot een oplossing ten komen.
Gaarne enig geduld.
Geen probleem, al fijn dat ernaar gekeken gaat worden.  8)

Lex

Citaat van: Sparkplug op 27/10/2022 | 22:58 uur
Had dit probleem vanmiddag via pm al aangekaart. Het is inderdaad erg opvallend.
Met excuses. Ben geconfronteerd met een GRP-2 gebeuren gisteren.
Zal proberen dit weekend tot een oplossing ten komen.
Gaarne enig geduld.

Sparkplug

Citaat van: Lynxian op 27/10/2022 | 22:36 uur
Ik ga deze oude draad weer even tot leven wekken: ik heb sinds een week of twee alleen op dit forum last dat speciale leestekens (trema's, aanhalingstekens, etc.) worden getoond door vervangende tekens. Zo wordt bijvoorbeeld het cijfer 1, wanneer uitgeschreven met de accenttekens op de e, opeens ??n. Is er laatst een update geweest of instelling gewijzigd hier op 't forum wat dit zou kunnen verklaren? Een tekenset aangepast in de programmatuur ofzo? Wordt de input opeens anders gesanitized (character escaping)?

??n, twee?n, etc.

Had dit probleem vanmiddag via pm al aangekaart. Het is inderdaad erg opvallend.
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Lynxian

Ik ga deze oude draad weer even tot leven wekken: ik heb sinds een week of twee alleen op dit forum last dat speciale leestekens (trema's, aanhalingstekens, etc.) worden getoond door vervangende tekens. Zo wordt bijvoorbeeld het cijfer 1, wanneer uitgeschreven met de accenttekens op de e, opeens ??n. Is er laatst een update geweest of instelling gewijzigd hier op 't forum wat dit zou kunnen verklaren? Een tekenset aangepast in de programmatuur ofzo? Wordt de input opeens anders gesanitized (character escaping)?

??n, twee?n, etc.

A.J.

Citaat van: greenhibiscus op 08/09/2020 | 22:52 uur

Wat valt er te doen aan iemand die zich voor doet als soldaat / korps commando troepen in opleiding op twitter, facebook, instagram, snapchat e.d.

Niks.

greenhibiscus

Goedenavond dames en heren,

Ik heb een account aangemaakt om jullie het volgende te kunnen vragen:

Wat valt er te doen aan iemand die zich voor doet als soldaat / korps commando troepen in opleiding op twitter, facebook, instagram, snapchat e.d.

Kan ik dit ergens melden? Moet ik dit ergens melden? Ik vind het enorm ongepast en oneerlijk, vrij naar om te zien. Wat kan ik hier aan doen?

Ik hoop dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen bieden,

Mvg!

Ace1

Citaat van: Emo Bruins op 25/05/2019 | 22:24 uur
Nu men het niet de moeite waard gevonden heeft vragen of opmerkingen te maken en A.J., mikemans en Ace1 hevige kritiek hebben -omdat ik het alleen over dit onderwerp, no 36, wilde hebben?- lijkt het mij goed er mee op te houden. Er is geen belangstelling voor - jammer.

Als jij nu bij een onderwerp was gebleven en dit goed onderbouwd had, was er wel ruimte geweest voor een discussie maar jij sprong van de hak op de tak  waardoor er geen touw meer aan vast kon worden geknoopt en daardoor was het terecht dat A.J. een slotje op het betreffende topic deed.

A.J.

#261
Citaat van: Emo Bruins op 25/05/2019 | 22:24 uur
lijkt het mij goed er mee op te houden.

Dat lijkt mij idd een prima plan ja.

A.J. Forumbeheer

Emo Bruins

#260
A.J. is een begaafd lezer, als hij in mijn reactie no 41 gewauwel over een Westpoint- cadet kan ontdekken (no 45). Het is raar, dat de KMA bij een 4jarige opleiding na 3 jaar het diploma uitdeelt. Bij een 1e klas KMA als Westpoint doet men zulke dingen niet. Als de officierssalarissen ter sprake gekomen zouden zijn, zou de uitreiking ook normaal na 4 jaar zijn.
Nu men het niet de moeite waard gevonden heeft vragen of opmerkingen te maken en A.J., mikemans en Ace1 hevige kritiek hebben -omdat ik het alleen over dit onderwerp, no 36, wilde hebben?- lijkt het mij goed er mee op te houden. Er is geen belangstelling voor - jammer.

Emo.

Parera

Citaat van: Emo Bruins op 04/05/2019 | 22:55 uur
Op "van alles wat" vindt ik de reacties 3 t/m 17 op mijn stukje "een verouderd rangen- en beloningsstelsel.
Maar waar is het stukje zelf en de eerste 2 reacties gebleven?

Emo.
Op pagina 2

https://www.defensieforum.nl/Forum/index.php?topic=28635.15

Emo Bruins

Op "van alles wat" vindt ik de reacties 3 t/m 17 op mijn stukje "een verouderd rangen- en beloningsstelsel.
Maar waar is het stukje zelf en de eerste 2 reacties gebleven?

Emo.

Emo Bruins

Dag Lex, Wat is er van  mijn stukje terechtgekomen? Heb ik teveel overhoop gehaald? De techniek van dit forum is voor mij te moeilijk. Sorry.

Emo.

Lex

Citaat van: Emo Bruins op 19/04/2019 | 21:42 uur
Gisteren heb ik in"stuur een bericht" ook een bericht geplaatst, nl. "een verouderd rangen- en beloningssysteem."
Wordt het geplaatst, en zo ja wanneer? Of heb ik het helemaal verkeerd gedaan?
Emo Bruins.
Voor de goede orde, het bericht is nergens terug te vinden, zeker gezien het feit dat je gebruik gemaakt hebt van 'stuur een bericht'.
Deze mogelijkheid behelst het sturen van persoonlijke berichten tussen de leden van het Forum.
Zou je willen participeren in een discussie, dan is dat mogelijk middels te toets 'reageer' in het topic  waarin je een reactie wil plaatsen.

Succes,

Lex
Algeheel beheerder

Emo Bruins

Gisteren heb ik in"stuur een bericht" ook een bericht geplaatst, nl. "een verouderd rangen- en beloningssysteem."
Wordt het geplaatst, en zo ja wanneer? Of heb ik het helemaal verkeerd gedaan?

Emo Bruins.

Zander

Citaat van: Embershard op 12/12/2017 | 23:11 uur
Hallo,

Ik vroeg me af wat ik kan doen bij de marechaussee na de HAVO, op de site van defensie kan ik eigenlijk alleen marechaussee-beveiliger vinden wat me niet echt aanspreekt. Ik heb ook gekeken naar Soldaat Infanterie (luchtmobiel) maar dat past ook niet bij HAVO (denk ik). Zou iemand mij kunnen helpen en/of iets aanraden?

mvg

Tipje.
Kijk wat er bij jou past. De Havo is niet leidend in jou ambities.
Ik heb genoeg maten gehad met een Havo achtergrond die als soldaat/huzaar zijn begonnen. En ja de Kmar heeft momenteel voornamelijk behoefte aan beveiligers.
People are sheep