Militairen in uniform naar Gay Pride

Gestart door Lex, 04/08/2008 | 17:50 uur

Gozo

Citaat van: Kapitein Rob op 20/03/2011 | 14:35 uur
Citaat van: Gozo op 20/03/2011 | 14:30 uur
Gezellig weer lekker opnieuw beginnen met deze discussie.

Tja, blijkbaar is het ook nodig om elke jaar weer opnieuw die extravagante idioterie te promoten en daar als defensie sinds kort dan ook nog eens pontificaal aan mee te gaan doen.

Herhaling van zetten, Rob. Slotje?  ;)

Gozo

Citaat van: onderofficier op 20/03/2011 | 14:32 uur
Citaat van: Gozo op 20/03/2011 | 14:30 uur
Gezellig weer lekker opnieuw beginnen met deze discussie.

Volgens mij is het een andere discussie geworden omdat defensie nu er achter staat

pff in dit topic is het lastig om zonder dubbelzinnige zinnen te schrijven.................

Haha, ja defensie staat er achter. Maar goed de essentie is of we dit nou moeten willen of niet. De meesten die voordat Def zich ermee ging bemoeien zullen vast tegen zijn en degenen die voor of indifferent waren, zullen nu waarschijnlijk ook niet tegen zijn, om maar even te vermijden de terminilogie 'er achter staan'.

KapiteinRob

Citaat van: Gozo op 20/03/2011 | 14:30 uur
Gezellig weer lekker opnieuw beginnen met deze discussie.

Tja, blijkbaar is het ook nodig om elke jaar weer opnieuw die extravagante idioterie te promoten en daar als defensie sinds kort dan ook nog eens pontificaal aan mee te gaan doen.

KapiteinRob

Citaat van: onderofficier op 20/03/2011 | 14:27 uur
Wat is het criterium om ergens je neus te laten zien?     

Momenteel om te laten zien wat je allemaal in huis hebt om vrede, veiligheid en indirect welvaart te bieden en "garanderen" voor m.n. je eigen bevolking.

Momenteel moet je zeker niet met rare fratsen aankomen waarbij een substantieel deel van de bevolking denkt "moet dat nou, die idioterie?".

onderofficier

Citaat van: Gozo op 20/03/2011 | 14:30 uur
Gezellig weer lekker opnieuw beginnen met deze discussie.

Volgens mij is het een andere discussie geworden omdat defensie nu er achter staat

pff in dit topic is het lastig om zonder dubbelzinnige zinnen te schrijven.................
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Gozo

Gezellig weer lekker opnieuw beginnen met deze discussie.

onderofficier

Citaat van: Ace1 op 20/03/2011 | 13:54 uur

Onderofficier als ik het op Defensie voor het zeggen zou hebben dan zou ik zo en zo niet aan die flauwekul zoals de gay-parade, huishoudbeurs en Defensie topsport selectie etc doen :devil:

Mee eens   
De vraag is waar leg je de grens.

Wat is het criterium om ergens je neus te laten zien?     
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Citaat van: Reinier op 20/03/2011 | 14:00 uur

Maar zij hadden wel lekkere wijven mooie vrouwen aan boord!

Wat heb jij  er aan als ze lesbisch zijn?  

(ik trouwens ook niet)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Reinier

Citaat van: Kapitein Rob op 20/03/2011 | 13:36 uur
Citaat van: onderofficier op 20/03/2011 | 10:48 uur
Defensie vaart mee met Gay Pride

Daar gaan we weer met die idioterie......:

Operation Petticoat!
http://www.youtube.com/watch?v=EYekeKr8r5I

Maar zij hadden wel lekkere wijven mooie vrouwen aan boord!

Ace1

Citaat van: onderofficier op 20/03/2011 | 12:58 uur
Om personeel te werven staat defensie op huishoudbeurs...........niet voor showing the flag .........

Dus de gay-parade is niet te gek?

Onderofficier als ik het op Defensie voor het zeggen zou hebben dan zou ik zo en zo niet aan die flauwekul zoals de gay-parade, huishoudbeurs en Defensie topsport selectie etc doen :devil:

KapiteinRob

Citaat van: onderofficier op 20/03/2011 | 10:48 uur
Defensie vaart mee met Gay Pride

Daar gaan we weer met die idioterie......:

Ros

Citaat van: onderofficier op 20/03/2011 | 12:58 uur
Om personeel te werven staat defensie op huishoudbeurs...........niet voor showing the flag .........

:crazy: :crazy: :crazy:

Reinier

Toch wel Hollandse kneuterigheid ten top.
Halve wereld staat in de fik, ons krijgsmacht geeft niet thuis maar gaat wel met veel bombarie mee doen aan de Gay Pride  :sick:

Ons land is te lang geregeerd door politici die pedagogiek hebben gestudeerd....

onderofficier

Citaat van: Ace1 op 20/03/2011 | 11:13 uur
Volgens mij staat Defensie al op de huishoudbeurs, ik kan me nog berichten van ex staatssecretaris Jack de Vries herinderen in diverse media.

Maar de kamasutrabeurs dat vind ik toch iets te gek gaan worden :sick:


Om personeel te werven staat defensie op huishoudbeurs...........niet voor showing the flag .........

Dus de gay-parade is niet te gek?
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ace1

#157
Citaat van: onderofficier op 20/03/2011 | 10:55 uur
Mag ik dan op kosten van defensie naar de kamasutrabeurs huishoudbeurs?    KP-tje mee .........   En in uniform......
Om een positief beeld van Defensie af te geven.  

Volgens mij staat Defensie al op de huishoudbeurs, ik kan me nog berichten van ex staatssecretaris Jack de Vries herinderen in diverse media.

Maar de kamasutrabeurs dat vind ik toch iets te gek gaan worden :sick:

.