GEZOCHT: alle soorten KL spulletjes

Gestart door Iris, 03/04/2006 | 15:09 uur

renault

Een andere optie is de Zwarte Markt afstruinen. In Beverwijk is een heel grote, maar de handelaren weten vaak best wel welke prijzen ze kunnen vragen. Woon je in het Noorden van het land dan is de veiling van Eelde ook een optie.
Daarnaast heb ik laatst de tip gekregen om het te zoeken op marktplaats .nl.

Diemaco

Citaat van: Iris op 03/04/2006 | 15:09 uur
Hallo.

Ik ben op zoek naar KL spulletjes, voor het decoreren van mijn slaapkamer:

- Camoflagenet [klein]
- OPSvest [tactical vest]
- GVT [als dat kan, is dat wel vet!]
- Rugzak KL
- Rangemblemen KL
- Helmen, veldpetten, daypacks, noodonderkomens, en die soort dingen
- KL baret dienstvak Technische Dienst
- HAMIL

En meer van die dingen!

Ik ben nu aan het sparen voor die KL dingen, dus als je wat voor mne hebt, [ik betaal er wel voor he!] , stuur dan maar ff een berichtje erover, of post het hier!

gr, Iris

Daypacks horen bij de rugzak... Dus los krijgen zal nie zo makkelijk gaan. En welke rugzak bedoel je? Van Luchtmobiel/KCT, of de rugzak van de andere dienstvakken (painf enzo).
Voor de rest is alles wel te krijgen in een dumpzaak, afgezien van rangemblemen, of baret emblemen. Die moet je verdienen ;)
HAMIL is ook niet zo los te koop volgensmij...

Defensieforum

Citaat van: Iris op 29/04/2006 | 20:39 uur
Ik ben nu aan een aantal dingetjes gekomen via een cavemarist..

Naja, een opsvest enzo daar komje wel moeilijk aan, weet ik en ook nog pokkeduur.

Ik kan die dingetjes gaan verzamelen, maar ook gebruiken voor als ik bij de landmacht ga, over een paar jaartjes :D.

Ik heb nu een GVT, basisjas, parka, t-shirt, rangemblemen, baret, embleem Interndance, Embleem Prinses Irene en nog wat dingen.

Echt vet.. en niet eens zo duur :D

gr, Iris

Ik snap niet dat je dit allemaal nu koopt, als je toch van plan bent om naar Defensie te komen. Je krijgt het dan allemaal voor niks ;) Ik had die euri's wel voor andere zaken gebruikt ;)

Iris

Ik ben nu aan een aantal dingetjes gekomen via een cavemarist..

Naja, een opsvest enzo daar komje wel moeilijk aan, weet ik en ook nog pokkeduur.

Ik kan die dingetjes gaan verzamelen, maar ook gebruiken voor als ik bij de landmacht ga, over een paar jaartjes :D.

Ik heb nu een GVT, basisjas, parka, t-shirt, rangemblemen, baret, embleem Interndance, Embleem Prinses Irene en nog wat dingen.

Echt vet.. en niet eens zo duur :D

gr, Iris
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

QuarterBack

Iris, ik wil niet lullig doen, maar de meestte dingen waar je om vraagt zijn echt duur en moeilijk aan te komen! Bijv. ops-vest, noodonderkomen en het HAMIL up to date vind je al helemaal moeilijk (tenzij je in dienst gaat net als ik :D).
Ga maar eens bij de dump kijken hoeveel die spullen kosten! ik heb ze zelf verzameld ..en het kostte veel  ;)

Aibeethoven

Probeer eens de locale dumpzaak. Het meeste is daar volgens mij wel aan te komen.


Groeten,


Aibeethoven 8)
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Iris

#1
Hallo.

Ik ben op zoek naar KL spulletjes, voor het decoreren van mijn slaapkamer:

- Camoflagenet [klein]
- OPSvest [tactical vest]
- GVT [als dat kan, is dat wel vet!]
- Rugzak KL

- Rangemblemen KL
- Helmen, veldpetten, daypacks, noodonderkomens, en die soort dingen
- KL baret dienstvak Technische Dienst
- Literatuur over de Landmacht (of het Vreemdelingenlegioen, KCT, KMARNS)
- HAMIL
En meer van die dingen!

Ik ben nu aan het sparen voor die KL dingen, dus als je wat voor mne hebt, [ik betaal er wel voor he!] , stuur dan maar ff een berichtje erover, of post het hier!


Inmiddels heb ik al een wat grotere verzameling (met eeuwige dank aan BusyBee 8)) en ik heb sinds 1ste Kerstdag een ontzettend interessant boek over een oud-Legionair (Rende van de Kamp, ISBN: 09 5911 274 1).

(Post upgedated)

Iris.
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul