Pantservoertuig maakt einde aan dollemansrit

Gestart door DvdW, 21/04/2013 | 13:43 uur


Ros

Citaat van: Elzenga op 21/04/2013 | 13:51 uur
Had ergens mooier geweest als het een Leopard 2 was geweest ;)

En daarmee de dicussie, "Wij hebben tanks nodig" weer leven inblazen ?.

Elzenga

Had ergens mooier geweest als het een Leopard 2 was geweest ;)

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Soldier 4 Him (Dennis) op 21/04/2013 | 13:45 uur
Ik had dit bericht hier toch wat eerder verwacht. Voorzien van de nodige commentaren zoals "Wat kost dit wel niet? Wie betaalt dit? Hoe zit het met de schade? Kan de politie haar eigen boontjes niet doppen? Daar is defensie toch niet voor, etc. etc."  :devil:

Staat er al lang en ik onthoud mij zowiezo van Zeeuws meisje gedrag.

DvdW

Ik had dit bericht hier toch wat eerder verwacht. Voorzien van de nodige commentaren zoals "Wat kost dit wel niet? Wie betaalt dit? Hoe zit het met de schade? Kan de politie haar eigen boontjes niet doppen? Daar is defensie toch niet voor, etc. etc."  :devil:
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

DvdW

Pantservoertuig maakt einde aan dollemansrit
19 april 2013, 16.04 uur

3 landmachtmilitairen hebben met hun gepantserde YPR-infanterievoertuig een verwarde man in een landbouwvoertuig weten te stoppen in Wezep.

Tijdens een testrit met de YPR buiten de Prinses Margriet Kazerne hield een politieauto met zwaailichten het landmachtvoertuig aan. De agenten vroegen de bemanning of ze konden helpen een verwarde man te stoppen die in een landbouwvoertuig op de vlucht was geslagen.

Frontale botsing
Doordat de man een zwaar uitgevoerde heftruck bestuurde, kon de politie de man niet staande houden. Onder begeleiding van de politie reed de YPR naar industriegebied H2O. Daar wist YPR-bestuurder sergeant Ricardo Raciti de man te stoppen door frontaal tegen hem aan te botsen. De politie overmeesterde de chauffeur vervolgens met pepperspray. De YPR hield slechts lichte beschadigingen over aan de actie.

BRON
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל