Wissel hier info omtrent de AMO met elkaar uit

Gestart door Defensieforum, 29/06/2005 | 16:24 uur

bassos

inderdaad afwachten joh.
Maar zal wel beter zijn als we die brief deze dagen binnenkrijgen, want ben wel benieuwd.
Maar moeten jullie ook zo lang reizen als we in Assen geplaatst worden?
Ik woon in de buurt van Gouda, moet dus 2 uur reizen pff maarja.

Karim020

Ik wacht het allemaal nog even af, ik hoor allemaal verschillende dingen dus ik laat mij gewoon lekker verassen. Het maakt me niet uit waar ik moet beginnen, als ik maar kan beginnen ;D Ik ben laatst marine kazerne geweest en toen zei een adjudant die mij heeft aangesteld, dat alle mensen voor infanterie naar oirschot waarschijnlijk gaan en de rest Assen. Maar we zien het wel toch

Knoert

Ik denk dat je nergens zomaar van uit moet gaan. Ik heb de brief ook binnen, staat inderdaad niet veel in.
Maar het zal me niks verbazen dat we ineens naar Oirschot moeten. Al heeft een instructeur van Assen gezegd dat dat
onzin is..

ysgh

Staat er niet in man,  vet raar,  staat allee. Opkomstdatum 22 april.  Denk dat het in de volgende brief wel staat waarin staat wat je allemaal mee moet nemen . Ze zeiden in amsterdam toen dat het Assen was,  dus daar ga ik gewoon van uit

Karim020

Oke lekker man, en waar moet je opkomen? Ik heb de mijne nog niet binnnen, ik denk morgen anders ga ik maar weer ff bellen

ysgh


ysgh

En inderdaad gewoon afwachten,  alles duurt lang bij defensie dusja dit dus ook weer..

ysgh


Karim020

Oke wat g je precies doen dan? Die brief is gewoon ff afwachten dan

ysgh

Mijn aanstellingsbrief is er ook nog niet, ze zeiden tegen mij ook begin volgende week is die er. Afwachten dus. 22 april @ assen werd me verteld.

Karim020

Ja klopt, bij mij deed het dus zolang omdat ze geen diploma van mij hadden ontvangen, terwijl de administratie mij steeds beweerde dat alles in orde was, en mijn dossier compleet was. Maar ik krijg het als het goed in begin aankomende week binnen  ;D

bassos

Citaat van: Karim020 op 04/04/2013 | 18:12 uur
Ik moet hem ook nog krijgen, ze worden begin volgende week verstuurd

Raar dat ik hem al ontvangen heb dan;)
Maar buiten de aanstellingsbrief om krijg je ook nog verdere informatie over hoelaat je er moet zijn en wat je mee moet nemen etc etc.
Die worden als het goed is volgende week tot 1 week voor opkomst verstuurd.
Maar dan zullen jullie alles wel snel na elkaar krijgen.

Karim020

Ik moet hem ook nog krijgen, ze worden begin volgende week verstuurd

Knoert

Citaat van: bassos op 04/04/2013 | 13:11 uur
Oke oke ...
Ik ga ook voor infanterie en heb vorige week me aanstellingsbrief gehad waarin gewoon nog stond opkomst 22 april in Assen.
Dat is ook het enige wat ik weet tot nu toe, verder krijg je geloof ik maximaal één week voor opkomst verdere informatie.


Hmm ik heb mijn brief nog niet gekregen. Zijn er nog meer mensen die hem moeten krijgen?
Anders moet ik er weer achteraan

bassos

Citaat van: Karim020 op 04/04/2013 | 11:02 uur
Ik ben vanochtend gebeld door een medewerker van de marine kazerne in adam, om nog een keer mijn diploma's langs te brengen. Ze waren namelijk zoek geraakt. Ik ben er naartoe gegaan, aangezien ik toch dichtbij woon. Toen ik daar was meteen alles geregeld omdat ik 22-04-2013 moest opkomen in Assen. Ik heb een andjudant gesproken die daarover ging. Hij zei tegen mij dat alle mensen die gesolliciteerd voor een infanterie functie allemaal naar oirschot gaan, en de overige functies allemaal naar Assen. Het is net pas veranderd volgens hem. Ik weet niet of er al meer bekend is bij sommige van jullie, maar deze info heb ik vanochtend meegekregen. Hiermee wou ik jullie ff op de hoogte houden.

Oke oke ...
Ik ga ook voor infanterie en heb vorige week me aanstellingsbrief gehad waarin gewoon nog stond opkomst 22 april in Assen.
Dat is ook het enige wat ik weet tot nu toe, verder krijg je geloof ik maximaal één week voor opkomst verdere informatie.