Gezocht naambadge met NL vlag

Gestart door Gargoyle, 19/03/2009 | 18:56 uur

boekje_pienter

Bovendien is het alleen lollig om zo'n gemodificeerd naamplaatje binnenshuis te dragen; op het werk is het niet toegestaan ;)

SMI de Boer

Diemaco, denk jij dat er veel naamgenoten zijn van "Gargoyle" en toevallig ook nog een naamlint hebben met een NLD vlag er op?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

C47SkyTrain

Ik heb ze ooit gezien bij de Duitse firma ASMC (Namensbänder). Even Google gebruiken. Ze zijn online te koop per set van 5. Het nadeel vind ik echter wel de hoge verzendkosten (17 euro). Maar als je ze echt graag wil hebben...

Diemaco

Standaard is je naamlint gewoon alleen je naam, dus zonder vlag. Degene met vlag zijn vaak gemaakt op uitzending. Zo zag ik bijvoorbeeld op kandahar airfield zo een shopje die ze kon maken, wou er zelf namelijk ook 1, maar ik vloog gelijk door dus geen tijd. En de lui uit me cie die in bosnie hebben gezeten, hebben ze ook daar laten maken. Er zullen vast wel huis tuin en keuken winkeltjes zijn die zo een naamlintje kunnen maken. En weet zeker dat die wel te vinden zijn op internet ;) En anders iemand zoeken met dezelfde achternaam in het leger, en die ze laten bestellen.

Gargoyle

In de tijd dat in dienstplichtig was (89-4) deed mijn onderdeel (101 AMBT) niet aan name-tags  :(.
Ik ben reeds geruime tijd aan het zoeken naar een adres waar ik er alsnog enkele kan laten maken.

Onlangs zag ik dat ze tegenwoordig voorzien zijn van een NL vlag, dat zou helemaal mooi zijn.

Kan iemand mij verder helpen?