legerjas

Gestart door a.b., 14/10/2013 | 13:08 uur

SMI de Boer

Bila kan je best een buitje mee trotseren. Maar is dat waarvoor je je aangemeld hebt?

Koop je er een Sponcho  (Poncho) bij (nee, die zijn waterdicht :) )
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

dudge

Citaat van: a.b. op 14/10/2013 | 13:30 uur
Ben ik het met je eens.. Het gaat mij om het principe dat die warm en waterdicht moet zijn. Andere merken/jassen betaal je voornamelijk voor het merk etc.

Zo'n softie zijn die ook waterdicht?

Iig bedankt voor je antwoord!

Nee, niet waterdicht.

Waterdichte jassen ademen niet/nauwelijks. Als militair wil je je maximaal kunnen aanpassen, en heb je dus weinig aan een jas die warm en waterdicht is.

a.b.

Ben ik het met je eens.. Het gaat mij om het principe dat die warm en waterdicht moet zijn. Andere merken/jassen betaal je voornamelijk voor het merk etc.

Zo'n softie zijn die ook waterdicht?

Iig bedankt voor je antwoord!

dudge

#2
Citaat van: a.b. op 14/10/2013 | 13:08 uur
Misschien een rare vraag, maar ik ben op zoek naar een goede warme en waterdichte jas voor aan de waterkant (visserij).

Van het weekend even bij de dump geweest bij ons in de buurt. Daar hadden ze een 3 lagenjas, met binnenvoering bilaminaat met bontvoering aan de binnenkant. Zat in eerste instantie prima in mijn ogen en tegen een zeer schappelijke prijs. Werd ook nog een capuchon bijgeleverd.

Zijn deze jasjes echt zo warm voor hartje winter?

Alvast bedankt

Ten eerste vind ik het gewoon totaal geen gezicht, burgers die in een half uniform lopen. Maar dat is je vraag niet.

Als jij de jas bedoelt die ik denk dat je bedoelt, mwa, warm wel, maar een echt superding is het ook zeker niet. Als je een echt warme jas wilt kun je wmb best een softie kopen, erg warm, heerlijk comfy, weegt weinig, prima ding.

a.b.

Misschien een rare vraag, maar ik ben op zoek naar een goede warme en waterdichte jas voor aan de waterkant (visserij).

Van het weekend even bij de dump geweest bij ons in de buurt. Daar hadden ze een 3 lagenjas, met binnenvoering bilaminaat met bontvoering aan de binnenkant. Zat in eerste instantie prima in mijn ogen en tegen een zeer schappelijke prijs. Werd ook nog een capuchon bijgeleverd.

Zijn deze jasjes echt zo warm voor hartje winter?

Alvast bedankt