geen vacatures vrij

Gestart door janet1989, 03/04/2010 | 22:34 uur

StormTrooper

#158
Citaat van: SMI de Boer op 04/02/2011 | 23:56 uur
Citaat van: StormTrooper op 04/02/2011 | 23:39 uur
Citaat van: maickel op 04/02/2011 | 21:56 uur
:crazy: weet je waar ik van baal.
ik ben goedgekeurd op 18-11-2010 en zou beginne bij lmb op 31-01-2011.
maar door bezuinigingen nemen ze me niet aan.
hadde ze me ook nie motte later keure die dag.
ik was en ben er helemaal klaar voor,ik baal als een stekker.
maar ik geef nie op ik blijf probere,

Er zijn inmiddels 2 reacties hierop,maar ik ben nieuwsgierig of je deze taal met opzet neerplemt of dat het je "gewone" schrijftaal is. Want anders schort er het e.e.a. aan de opleiding  :'(

Als tellen ook tot en opleiding behoort kan jij ook je centen terughalen
Eh, in jouw reactie zie ik niets terug m.b.t. het taalgebruik SMI  ;)
Dan dus gewoon 2.

Daarnaast: "Als tellen ook tot een opleiding behoort kan jij ook je centen terughalen."
Sorry, kon het ff niet laten. :silent:

SMI de Boer

Citaat van: StormTrooper op 04/02/2011 | 23:39 uur
Citaat van: maickel op 04/02/2011 | 21:56 uur
:crazy: weet je waar ik van baal.
ik ben goedgekeurd op 18-11-2010 en zou beginne bij lmb op 31-01-2011.
maar door bezuinigingen nemen ze me niet aan.
hadde ze me ook nie motte later keure die dag.
ik was en ben er helemaal klaar voor,ik baal als een stekker.
maar ik geef nie op ik blijf probere,

Er zijn inmiddels 2 reacties hierop,maar ik ben nieuwsgierig of je deze taal met opzet neerplemt of dat het je "gewone" schrijftaal is. Want anders schort er het e.e.a. aan de opleiding  :'(

Als tellen ook tot en opleiding behoort kan jij ook je centen terughalen
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

StormTrooper

Citaat van: maickel op 04/02/2011 | 21:56 uur
:crazy: weet je waar ik van baal.
ik ben goedgekeurd op 18-11-2010 en zou beginne bij lmb op 31-01-2011.
maar door bezuinigingen nemen ze me niet aan.
hadde ze me ook nie motte later keure die dag.
ik was en ben er helemaal klaar voor,ik baal als een stekker.
maar ik geef nie op ik blijf probere,

Er zijn inmiddels 2 reacties hierop,maar ik ben nieuwsgierig of je deze taal met opzet neerplemt of dat het je "gewone" schrijftaal is. Want anders schort er het e.e.a. aan de opleiding  :'(

A.J.

Citaat van: maickel op 04/02/2011 | 21:56 uur
maar ik geef nie op ik blijf probere,

Het kofschip en de van Dale zou een goede start zijn.

Ros

Ik zou gaan voor leraar Nederlands.........veel beter  :omg:

SMI de Boer

Ga eerst effe chillen man
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

maickel

 :crazy: weet je waar ik van baal.
ik ben goedgekeurd op 18-11-2010 en zou beginne bij lmb op 31-01-2011.
maar door bezuinigingen nemen ze me niet aan.
hadde ze me ook nie motte later keure die dag.
ik was en ben er helemaal klaar voor,ik baal als een stekker.
maar ik geef nie op ik blijf probere,

Lex

Dit topic gaat over het beperkte aantal vacatures. Ik verzoek eenieder zich tot dat onderwerp te beperken.

Lex
Algeheel beheerder

A.J.

Citaat van: Tanker op 07/12/2010 | 21:52 uur
In mijn peloton zat minimaal de helft met regelmaat aan de drugs, wat wil je ook met zo'n grote groep partyanimals die naar feesten gingen als sensation, qlimax, mysteryland, megarave etc.

Staar er dus niet van te kijken als Joey18 dus beweert dat 30% in zijn peloton drugs gebruikt.

Ik ken zelfs een EC die regelmatig een witte neus haalde....

Eea gezien of van "horen en zeggen"?

Tanker

In mijn peloton zat minimaal de helft met regelmaat aan de drugs, wat wil je ook met zo'n grote groep partyanimals die naar feesten gingen als sensation, qlimax, mysteryland, megarave etc.

Staar er dus niet van te kijken als Joey18 dus beweert dat 30% in zijn peloton drugs gebruikt.

Ik ken zelfs een EC die regelmatig een witte neus haalde....

onderofficier

Citaat van: MarcelBlank op 07/12/2010 | 20:39 uur
Off topic

Ik ben er voorstander van dat de NL militair net als in de VS een maandelijkse of 6 maandelijkse Drugstest moet doen dan is dat fabeltje binnen de NL krijgsmacht ook weer uit de wereld.

En als je positief getest wordt:  zeggen dat je gedrogeerd bent omdat iemand je een hak wilt zetten    8)   
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Laurens

Citaat van: MarcelBlank op 07/12/2010 | 20:39 uur
Ik ben er voorstander van dat de NL militair net als in de VS een maandelijkse of 6 maandelijkse Drugstest moet doen dan is dat fabeltje binnen de NL krijgsmacht ook weer uit de wereld.

Dus mogelijk schuldig aan, tot dat het tegendeel bewezen is....echt niet. Voor een onderzoek moet aanleiding zijn.

MarcelBlank

Citaat van: Kapitein Rob op 25/11/2010 | 21:57 uur
Citaat van: joey18 op 25/11/2010 | 20:56 uur
als er in mijn peleton al zeker 8 mensen gebruiken dan weet ik toch zeker dat ik die 30% haal aan de rest van defensie

1. Er zit een steekje aan je los als jij ervan overtuigd bent dat 30% van onze collega's aan de verdovende middelen zit.
2. Als je geen bron voor deze idiote stelling hebt, zou ik e.e.a. maar rap deleten.
3. Ik zou Lex zijn opmerking maar eens ter harte nemen!
4. Dit topic gaat hier helemaal niet over.

Off topic

Ik ben er voorstander van dat de NL militair net als in de VS een maandelijkse of 6 maandelijkse Drugstest moet doen dan is dat fabeltje binnen de NL krijgsmacht ook weer uit de wereld.
Never trust any politician they always do not tell a complete story or point of view.

onderofficier

Citaat van: Jann op 07/12/2010 | 00:04 uur
die dus ook al wat meer weten dan een burger sollicitant.

volgens mij ben je ook gewoon een burger ondanks je de opleiding V&V doet   8)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Jann

#144
Zoveel verschil zit er niet tussen Vrede en veiligheid en Veiligheid en vakmanschap hoor ik deed afgelopen jaar V&V toen heb ik ook een screening moeten doen, sporttesten etc en ook marssen met bepakking. We kregen ook baangarantie voor de functies met cluster 3 & 4.

Het ligt er wel aan bij welk ROC je de opleiding doet want in emmeloord hoed je bijvoorbeeld op school geen uniform aan bij andere scholen hebben ze daar soms hun gvt of een ander uniform aan. Er word wel flink geld in geïnvesteerd zei mijn leraar want ze willen echt dat er zoveel mogelijk jeugd vanuit die opleidingen doorstromen die dus ook al wat meer weten dan een burger sollicitant.

Het rare is dat ze zo graag jeugd willen hebben maar zit nog te wachten om te beginnen bij LMB ben alwel goedgekeurd kan waarscheinlijk 31 januari beginnen, er waren plaatsen voor V&V vrijgehouden in augustus en november maar er waren dus meer leerlingen die doorgingen dan ze verwacht hadden.. En nu komen de bezuiningsperikelen er ook nog eens bij