Wilders, waarom wel... of waarom niet?

Gestart door SMI de Boer, 02/09/2010 | 22:15 uur

MasterChief1971

Hoe het ook zij... Wilders maakt zich druk over dingen waar een substantieel deel van de bevolking zich druk om maakt.
De gevestigde orde van politieke partijen doet dat niet.
Dus heeft hij -in mijn ogen terecht- bestaansrecht.
Pas als de rest stopt met wegkijken en bagatelliseren hebben ze recht van spreken.

Overigens mag Wilders wel wat meer fatsoen etaleren want dat slappe kopvoddentax, etc. gaat me veel te ver.
Aan de andere kant: Als de gevestigde politieke orde immigratieproblemen en EU-excessen eens aanpakt, heeft Wilders zijn functie verloren en besteed niemand meer aandacht aan hem.

Dus wie is er nu fout? Wilders is niet zomaar groot geworden. Dat men daar eens wat dieper over nadenkt en er ook eens de consequenties van gaat trekken. Zou hoog tijd worden.
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

Ros

Citaat van: SMI de Boer op 19/06/2014 | 21:17 uur
Hitler was vòòr één groot Europa..Duitsland . Wilders niet.

Als Wilders een aantal landen mee kan krijgen in zijn gedachtegoed zal hij dat zeker willen.

Ton de Zwart

Citaat van: SMI de Boer op 19/06/2014 | 21:17 uur
Hitler was vòòr één groot Europa... Wilders niet.

Ja, dat was ik nog vergeten.

SMI de Boer

Citaat van: Ton de Zwart op 19/06/2014 | 21:11 uur
dat hij geen fürher genoemd wil worden. 

Hitler was vòòr één groot Europa... Wilders niet.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

En Ton, dit heb ik echt ingetiept zonder dat ik jou bericht las
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Citaat van: DvdW op 19/06/2014 | 21:00 uur
nou, leg eens uit dan? Hoe wordt bv NL beter van samenwerken met een stel extreem rechtse Polen???

Misschien moet je het anders zien... Vind je dat het nu steeds beter gaat? En Wilders heeft niet om een "Seven Nation Army" gevraagd.

Als ik alleen naar de hoeren mag als ik 4 nationaliteiten meesleep, denk je dan dat het me uitmaakt of dat noren, polen, russen of chinezen zijn?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ton de Zwart

Omdat de PVV de enige partij is die zich met hand en tand verzet tegen de reus op lemen voeten die Europa heet. Niemand wil met de PVV samenwerken dus moet Wilders steun zoeken elders. Maakt niet uit wat voor partijen dat zijn, als Europa maar tegengehouden wordt.  Doel heiligt de middelen in dit geval. Het is ook overal bekend, dat Wilders geen antisemiet is, niet ondemocratisch en dat hij geen fürher genoemd wil worden.  Europa moet gestopt worden want we gaan er door naar de vernieling.
Een en ander wil ook niet zeggen dat Wilders alle standpunten van de verfoeide partijen onderschrijft.

DvdW

#1181
Citaat van: Ton de Zwart op 19/06/2014 | 20:41 uur
-1
nou, leg eens uit dan? Hoe wordt bv NL beter van samenwerken met een stel extreem rechtse Polen???

Ironisch trouwens dat Wilders samenwerkt met een club die verdacht veel lijkt op de extremistische moslims die ze zgn. bestrijden: vrouw is minderwaardig, holocaust is niet echt gebeurd, homofoob, tegen democratie, haat tegen andersdenkenden..........
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ton de Zwart

Citaat van: DvdW op 19/06/2014 | 13:57 uur
Hoe je voor je land opkomt door met een stel antisemitische, anti-democratische en racistische lui in zee te gaan is mijn onduidelijk...

-1

Elzenga

Citaat van: DvdW op 19/06/2014 | 13:57 uur
Hoe je voor je land opkomt door met een stel antisemitische, anti-democratische en racistische lui in zee te gaan is mijn onduidelijk...
+1

DvdW

#1177
Citaat van: Oorlogsvis op 19/06/2014 | 13:48 uur
ja..raar he.....iemand die voor de belangen van zijn land opkomt 8)
Hoe je voor je land opkomt door met een stel antisemitische, anti-democratische en racistische lui in zee te gaan is mijn onduidelijk...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Oorlogsvis

Citaat van: DvdW op 19/06/2014 | 12:53 uur
Je hoeft alleen maar naar de partijen te kijken waarmee de blonde Führer en zijn kliek samenwerken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt... Dat mensen daar nog op gaan stemmen ook nog...
ja..raar he.....iemand die voor de belangen van zijn land opkomt 8)

Zeewier

Citaat van: DvdW op 19/06/2014 | 12:53 uur
Je hoeft alleen maar naar de partijen te kijken waarmee de blonde Führer en zijn kliek samenwerken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt... Dat mensen daar nog op gaan stemmen ook nog...
Geert Wilders moest kiezen. De PVV had in het anti-federalisatie kamp van Nigel Farage kunnen zitten maar lieerde zich aan Front National. Waarschijnlijk toch vanwege gedeelde opvattingen qua immigratiepolitiek en islam-beperkende  statements. UKIP is Brits conservatief, softer dan het ultra-conservatieve Front National (ook qua vrouwen- en homo-emancipatie). Daar in tegen weet Front National hoe je macht organiseert in Brussel. Vergis je niet. Die Daniël van der Stoep kreeg met zijn PVV-fractie niks van de grond en had bijna geen medestanders. Veel grootspraak (de zwakte in de PVV) maar het hield niet over qua resultaten. UKIP zit in haar ontwikkeling even ver als de PVV. Grote kans van dat bij de UKIP ook wat verkeerd geselecteerde opportunisten het parlement weer uit rollen. En dan zit het partijenblok met ondertal. Tja het is strategisch kiezen voor de blonde Führer.

Ik denk dat de Nederlandse PVV'er liever in het kamp van UKIP had gezeten. Plus meer nadruk op veiligheid in de straat dan die hele kruistocht van Geert Wilders tegen de islam. Die obsessie met de islam en het constant maar willen vernederen van islamieten gaat veel te ver. Maar goed, daarom hanteren andere partijen partijbijeenkomsten en hebben ledenraden.

DvdW

Citaat van: DvdW op 19/06/2014 | 12:51 uur
Geert Wilders in Europa samen met Polen

Je hoeft alleen maar naar de partijen te kijken waarmee de blonde Führer en zijn kliek samenwerken en je weet precies wat voor vlees je in de kuip hebt... Dat mensen daar nog op gaan stemmen ook nog...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל