VS willen Apaches aan Irak verkopen

Gestart door andré herc, 27/01/2014 | 22:13 uur

Elzenga

Citaat van: Harald op 27/01/2014 | 22:21 uur
Is dit wel verstandig ??
zal zeker niet om "oude" A-type gaan, deze wordt niet meer logistiek ondersteund, dus D of E ?
het levert een hoop geld (en werk) op..en daar is het de Amerikaanse regering denk ik om te doen.

Harald

Citaat van: jurrien visser op 27/01/2014 | 22:47 uur
Het lijkt in elkaar over te lopen... de ellende is daar nog lang niet afgelopen!

lijkt me ook !

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Ros op 27/01/2014 | 22:45 uur
Een tweede Syrie in de maak ?.

Het lijkt in elkaar over te lopen... de ellende is daar nog lang niet afgelopen!

Ros

Citaat van: Telegraaf op 27/01/2014 | 22:13 uur
De Iraakse regering van premier Nuri al-Maliki heeft om steun gevraagd in de strijd tegen militanten. Die hebben inmiddels delen van het land in handen. De regering van president Barack Obama zou mogelijk 24 Apaches willen leveren

Een tweede Syrie in de maak ?.

Lex

Citaat van: Harald op 27/01/2014 | 22:21 uur
Is dit wel verstandig ??
zal zeker niet om "oude" A-type gaan, deze wordt niet meer logistiek ondersteund, dus D of E ?
Ik weet het niet zeker, maar mij staat bij dat het hier om D's gaat.

dudge

Citaat van: Harald op 27/01/2014 | 22:21 uur
Is dit wel verstandig ??
zal zeker niet om "oude" A-type gaan, deze wordt niet meer logistiek ondersteund, dus D of E ?

Tsja. 24 Apaches, das een aardig bedrag.
En de Russen kunnen zo weer binnen de kijker komen. De MI-35, MI-28 of KA-52 zijn reële alternatieven.

Harald

Citaat van: andré herc op 27/01/2014 | 22:13 uur
ma 27 jan 2014, 21:57

VS willen Apaches aan Irak verkopen 

WASHINGTON -
De Amerikaanse regering wil doorgaan met de verkoop van Apache-gevechtshelikopters aan Irak. Het Amerikaanse Congres heeft garanties gekregen over de inzet van de toestellen in Irak. Tot op heden waren daar zorgen over, wat de verkoop heeft vertraagd.

De Iraakse regering van premier Nuri al-Maliki heeft om steun gevraagd in de strijd tegen militanten. Die hebben inmiddels delen van het land in handen. De regering van president Barack Obama zou mogelijk 24 Apaches willen leveren

telegraaf.nl


Is dit wel verstandig ??
zal zeker niet om "oude" A-type gaan, deze wordt niet meer logistiek ondersteund, dus D of E ?

andré herc

ma 27 jan 2014, 21:57

VS willen Apaches aan Irak verkopen 

WASHINGTON -
De Amerikaanse regering wil doorgaan met de verkoop van Apache-gevechtshelikopters aan Irak. Het Amerikaanse Congres heeft garanties gekregen over de inzet van de toestellen in Irak. Tot op heden waren daar zorgen over, wat de verkoop heeft vertraagd.

De Iraakse regering van premier Nuri al-Maliki heeft om steun gevraagd in de strijd tegen militanten. Die hebben inmiddels delen van het land in handen. De regering van president Barack Obama zou mogelijk 24 Apaches willen leveren

telegraaf.nl
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.