Open dag Damen Shipyards in Gorinchem

Gestart door Ace1, 14/10/2010 | 17:19 uur

KapiteinRob

Citaat van: Ace1 op 14/10/2010 | 17:19 uur
Ik verzoek de Beheerders om deze topic niet bij de bestaande topic te plaatsen,  ik wil een aparte topic maken van dit onderwerp, de titel zal later worden aangepast.

B.v.d.

Ik ben wezen shopen, nu de vraag waar ben ik? 8)

Ik heb de geruchten gehoord dat Elzenga het opgeeft met raden? ;)

Kun je aangeven waarom dit niet in het "rara" topic past?

Rob
Forumbeheerder

Sandgroper

Citaat van: Ace1 op 14/10/2010 | 17:19 uur
Ik ben wezen shoppen, nu de vraag waar ben ik? 8)
Ik heb de geruchten gehoord dat Elzenga het opgeeft met raden? ;)
Ace1  was afgelopen zaterdag in 'erwtenpeller city' officiel bekend onder de naam Papendrecht.   Om precies te zijn op Ketelweg 28 naast Geveke, oeps ik bedoel Pon Power (= nieuwe naam sinds 2003).  Pon Power is de Caterpillar dealer voor Nederland en behoort samen met Topec tot de Pon Holding.  Je weet wel, die dealer van VW, Audi, Skoda, Porsche.

Pon is nu bezig met het overhalen van 64 "water racks", die zijn nooit gebruikt, dus het Kubota / Perkins karretje en bijbehorend pompie mot effuh gereviseerd worden.  Kost zo'n 100.000 euro totaal, als er sprake is van meerwerk, moet ik samen met een vriendelijke KL officier een hele berg papier doorworstelen.  Maar dat was ik al gewend bij de Schelde Werf in Vlissingen.

Tip aan de KM: gooi die onbetrouwbare Paxman aggregaten uit de LCF's en plaats er CAT 3516C's, MTU 4000's of Wartsila's in. ;)

Ace1

Citaat van: Lex op 14/10/2010 | 17:23 uur
Motoren revisie werkplaats?

Het zijn inderdaad motoren Lex, maar ben wezen shoppen, dus in dit geval zijn het nieuwe motoren, het verpakkingsmateriaal zit er nog voor een deel op.

Lex


Ace1

#1
Ik verzoek de Beheerders om deze topic niet bij de bestaande topic te plaatsen,  ik wil een aparte topic maken van dit onderwerp, de titel zal later worden aangepast.

B.v.d.

Ik ben wezen shopen, nu de vraag waar ben ik? 8)

Ik heb de geruchten gehoord dat Elzenga het opgeeft met raden? ;)