Onzin-topic uitgave 24

Gestart door Lex, 02/12/2012 | 22:08 uur

A.J.


Nikehercules

Citaat van: Metro op 12/12/2012 | 17:22 uur
weekendverlof

Ook incl jachtverlof? Dan valt e.e.a. te overwegen...

Ace1

Wellicht een nieuwe baan voor een Admeur van de KM?

Oppassers voor onbewoond waddeneiland Rottumeroog gezocht

Staatsbosbeheer is op zoek naar twee vogelwachters die de komende zomer op Rottumeroog willen doorbrengen, meldt RTV Noord.

De 'eilandbewakers' moeten vogels en andere dieren tellen en daarnaast de voorkomende plantensoorten inventariseren. Verder moeten ze excursies voor wadlopers leiden en hun informatie geven over Rottumeroog en Rottumerplaat. Elke 14 dagen mag één van de twee vogelwachters met weekendverlof, als vervanging is geregeld. Staatsbosbeheer zorgt voor huisvesting en (nood-) voorzieningen

Wie zich wil aanmelden moet daar wel even goed over nadenken; niet iedereen is geschikt om 4 maanden op een onbewoond eiland te zitten.

http://www.metronieuws.nl/nieuws/oppassers-voor-onbewoond-waddeneiland-rottumeroog-gezocht/SrZllj!TOG1CQvl95SJM/

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Kapitein Rob op 10/12/2012 | 09:21 uur
Ik wil de collega's van het korps mariniers hierbij van harte feliciteren met hun 347-jarig bestaan.

Hier sluit ik mij van harte bij aan al betreft het voor mij ex collega's.

"Splice the mainbrace"

KapiteinRob

Ik wil de collega's van het korps mariniers hierbij van harte feliciteren met hun 347-jarig bestaan.

Ace1

Citaat van: Ros op 09/12/2012 | 22:30 uur
I hate X-Mas  :devil:

Dus jij bent dader die er voor gezorgt heeft dat de kerstboom in Rheden voor de  zevende jaar op rij is vernield?  :mad:

Laurens gooi Ros maar een weken achter de tralies. :devil:

Ros

Citaat van: Ace1 op 09/12/2012 | 21:23 uur
Citaat van: Ros op 09/12/2012 | 20:06 uur
Ik woon er dichtbij .......... :angel:

Ros had je dan niet s´nachts kunnen posten bij die Kerstboom in Rheden? Die blauwe pet staat je goed. :devil:

I hate X-Mas  :devil:

Ace1

Citaat van: Ros op 09/12/2012 | 20:06 uur
Ik woon er dichtbij .......... :angel:

Ros had je dan niet s´nachts kunnen posten bij die Kerstboom in Rheden? Die blauwe pet staat je goed. :devil:

Ros

Ik woon er dichtbij .......... :angel:

Lex

Citaat van: Telegraaf op 09/12/2012 | 19:20 uur
Omdat de vernieling van de boom schijnbaar een traditie is geworden, betwijfelt de stichting die de boom plaatst of er volgend jaar nog wel een kerstboom komt te staan.
De goeden moeten dus weer onder de kwaden lijden.  :mad:

Lex

Kerstboom in Rheden weer vernield

AMSTERDAM - Voor het zevende jaar op rij is de grote kerstboom op het dorpsplein in het Gelderse Rheden vernield.

Dat meldde Omroep Gelderland. In de nacht van zaterdag op zondag werd de boom toegetakeld, vermoedelijk door vier jongens. Getuigen zagen ze aan de verlichting trekken en lampjes op de straat kapot gooien. Ook op andere plaatsen in Rheden zijn vernielingen aangericht. De politie heeft de vandalen nog niet te pakken.

Omdat de vernieling van de boom schijnbaar een traditie is geworden, betwijfelt de stichting die de boom plaatst of er volgend jaar nog wel een kerstboom komt te staan.

Telegraaf,
zo 09 dec 2012, 19:02

Ace1

Is de Admiraal aan het bijbeunen als Sinterklaas?

De Sint was onderweg opgepikt door de bemanning van Hr.Ms. van Amstel, aangezien de Goedheiligman zelf technische problemen met de stoomboot ondervond.

Bron KM Facebook

http://www.hartvannederland.nl/nederland/2012/sint-brengt-bemanning-fregat-thuis/






Ros

Het is Geert gelukt...........het hele land is wit  :angel:

Elzenga