Vragen over de berichten

Gestart door -Peter-, 10/01/2003 | 19:33 uur

kleine ellen

gelukkig, want ik heb liever datie beetje traag is dan dat de helft weg is ...
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Dat klopt, ik heb dit gedaan om te kunnen trachten het probleem op te lossen, zonder dat de bezoekers hier last van hebben. Hierdoor heb ik tijdelijk een aantal dingen van de startpagina af moeten halen  :-\ Maar wees gerust, zodra de problemen zijn opgelost komen deze zeker terug  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

kleine ellen

#3
(de laaste berichten) Nu is heel dat stuk weg  :'( :'( :'( das vet irritant....  >:(

en ook het balkje om te zien wie er online is, is weg  :( :( (opde startpagina)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jojo

Zou graag, m.b.t. het verjaardagen topic, de jarigen ook een hiep, hiep, hoera toe willen wensen maar dat kan niet(expliciet hoera wat waarschijnlijk gezien wordt als afgeleide van...)

Zou u hier misschien verandering in kunnen brengen?

M.v.g. Jojanneke ;)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

-Peter-

#1
Wat kan ik allemaal doen in een bericht?
Wat er allemaal kan, kan u zien en uitproberen in het test-gedeelte onderaan dit forum.

Kan ik alles in een bericht zetten?
Zolang u zich houd aan de algemene regels van dit forum kan u alles plaatsen. Uw geplaatste berichten worden wel gecontroleerd door onze beheerders. Mochten de berichten niet voldoen aan de algemene voorwaarden, dan zullen deze verwijdert worden. U moet er wel rekening mee houden dat het verboden is gevoelige informatie te plaatsen in berichten. Mocht dit toch gebeuren, dan zal er alles aan gedaan worden om de persoon in kwestie te achterhalen!



Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...