pantserstorm

Gestart door Hans, 31/08/2003 | 12:05 uur

Lex

Citaat van: mennomulder op 02/05/2011 | 17:53 uur
Heb je al eens proefverlof gehad ?
Ik denk niet dat je na 8 jaar nog een antwoord van het lid "Hans" zult krijgen aangezien hij het lidmaatschap beeindigd heeft. ;)

Lex
Algeheel beheerder

onderofficier

Citaat van: A.J. op 02/05/2011 | 18:04 uur
Citaat van: mennomulder op 02/05/2011 | 17:53 uur
Heb je al eens proefverlof gehad ?

Vanwaar deze kick na een jaar of acht?

Omdat die zelf net vrij is.................    8)                   :-*
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

A.J.

Citaat van: mennomulder op 02/05/2011 | 17:53 uur
Heb je al eens proefverlof gehad ?

Vanwaar deze kick na een jaar of acht?

mennomulder

Citaat van: Hans op 31/08/2003 | 12:05 uur
Hallo allemaal;

Even iets over de oefening pantserstorm!
Ik heb deze oefening als dienstplichtig sergeant (groepscommandant bij het 48ste painfbat)in 1989 moeten doen.
Ik kijk met gemengde gevoelens terug (ja, ik vond het zwaar) op de tijd bij het kct... wel leuk om de commando's met hun eigenschappen van dichtbij meegemaakt te hebben.

Ik zit er aan te denken om de route van de eindoefening (van pantserstorm) te reconstrueren en hem nog eens (bij nacht) te lopen;  natuurlijk deze keer zonder wapens, op eigen tempo en zonder gevechts-acties.

Zijn er meer mensen van het 48ste, of andere (pantser-)infanterie eenheden, die de befaamde route nog eens zouden willen lopen?
- Laat me dat dan weten; bij voldoende deelnemers wil ik dit best organiseren.  
computerdocent@hotmail.com

Heb je al eens proefverlof gehad ?
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !

Piranha

Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

sgt Rob

en die had ik even aan google toevertrouwd......

Jørgen

Misschien hebben er wel mensen gereageerd destijds. Hij had er zijn email computerdocent@hotmail.com bijstaan.  :)

sgt Rob

Jammer dat hier nooit iemand op gereageerd heeft, ik had er ook best aan mee willen werken.

Hans

Hallo allemaal;

Even iets over de oefening pantserstorm!
Ik heb deze oefening als dienstplichtig sergeant (groepscommandant bij het 48ste painfbat)in 1989 moeten doen.
Ik kijk met gemengde gevoelens terug (ja, ik vond het zwaar) op de tijd bij het kct... wel leuk om de commando's met hun eigenschappen van dichtbij meegemaakt te hebben.

Ik zit er aan te denken om de route van de eindoefening (van pantserstorm) te reconstrueren en hem nog eens (bij nacht) te lopen;  natuurlijk deze keer zonder wapens, op eigen tempo en zonder gevechts-acties.

Zijn er meer mensen van het 48ste, of andere (pantser-)infanterie eenheden, die de befaamde route nog eens zouden willen lopen?
- Laat me dat dan weten; bij voldoende deelnemers wil ik dit best organiseren.  
computerdocent@hotmail.com