Verhuizing Marinierskazerne

Gestart door Marskramer, 26/10/2011 | 20:25 uur

KapiteinRob

Citaat van: Hans87 op 26/10/2011 | 23:15 uur
Waarom moeten de mariniers weg uit Doorn?

1. De VBHKAZ is/wordt een beetje te vol?
2. Na vriendjes bij Daamen en Thales zit er wellicht ook een vriendje in een (Zeeuws) bouwbedrijf?
3. Men vindt het wel prettig om weer eens een kazerne te hebben goed gevuld met boordplaatsers?

Poleme

#7
Citaat van: A.J. op 26/10/2011 | 21:05 uur
de Peel. Althans, dat zijn de geruchten.
Stel, dat die geruchten waar zijn.  Waar worden ze dan gelegerd?    In de 'Pruttel Dessert', of te wel waar de Pruttels zouden worden gelegerd?
Waarom weg uit Doorn.   Aantrekkelijk onroerend goed (grond gebied) voor project ontwikkelaars?
Nulla tenaci invia est via - Voor de doorzetter is geen weg onbegaanbaar.

Hans87

Waarom moeten de mariniers weg uit Doorn? Ik hoop dat ze daar nog even blijven zitten, is lekker dicht bij huis :)!

A.J.

Citaat van: HM op 26/10/2011 | 21:52 uur
Ik heb ook niet meer dan geruchten info. Maar idd er word over 1000 gesproken in de pers. Echter word het Vlissingen, dan gaan alle mariniers.


De geruchten die ik hoor is dat er een splitsing gaat komen. De helft Vlissingen en de andere helft naar de Peel. Maar ja, geruchten.

HM

Ik heb ook niet meer dan geruchten info. Maar idd er word over 1000 gesproken in de pers. Echter word het Vlissingen, dan gaan alle mariniers.
Alleen berusting kan ons verslaan

A.J.

de Peel. Althans, dat zijn de geruchten.

Cigarz

Volgens mij blijven die gewoon in Doorn

Marskramer

In Doorn zijn circa 2000 man gestationeerd op de aldaar aanwezige marinierskazerne.

MINDEF onderzoekt of het mogelijk is circa 1000 man te plaatsen in Vlissingen, Zeeland.

Waar blijven die overige 1000 man? Blijven die in Doorn? Worden die elders ondergebracht en zo ja, waar dan?