Wie komt hoelaat en waar op voor de Natres.

Gestart door Defensieforum, 27/03/2005 | 15:32 uur

peroxidetim

Citaat van: Robin7 op 27/02/2017 | 10:47 uur
Ik ben hier ook wel benieuwd naar!

ik zal zo wat optypen. mijn opmerking was 'licht;' cynisch :-)
Nil volentibus arduum

Robin7

Citaat van: peroxidetim op 27/02/2017 | 10:45 uur
dankje Bobber. ik ben hiermee goed geholpen.

Ik ben hier ook wel benieuwd naar!

peroxidetim

Citaat van: Bobber op 04/02/2017 | 14:21 uur
Je hebt 30+ directe collega's in je peloton die je er alles over kunnen vertellen.

dankje Bobber. ik ben hiermee goed geholpen.
Nil volentibus arduum

Bobber

Citaat van: peroxidetim op 24/01/2017 | 11:29 uur
iemand misschien info over de AMO+

wat is inhoud?  sfeer tov ARB/ AMO?
benieuwd!

Je hebt 30+ directe collega's in je peloton die je er alles over kunnen vertellen.

peroxidetim

iemand misschien info over de AMO+

wat is inhoud?  sfeer tov ARB/ AMO?
benieuwd!
Nil volentibus arduum

mtchel112


Robin7

Citaat van: mtchel112 op 19/10/2016 | 17:58 uur
Zou ik je wat berichten mogen sturen betreft de fysieke keuring? Ik heb die volgende week nmlk. en heb nog een aantal vragen voor mijn voorbereiding

Zeker, vraag maar raak.

mtchel112

Citaat van: Robin7 op 19/10/2016 | 13:54 uur
Ik ben ook benieuwd! 26 aug psychologische en 23 september fysieke keuring gehad, nu wachten op uitslag veiligheidsonderzoek  :big-smile:

Zou ik je wat berichten mogen sturen betreft de fysieke keuring? Ik heb die volgende week nmlk. en heb nog een aantal vragen voor mijn voorbereiding

Robin7

Citaat van: mtchel112 op 19/10/2016 | 13:50 uur
Zou je die data (evt. in een PM) naar mij door kunnen sturen als je het weet? Je hoeft niet alles te vermelden, ik ben alleen benieuwd welke data er zijn voor juli/augustus :)

Ik ben ook benieuwd! 26 aug psychologische en 23 september fysieke keuring gehad, nu wachten op uitslag veiligheidsonderzoek  :big-smile:

mtchel112

Citaat van: brigitte-vb op 14/10/2016 | 12:56 uur
Tijdens mijn keuring is inderdaad verteld dat de laatste AMO dit jaar op 22 augustus was. In November is de planning voor het nieuwe jaar klaar en zou men contact opnemen over de data's. Kan niet wachten!

Hoe is jullie AMO bevallen?

Zou je die data (evt. in een PM) naar mij door kunnen sturen als je het weet? Je hoeft niet alles te vermelden, ik ben alleen benieuwd welke data er zijn voor juli/augustus :)

peroxidetim

Ha Brigitt.
e mail alert zat in spambox, vandaar late reaktie.

het is eigenlijk goed bevallen!
Ikzelf moest vooral ff wennen aan het slapen op de kazerne. Sinds de kleine kinderen er zijn had ik dat niet meer gedaan (extern slapen).
de opleiding was wel schools: alsin dat men gewend was om VEVA leerlingen op te leiden. Die gasten hebben nog wat meer algemene opvoeding nodig. Als 37-jarige is dat niet meer nodig :-) na een paar dagen hadden de instructeurs al redelijk duidelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben haha.

verder was de groep eigenlijk te groot. 48 leerlingen!
men had ergens besloten om de afgelaste AMO te combineren met de onze. Dat heeft tot gevolg gehd dat we niet opgeleid konden worden tot basisschutter! erg jammer, de instructeurs hebben wel zker hun best gedaan. Verder is het twee weken aanpoten! veel leren, veel doen. Na twee weken is het me gelukt om eindelijk eens een 'tussendoor' kop koffie volledig op te drinken. haha

als je verder no vragen hebt:  stelt u ze maar :-) :-)


Citaat van: brigitte-vb op 14/10/2016 | 12:56 uur
Tijdens mijn keuring is inderdaad verteld dat de laatste AMO dit jaar op 22 augustus was. In November is de planning voor het nieuwe jaar klaar en zou men contact opnemen over de data's. Kan niet wachten!

Hoe is jullie AMO bevallen?
Nil volentibus arduum

brigitte-vb

Tijdens mijn keuring is inderdaad verteld dat de laatste AMO dit jaar op 22 augustus was. In November is de planning voor het nieuwe jaar klaar en zou men contact opnemen over de data's. Kan niet wachten!

Hoe is jullie AMO bevallen?

N. Kerkhof

Bedankt. We gaan eens lekker labelen!

dudge

Citaat van: N. Kerkhof op 12/08/2016 | 08:22 uur
Had ik die achterbank maar wel uitgesloopt... :-)
Alles is binnen. Wat een enorme hoop spullen zeg. Er zit in de afgesloten/verzegelde tas een oranje plastic kaart. Weet iemand waar die voor is?
Verder is er natuurlijk niets gelabeld. Krijg je labels in de AMO/ARB of mag je dat thuis zelf uitvissen? Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je op de kazerne komt voor de opleiding dat er dan opeens bergen met dezelfde spullen te vinden zijn en je tas makkelijk tussen de andere verzeilt raakt. Of moet ik maar gewoon goed opletten? :-)


Die oranje. Kaart Is een flashcard, gebruik wordt je tijdens de opleiding wel uitgelegd.

Het Is verstandig om nu alles te labelen. Schrijf je naam in elk shirt, broek, tas, etc.

N. Kerkhof

Had ik die achterbank maar wel uitgesloopt... :-)
Alles is binnen. Wat een enorme hoop spullen zeg. Er zit in de afgesloten/verzegelde tas een oranje plastic kaart. Weet iemand waar die voor is?
Verder is er natuurlijk niets gelabeld. Krijg je labels in de AMO/ARB of mag je dat thuis zelf uitvissen? Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je op de kazerne komt voor de opleiding dat er dan opeens bergen met dezelfde spullen te vinden zijn en je tas makkelijk tussen de andere verzeilt raakt. Of moet ik maar gewoon goed opletten? :-)