De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

voorheen Klu

hey, kan iemand mij vertelle hoelang er tussen ontvangst sollicitatie papier en daadwerkelijke uitnodinging voor de keuring zit?

vind het namelijk lang duren..
ik w8 nu denk een maand ofzo.. en nog steeds geen bericht.. ja aleen dat kaartje dat ze alles goed hebben ontvangen.. (en die maand is dus na ontvangst kaartje)

ik heb al gebeld, maar daar werd ik ook ni wijzer van.
ik solliciteer naar wachtmeester

Damani

moet je je serieus opdrukken?

mag ik wel ff gaan oefenen dan  ???


Veer

Citaat van: mmeyer op 14/02/2006 | 22:47 uur
hey...

bij de arts moet je een paar keer opdrukken...maar moeten de vrouwen net als de mannen helemaal gestrekt of mogen ze vanaf de knieen gestrekt ::)

alvast bedankt!

Ik zou het m'n eer te na vindenĀ  :-[ als ik me bij de keuring moest opdrukken en ik gematst zou worden om het vanuit de knieen te doen. Sommige dingen horen er nou eenmaal bij bij defensie en dit is er, hoe miniem ook, eentje van!

KapiteinRob

Het was (deze keer  ;)) niet mijn bedoeling om het "Kmar-technisch" aan te kaarten. Maar Mikemans heeft gelijk, we kunnen hier beter niet een zoveelste discussie aan gaan wijden.

Defensieforum

Citaat van: Kapitein Rob op 15/02/2006 | 10:36 uur
Citaat van: Nick op 15/02/2006 | 09:10 uur
Toen ik solliciteerde mochten de vrouwen op hun knieen steunen en dan opdrukken.

Correct me if I'm wrong, maar een vrouw heeft gemiddeld minder kracht in haar armen dan een man, maar ze heeft gemiddeld ook minder gewicht op te drukken. Waarom dan die "soepeler houding/behandeling"?

Ik heb me een keer wij laten maken dat het slecht zou zijn voor de bekken.. zelf geloofde ik het niet maar goed... Ik vind het zelf kul maar helaas te weinig strepen op mijn schouder om daar verandering in te brengen ;).

Dit is overigens Defensie breed, dus niet alleen KMar!

Mikemans


KapiteinRob

Citaat van: Nick op 15/02/2006 | 09:10 uur
Toen ik solliciteerde mochten de vrouwen op hun knieen steunen en dan opdrukken.

Correct me if I'm wrong, maar een vrouw heeft gemiddeld minder kracht in haar armen dan een man, maar ze heeft gemiddeld ook minder gewicht op te drukken. Waarom dan die "soepeler houding/behandeling"?

Defensieforum

Citaat van: mmeyer op 14/02/2006 | 22:47 uur
hey...

bij de arts moet je een paar keer opdrukken...maar moeten de vrouwen net als de mannen helemaal gestrekt of mogen ze vanaf de knieen gestrektĀ  ::)

alvast bedankt!

Toen ik solliciteerde mochten de vrouwen op hun knieen steunen en dan opdrukken.

mmeyer

hey...

bij de arts moet je een paar keer opdrukken...maar moeten de vrouwen net als de mannen helemaal gestrekt of mogen ze vanaf de knieen gestrekt  ::)

alvast bedankt!

Defensieforum

Hier kun je al je vragen kwijt over de selectie procedure.

Het Defensie Forum team.