Landmacht zoekt officieren(nieuw reclamespotje)

Gestart door Do1990, 26/11/2015 | 17:51 uur

Ros


A.J.

Citaat van: DvdW op 26/11/2015 | 22:38 uur
Opnieuw een zinloze discussie die precies dezelfde kant op gaat zoals  vorige keren, doelbewust gestuurd door de TS.... Er is mede naar aanleiding van dit gedrag al een topic gestart (en inmiddels gesloten). Moet er weer eentje komen?


Ik kijk het nog even aan.
Mocht het weer de verkeerde kant opgaan dan ga ik alsnog dictatortje spelen, want ach dat ben je als militair heb ik net gelezen.

A.J Forumbeheer

A.J.

Citaat van: Do1990 op 26/11/2015 | 22:31 uur
Nou, als kritiek van een reactie bij een dumpert filmpje niet serieus te nemen is. Dan zijn positieve reacties dus ook niet serieus te nemen, kan de taart niet van twee walletjes eten.

Dat is het probleem van mensen, heel leuk wanneer ze jou mening delen. Maar wanneer ze jou mening onderuit halen vinden ze het niet leuk. Heeft alles te maken met het ego.

Ik heb even goed lopen zoeken in dit topic, volgens mij heeft nog niemand een positieve reactie gequote van Dumpert danwel heeft het ingebracht in deze discussie, dus ik weet eigenlijk niet waar je heen wil.

Citaat
Maar goed, om terug te komen op het onderwerp. Ik ga dus niet in dienst, onder andere om de reden besproken in het onderwerp. Geen interesse om als beest behandelt te worden, terwijl iemand anders lekker dictatortje kan spelen omdat hij de benodigde diploma's heeft. Lekker spelen met mensenlevens om carrière te maken, nee dankje.

Heb jij je ooit serieus verdiept in defensie? Of kom je hier alleen maar PSP achtige Kees Koning idioterie spuien?

DvdW

En opnieuw toont de TS aan dat hij a. Niet in gesprek wil of kan, b. Zich niet wil aanpassen aan de algemeen geldende fatsoensnormen en c. Alle vormen van kritische vragen/suggesties of verbeteringen ervaart als persoonlijke aanvallen en dus ook zo reageert. Ik zou hier, zeker in het licht van wat andere leden al meerdere keren op meerdere manieren hebben aangekaard, opnieuw op tafel leggen: Moderators/beheerders, wat gaan jullie doen? Want dit werkt niet. TS wil ook niet dat het gaat werken.
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

dudge

Citaat van: Do1990 op 26/11/2015 | 22:31 uur
Maar goed, om terug te komen op het onderwerp. Ik ga dus niet in dienst, onder andere om de reden besproken in het onderwerp. Geen interesse om als beest behandelt te worden, terwijl iemand anders lekker dictatortje kan spelen omdat hij de benodigde diploma's heeft. Lekker spelen met mensenlevens om carrière te maken, nee dankje.

Communisten, de intellectuele elite als de vijand benoemen en vervolgens omkomen in een hongersnood.
Bepaalde lessen zullen door sommigen nooit geleerd worden.

DvdW

Opnieuw een zinloze discussie die precies dezelfde kant op gaat zoals  vorige keren, doelbewust gestuurd door de TS.... Er is mede naar aanleiding van dit gedrag al een topic gestart (en inmiddels gesloten). Moet er weer eentje komen?
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

A.J.

Citaat van: Micheltje op 26/11/2015 | 22:26 uur

?????

Ik vat even niet waar deze vraag precies over gaat

Jij reageert met dit verhaal:

Citaat van: Micheltje op 26/11/2015 | 20:35 uur
Je hebt er idd een goed punt bij
Meeste onder militairen zijn vanaf de grond begonnen en dan komt zo'n figuur even vertellen hoe het moet

Nou gok ik erop dat jij met "onder militairen" icm "vanaf de grond" soldaten/ kpl's bedoelt. Dus onderschrijf je dat verhaal of zie ik dat verkeerd?


Micheltje

Citaat van: A.J. op 26/11/2015 | 21:30 uur
Waarom onderschrijf jij die uitspraak dan?


?????

Ik vat even niet waar deze vraag precies over gaat

A.J.

Citaat van: Do1990 op 26/11/2015 | 21:57 uur
Klopt, ik heb er persoonlijk ook een hekel aan als ik reacties lees over "ze vechten voor onze veiligheid en democratie", of is het dan wel goed? Als ze kritisch zijn is hun mening niets waard, maar als ze militairen de hemel in prijzen is het wel goed? Consistentie is wel belangrijk namelijk.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

A.J.

Citaat van: Micheltje op 26/11/2015 | 21:28 uur
Ik zou zeggen: mensen treed in dienst en ondervindt het zelf eens

Ondertussen alweer bijna 25 jaar...

Laurens

Comments op dumpert.....daar zit voor het merendeel nu niet echt het type man/vrouw wat je direct heel erg serieus moet nemen als het om kennis over Defensie gaat

A.J.

Citaat van: Micheltje op 26/11/2015 | 21:23 uur
Volgens mij snap jij het levenslicht zelf ook niet

Ga pas oordelen over mensen als je ze ken van hoe wat en waarom etc

Waarom onderschrijf jij die uitspraak dan?

Micheltje

Citaat van: Thomasen op 26/11/2015 | 21:26 uur
Daarom is ook niet iedereen geschikt als militair.

Ik zou zeggen: mensen treed in dienst en ondervindt het zelf eens

A.J.

#12
Citaat van: Do1990 op 26/11/2015 | 21:19 uur
Duidelijk, je bent zelf dus ook als leidinggevende begonnen.

Nope, ik heb nog als dienstplichtige in de modder lopen rollen.

Als we het dan toch over "laag op de ladder beginnen" hebben... :cute-smile:

dudge

Citaat van: Micheltje op 26/11/2015 | 21:23 uur
Volgens mij snap jij het levenslicht zelf ook niet

Ga pas oordelen over mensen als je ze ken van hoe wat en waarom etc
Daarom is ook niet iedereen geschikt als militair.