Selectief gebruik van de Deletebutton c.q. afdwingen van de forumregels

Gestart door Mourning, 20/11/2015 | 12:26 uur

A.J.

Citaat van: Do1990 op 21/11/2015 | 13:59 uur
Leuke persoonlijke belediging, dus als ik iemand een "azijn pisser" noem, wordt het verwijderd. Maar een hele lap tekst wat in feite 1 grote belediging is, dat mag dan weer wel? :crazy:

Je moet niet zo zaniken. Kweek eens wat eelt op je tere zieltje en leer er mee leven dat niet iedereen het met jou eens is.

Do1990

Citaat van: DvdW op 21/11/2015 | 14:00 uur
Dat je het ziet als belediging zeg je al genoeg.... Log gewoon lekker uit en ga en stuk wandelen ofzo

mijn berichten worden ook vaak zat verwijdert, hoor je mij daar over zeuren? Nope. Maar als jij even niet in de schijnwerpers staat slaan bij jou weer alle stoppen door. Ikke, Ikke, ikke
Dit topic is aangemaakt door iemand die zeikt over dat zijn berichten worden verwijderd, en hem beledig je niet. Dat is dus wat zo frappant is, je bent nogal selectief in je persoonlijke aanvallen.

DvdW

Dat je het ziet als belediging zeg je al genoeg.... Log gewoon lekker uit en ga en stuk wandelen ofzo

mijn berichten worden ook vaak zat verwijdert, hoor je mij daar over zeuren? Nope. Maar als jij even niet in de schijnwerpers staat slaan bij jou weer alle stoppen door. Ikke, Ikke, ikke
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Do1990

Citaat van: DvdW op 21/11/2015 | 13:51 uur
Zielig dat mensen alleen maar over zichzelf praten en naar zichzelf kijken. De wereld is zoveel groter. Vast iets fout gegaan in de opvoeding. Mama hield niet van je? Pappie ging er met de buurvrouw vandoor? Gepest op school? Ik weet niet waar je last van hebt maar professionele begeleiding zou goed voor je zijn. Al vrees ik dat je dat zelf niet inziet (onderdeel van de aandoening, de hele wereld is gek behalve ik). Ik blijf van harte hopen dat je gewoon een puber bent, ergens op een zolderkamertje, die loopt te trollen. Maar ik vrees erger...
Leuke persoonlijke belediging, dus als ik iemand een "azijn pisser" noem, wordt het verwijderd. Maar een hele lap tekst wat in feite 1 grote belediging is, dat mag dan weer wel? :crazy:

DvdW

Zielig dat mensen alleen maar over zichzelf praten en naar zichzelf kijken. De wereld is zoveel groter. Vast iets fout gegaan in de opvoeding. Mama hield niet van je? Pappie ging er met de buurvrouw vandoor? Gepest op school? Ik weet niet waar je last van hebt maar professionele begeleiding zou goed voor je zijn. Al vrees ik dat je dat zelf niet inziet (onderdeel van de aandoening, de hele wereld is gek behalve ik). Ik blijf van harte hopen dat je gewoon een puber bent, ergens op een zolderkamertje, die loopt te trollen. Maar ik vrees erger...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

A.J.

Citaat van: Do1990 op 21/11/2015 | 13:45 uur
Had jij die reactie toen niet verwijderd? Apart, dus als ik het plaats, dan wordt het verwijderd. Maar zelf mag je het wel? En mensen vervolgens maar zeiken over Ros.

Hier heb je een mod die iets in de zin zei van "als ik wil lachen, dan kijk ik even op jou forums", wauw. En vervolgens janken(Mourning) omdat Ros een reactie verwijderd.

Daar gaat het mij niet eens om...

Balk, splinter, pot, ketel enzo. Dat is het kenmerkende aan je gedrag hier.

Do1990

Citaat van: A.J. op 21/11/2015 | 13:43 uur
Zat jij laatst niet iemand op zijn grammaticale vaardigheden aan te vallen?
Had jij die reactie toen niet verwijderd? Apart, dus als ik het plaats, dan wordt het verwijderd. Maar zelf mag je het wel? En mensen vervolgens maar zeiken over Ros.

Hier heb je een mod die iets in de zin zei van "als ik wil lachen, dan kijk ik even op jou forums", wauw. En vervolgens janken(Mourning) omdat Ros een reactie verwijderd.

A.J.

Zat jij laatst niet iemand op zijn grammaticale vaardigheden aan te vallen?

Do1990

Citaat van: DvdW op 21/11/2015 | 12:46 uur
Omdat Mourning gelijk heeft. Is dat nu zo mogelijk voor jou om te begrijpen? Kun je er niet tegen dat het in een topic eens niet om jou draait? Vroeger te weinig aandacht gehad of zo?
Wat is jou probleem? Jij valt mij constant aan, zielig persoontje. Ik mag hopen dat jij, Mourning, Huzaar nooit in dienst getreden is? Zo ja, dan heeft het Nederlands leger wel heel triest en kleinzielige werknemers. Als defensie vol zit met wraakzuchtige, kleinzielige wezentjes als jij, dan vind ik het heerlijk als er op defensie bezuinigt wordt.

Ace1

Citaat van: DvdW op 21/11/2015 | 12:46 uur
Omdat Mourning gelijk heeft. Is dat nu zo mogelijk voor jou om te begrijpen? Kun je er niet tegen dat het in een topic eens niet om jou draait? Vroeger te weinig aandacht gehad of zo?

+1 heb daar verder niets aan toe te voegen.

DvdW

Citaat van: Do1990 op 21/11/2015 | 12:33 uur
Je weet wel dat Mourning dit topic heeft aangemaakt en zeikt over de forumregels? Dus waarom val je hem niet aan?
Omdat Mourning gelijk heeft. Is dat nu zo mogelijk voor jou om te begrijpen? Kun je er niet tegen dat het in een topic eens niet om jou draait? Vroeger te weinig aandacht gehad of zo?
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

JdL

Citaat van: Ace1 op 21/11/2015 | 10:53 uur
Tuurlijk heb ik ook welleens postings van mij verwijderd zien worden maar in het algmeen kan ik met Lex, AJ, Laurens goed opschieten, in het verleden was dat met Rob ook zo. Irma ken ik niet zo goed omdat zij niet zo vaak hier aanwezig is.
En Ros is voor mij de vreemde eend in de bijt.

+1
'The goal is world peace, and to do so you must have strength' Ronald Reagan

Do1990

Citaat van: Ace1 op 21/11/2015 | 10:26 uur
Ik vraag me ook af wat Do1990 hier op defensieforum nog doet als hij zoveel moeite heeft met de forumregels?
Je weet wel dat Mourning dit topic heeft aangemaakt en zeikt over de forumregels? Dus waarom val je hem niet aan?

DvdW

Citaat van: Zander op 21/11/2015 | 10:40 uur
En jij stelt meteen muiterij voor?
dit is een internet forum...... Laten we aub wel even reëel blijven..
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Ace1

Tuurlijk heb ik ook welleens postings van mij verwijderd zien worden maar in het algmeen kan ik met Lex, AJ, Laurens goed opschieten, in het verleden was dat met Rob ook zo. Irma ken ik niet zo goed omdat zij niet zo vaak hier aanwezig is.
En Ros is voor mij de vreemde eend in de bijt.