"Iran pakt zeven VS-militairen op"

Gestart door onderofficier, 19/09/2010 | 20:43 uur

Ros

Citaat van: Sine Pari op 20/09/2010 | 06:45 uur
Fars News Agency  heeft een disclaimer op zijn site staan omtrend het eerder geplaatste bericht.

Ik heb het gelezen.........het is mij nu duidelijk  ;D

Sine Pari

Fars News Agency  heeft een disclaimer op zijn site staan omtrend het eerder geplaatste bericht.


DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

Piranha

Ik las eerder vanavond dat het bericht over de aanhouding zou zijn ingetrokken.
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Ros

'Iran detains 7 US soldiers trying to enter country'

Semi-official Iranian news agency says 2 Iranians also detained, gives no further information; comes as released American hiker makes her way home.

Iran reportedly detained seven US soldiers who were trying to enter the country on Sunday morning.

The semi-official Iranian news agency Fars did not say where the incident took place, and had no further information.

The BBC reported that there are no US troops usually stationed in the area, noting that the Fars news agency is "known to be close" to the Revolutionary Guards.


Al-Jazeera also cited the Fars report, which added that "Two Iranians accompanying the troops were also arrested."

The incident came as an American woman released from Iran after more than 13 months in custody began her journey back to the United States on Saturday.

Sarah Shourd and two other Americans were detained in July 2009 along the Iraqi border. Iran has issued espionage-related indictments, which could bring trials for the two men and proceedings in absentia for Shourd. Their families say that if they crossed the border, they did so unintentionally.

Bron: Jerusalem Post
 

Ace1

#3
Ik heb zo´n vermoeden dat de Iraniers op Irakees grondgebied aktief waren, dat hebben we in het verleden al eerder gezien.

Tanker

Las het net in de Telegaaf, zal wel weer een sterk staaltje propaganda zijn van die haatbaarden...

onderofficier

"Iran pakt zeven VS-militairen op"

TEHERAN -  Iraanse grenswachten hebben zeven Amerikaanse militairen opgepakt die illegaal Iran probeerden binnen te komen. Dat meldde het Iraanse persbureau Fars zondag zonder een bron te noemen

"Recentelijk zijn zeven Amerikaanse militairen aangehouden door Iraanse gardisten in een zuidoostelijke provincie van het land. Twee Iraniërs die de troepen begeleidden, werden eveneens gearresteerd", aldus Fars.

Geen enkele ander nieuwsmedium meldde het incident

bron: de telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/7694822/___Iran_pakt_7_VS-militairen_op___.html?sn=binnenland,buitenland)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.