Contacten verbindingsdienst Landmacht

Gestart door JustRosalyn, 17/10/2017 | 14:36 uur

JustRosalyn

Citaat van: Thomasen op 17/10/2017 | 14:51 uur
Al op open dag van de KMA geweest?
En tech talent, of hoe het ook heet, staat misschien ook wel vbd.
Dat zijn ook wel de momenten dat veel informatie te krijgen is en dat je mensen spreekt die misschien wel wat kunnen regelen.

Er zit een infodag verbindingen aan te komen, moet nog wel even kijken of dat te regelen valt met school, maar ga ik ook zeker proberen. Ik dacht ik zet zoveel mogelijk lijntjes uit en misschien dat hier iemand zit met contacten.

Huzaar1

Citaat van: JustRosalyn op 17/10/2017 | 14:36 uur
Hoi allemaal,
Mijn naam is Rosalyn en ik ben 16 jaar. Wanneer ik klaar ben met mijn VWO wil ik solliciteren op de functie van Officier ICT bij de Landmacht.
Dit jaar moet ik voor school een meeloopdag organiseren waarbij ik een dag meeloop met een beroep dat ik later zou willen uitoefenen. Hiervoor heb ik al bij verschillende mensen aangeklopt en ook via de werkenbijdefensie website, waar ik mijn antwoord al heb, dat het niet kan.
Ik ben ervan overtuigd dat dit wel mogelijk is als je maar de juiste contacten hebt.

Is er iemand met tips of contacten binnen de verbindingsdienst, die zou willen helpen met het realiseren van deze meelopdag?
Er hoeft niet speciaal wat te worden georganiseerd, ik wil gewoon graag een dag meelopen en meekijken naar de werkzaamheden van de verbindingsdienst.

Met Vriendelijke Groet,
Rosalyn. ;)

wat jij moet doen is contact zoeken met 101Cisbat, die zitten geloof ik in Amersfoort?
Verder heb je helemaal gelijk. ALLES kan.. maar het draait om contacten. Ik ben zelf geen verbindelaar dus kan je niet verderhelpen.
Verder staat me je houding wel aan, goed bezig.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

JustRosalyn

Hoi allemaal,
Mijn naam is Rosalyn en ik ben 16 jaar. Wanneer ik klaar ben met mijn VWO wil ik solliciteren op de functie van Officier ICT bij de Landmacht.
Dit jaar moet ik voor school een meeloopdag organiseren waarbij ik een dag meeloop met een beroep dat ik later zou willen uitoefenen. Hiervoor heb ik al bij verschillende mensen aangeklopt en ook via de werkenbijdefensie website, waar ik mijn antwoord al heb, dat het niet kan.
Ik ben ervan overtuigd dat dit wel mogelijk is als je maar de juiste contacten hebt.

Is er iemand met tips of contacten binnen de verbindingsdienst, die zou willen helpen met het realiseren van deze meelopdag?
Er hoeft niet speciaal wat te worden georganiseerd, ik wil gewoon graag een dag meelopen en meekijken naar de werkzaamheden van de verbindingsdienst.

Met Vriendelijke Groet,
Rosalyn. ;)