[off-topic]

Gestart door -Peter-, 23/04/2003 | 23:32 uur

-Peter-

Indien een bericht verplaatst wordt, zal op de oude lokatie een bericht me verwijzing naar de nieuw lokatie komen te staan, en de reden van de verplaatsing  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Ton de Zwart

Uitstekend.  Als je maar even duidelijk aangeeft dat de transactie gepleegd is...

-Peter-

#1
Ja mensen, het gaat hier weer even over het verhaaltje [off-topic]..
En nee, dit keer is het niet de bedoeling om jullie op de vingers te tikken  ;D

Toch zijn wij momenteel op zoek naar een mooie oplossing voor het hele verhaal. Natuurlijk gaat het hierbij om een oplossing welke voor beide partijen een goeie oplossing moet zijn. Vandaar dat ik ook even met dit bericht kom.

Het gaat hierbij (zoals waarschijnlijk al wel bekend bij jullie) om het volgende:

Om dit forum zo overzichtelijk mogelijk te houden, en de onderwerpen begrijpelijk, zijn wij van mening dat er dus niet teveel afgeweken dient te worden van het onderwerp. Tuurlijk kan er een keertje een bericht tussen zitten, met wat [off-topic] informatie. Maar als dit teveel gebeurt, dan is iemand die niet meedoet aan de discussie over het betreffende onderwerp al snel de draad kwijt van het verhaal. Mocht het nou zo zijn dat na bijvoorbeeld 10 'off-topic' berichten de discussie weer verder gaat over het oorspronkelijke onderwerp, dan zal de betreffende persoon die berichten hoogswaarschijnlijk al niet meer lezen.... Vandaar dus dat wij willen voorkomen dat dit te vaak gebeurt.

Aan de andere kant is het ook begrijpelijk dat het voor jullie juist wel fijn is dat er af en toe wat off-topic informatie tussen, zit daar dit de discussie's 'smeuïg' houd  ;D

Momenteel zit ik zelf aan de volgende oplossing te denken:

Mocht er in een bericht teveel off-topic terecht komen, dan lijkt het mij verstandig om het bericht in zijn geheel te verplaatsen naar de categorie "Van alles nog wat". Gezien het feit dat dit een categorie is waar off-topic toegestaan is, en dus ook thuishoort. Op deze manier hoeven wij jullie niet onnodig op de vingers te tikken  ::)

Dit voorstel heb ik ook bij de overige beheerders neer gelegt, en via deze weg wil ik graag van jullie horen wat jullie mening dan wel oplossingen hiervoor eventueel zijn. Op deze manier kunnen we met zijn allen in goed overleg dit 'probleempje' oplossen  ;D

Alvast bedankt!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...