Onzin-topic uitgave 24

Gestart door Lex, 02/12/2012 | 22:08 uur

Flyguy

#80
Citaat van: Thomasen op 07/02/2013 | 09:09 uur
Omdat het paarden zijn.  ;D
:lol:
Citaat van: Thomasen op 07/02/2013 | 09:09 uur
Mooiste wapen trouwens.
Het mooiste wapen van de landmacht is natuurlijk het wapen der (luchtdoel)artillerie. ;)


Edit: Hoe komt het trouwens dat dit topic is omgevormd tot "verhuizing Marinierskazerne"?

Oorlogsvis

@onderofficier...en de admin..de roze-maffia toch ?

dudge

Citaat van: Flyguy op 07/02/2013 | 08:00 uur
Citaat van: onderofficier op 07/02/2013 | 01:50 uur
iemand met een zwarte baret geven we steeds suikerklontjes om deze rustig te houden
;D Waar komt die vandaan?

Omdat het paarden zijn.  ;D

Mooiste wapen trouwens.

Flyguy

Citaat van: onderofficier op 07/02/2013 | 01:50 uur
iemand met een zwarte baret geven we steeds suikerklontjes om deze rustig te houden
;D Waar komt die vandaan?

Lex

Citaat van: onderofficier op 07/02/2013 | 01:50 uur
..... daarvan zeiden we als Asociale Asfalt Terrorist-er: geef de kneusjes ook een kans stop ze bij de intendance.....  
Als voormalig AAT'er weer wat geleerd.  ;)

onderofficier

#75
Citaat van: Oorlogsvis op 05/02/2013 | 21:23 uur
@Elzenga, als je eens met ex-Mariniers praat of Mariniers dan moeten die er niet aan denken om te gaan fuseren met LMB dat gaat gewoon niet en moet je ook niet willen, de landmacht heeft de pest aan Mariniers en andersom ook.
Mariniers noemen ze bij de landmacht vissticks :devil:...begrijp je hem ?

Het niet willen fuseren ligt aan de traditie.  Men is ook bang dat er uit eindelijk één krijgsmacht is zonder verschillende krijgsmachtdelen.
Dat men de pest aan elkaar heeft is niet waar.  Men oefent samen en gaat samen op uitzending.
Natuurlijk zegt men dat men een hekel aan elkaar heeft maar dat is grootspraak.  Welkom bij defensie.

Niet alleen mariniers zijn vissticks: al het marine personeel is dat..... dat is gewoon een geintje onder elkaar, begrijp je dat?  

KCT ziijn schildpadden        
LMB zijn lieveheersbeestjes      
iemand met een zwarte baret geven we steeds suikerklontjes om deze rustig te houden
er zijn zoveel opmerkingen onderling  maar omdat meteen te benoemen alszijnde de pest aan elkaar....is wel heel ver gezocht.... een beetje concurrentie wordt dat ook wel genoemd cq elkaar wat zieken.

Dit is is al zo oud als de weg naar Rome... vroeger had je de intendance   daarvan zeiden we als Asociale Asfalt Terrorist-er: geef de kneusjes ook een kans stop ze bij de intendance.....   had wij  dan de pest aan de intendance??   Nee gewoon een beetje zieken.

Maar als puntje bij paaltje komt dan wordt er niet meer geziekt, maar gaan we ons ding doen zodat het doel wordt behaald.

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

#74
Citaat van: Lex op 07/02/2013 | 01:01 uur
Zelfs wel meer dan dat. Getraind door de organisatie. ;D
Dan ben je één van de weinige mannen die deze training heeft gehad.....

Citaat van: Lex op 07/02/2013 | 01:01 uur
Je moet geen zaken ter berde brengen waar je niet zeker van bent.  :annoyed:

er staat toch bij "indien van toepassing"   Of kan je toch niet twee dingen tegelijk.... :devil:  ondanks je training door de organisatie...
Ik bepaal zelf wel wat ik moet....  er zijn een paar dingen die ik inderdaad moet: poepen en plassen
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Citaat van: onderofficier op 07/02/2013 | 00:58 uur
Kan jij twee dingen te gelijk............  ;D 
Zelfs wel meer dan dat. Getraind door de organisatie. ;D
Citaat van: onderofficier op 07/02/2013 | 00:58 uur
(niet aan je vrouw vertellen (indien van toepassing) dat je kan lezen én luisteren tegelijk.....anders kan je nooit meer zeggen:  "sorry, schat ik hoorde je niet,ik was aan het lezen......")
Je moet geen zaken ter berde brengen waar je niet zeker van bent.  :annoyed:

onderofficier

Citaat van: Lex op 07/02/2013 | 00:54 uur
Wel erg toevallig. Ben ik dit aan het lezen, komt 2Unlimited voorbij met No Limit. Er is relevantie.  8)

Kan jij twee dingen te gelijk............  ;D      (niet aan je vrouw vertellen (indien van toepassing) dat je kan lezen én luisteren tegelijk.....anders kan je nooit meer zeggen:  "sorry, schat ik hoorde je niet,ik was aan het lezen......")
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Citaat van: onderofficier op 07/02/2013 | 00:47 uur
Ik snoer mijn manschappen niet de mond...... 
Wel erg toevallig. Ben ik dit aan het lezen, komt 2Unlimited voorbij met No Limit. Er is relevantie.  8)

Lex


onderofficier

 :lol:
Ik was wat anders aan het zoeken op internet maar kwam het onderstaande (oude) bericht tegen.....   ;D ;D ;D ;D

Intertoys ziet af van verkoop JSF

'Prijs aan de hoge kant voor onze doelgroep'

Door Cornelis Tjakke en Jochem van den Berg • maandag 9 juli 2012, 12:46

De speelgoedwinkelketen Intertoys zal de Joint Strike Fighter toch niet gaan verkopen. De straaljager past volgens directeur Bert Peters bij nader inzien niet in het assortiment én in de winkel. Ook is de prijs aan de hoge kant voor de doelgroep.

Peters: "Tien jaar geleden dachten we dat we met de JSF onze klanten de beste straaljager voor de beste prijs konden aanbieden, maar bij nader inzien valt dat vies tegen. Lockheed Martin (de producent – red.) had aanvankelijk toegezegd dat de vliegtuigen al begin 2012 in de schappen konden liggen, inmiddels is de leveringsdatum uitgesteld naar eind 2019."

Peters vindt het jammer dat hij van de verkoop van de straaljager moet afzien. "Maar ik kan het eigenlijk niet verantwoorden. Zo'n straaljager is een leuk speeltje, maar als je er één niet verkoopt, ga je direct voor pakweg 180 miljoen euro de boot in."

Afgelopen week kwam naar buiten dat Intertoys, eind jaren negentig, na een geraffineerde lobby van Lockheed Martin besloot om de JSF in haar assortiment op te nemen. Peters en andere kopstukken van Intertoys werden uitgenodigd voor exclusieve feestjes met BN'ers, waar de JSF subtiel ter sprake kwam.

Volgens Van Noort was het niet duidelijk dat Lockheed Martin achter de feestjes zat. "Het waren gewoon leuke avonden waar allerlei onderwerpen de revue passeerden. Ook hoe mooi een eigen straaljager voor de kinderen zou zijn én welke commerciële mogelijkheden dat voor Intertoys bood. Maar dat was slechts één van de vele gespreksonderwerpen."

Vanuit het bedrijfsleven en de politiek komt veel kritiek op de beslissing van Intertoys. "Er wordt hier koehandel bedreven met veiligheid van onze kinderen", aldus CDA'er Raymond Knops . MKB-Nederland stelt dat Intertoys met de beslissing tienduizenden banen op de tocht zet.

Geen enkele van de negen andere speelgoedgiganten, waaronder Bart Smit en Toys 'r Us, overweegt uit het JSF-programma te stappen. Knops: "Intertoys dreigt Gekkie Henkie van de speelgoedketens te worden."

http://www.speld.nl/2012/07/09/intertoys-ziet-af-van-verkoop-jsf/
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Thomasen op 29/01/2013 | 23:47 uur
Hier past maar 1 reactie:

Bwahaha  :crazy:

Tja, L*llig is niet het juiste woord  ;D

dudge

Hier past maar 1 reactie:

Bwahaha  :crazy:

dudge

GERMAN ARMY TO DITCH DRILLS AFTER SOLDIERS GROW BOOBS

THE German army is considering ditching some of their military drills, after one battalion began to develop boobs.

A report in the German Medical Science journal found that dozens of troops had developed the bizarre condition because their routines stimulate male mammary glands.

At least 35 soldiers have suffered from one-sided gynecomastia, which has understandably concerned military chiefs.

According to plastic surgery expert Professor Bjorn Krapohl, the repeated slapping of rifles against the left side of the soldier's chests during regular drills is the cause of the problem.

It is thought the action stimulates glands to produce hormones, which creates the appearance of a boob on one side of the chest.

Army bosses are now contemplating reorganising the traditional ways in which their troops parade.

http://www.dailystar.co.uk/news/view/295628/German-army-to-ditch-drills-after-soldiers-grow-boobs/