Feijenoord aan de bak bij de KL

Gestart door Ace1, 02/04/2012 | 21:46 uur

Marc66

Misschien is het een beter plan om de top van de krijgsmacht en nog meer de medewerkers van het min. van defensie naar een voetbal-wedstrijd van bijv. FC Utrecht te sturen, natuurlijk wel in het F-vak om dan te zien hoe de wereld werkelijk in elkaar steekt.

Tanker

Citaat van: onderofficier op 03/04/2012 | 15:33 uur
Citaat van: Marc66 op 03/04/2012 | 15:23 uur
Niets, hoewel, ook dat kost (onnodig) veel geld  :mad:

misschien een ander topic "dat kost(te) (onnodig) veel geld" openen?   want ik heb ook nog wel wat dingetjes wat onnodig veel geld kost...........................



Doe dat, lijkt mij een goed plan  ;)

Marc66


Lex

Verzoeke on-topic te blijven.

Lex
Algeheel beheerder

onderofficier

Citaat van: Marc66 op 03/04/2012 | 15:23 uur
Niets, hoewel, ook dat kost (onnodig) veel geld  :mad:

misschien een ander topic "dat kost(te) (onnodig) veel geld" openen?   want ik heb ook nog wel wat dingetjes wat onnodig veel geld kost...........................

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Marc66

Niets, hoewel, ook dat kost (onnodig) veel geld  :mad:

onderofficier

Citaat van: Marc66 op 03/04/2012 | 14:54 uur
Bestaat dat race-team van de CLAS nog?(please zeg dat dit niet meer bestaat)  :glare:



Wat heeft dit met dit Feyenoord te maken?
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Marc66

Bestaat dat race-team van de CLAS nog?(please zeg dat dit niet meer bestaat)  :glare:


onderofficier

Het was trouwens de bedoeling dat Feyenoord per helicopter zou worden ingevlogen maar, dit is om onbekende reden, niet door gegaan  :silent:

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

Waarom moet defensie zich lenen voor idioterie......duizenden collega's worden gedwongen de straat op getrapt.
Nee we gaan lekker mee doen aan allerlei achterlijke niets dienende zaken......

jurrien visser (JuVi op Twitter)

#10
Citaat van: Marc66 op 03/04/2012 | 13:54 uur
Iemand die vindt dat die iemand dat maar lekker voor zichzelf moet houden, zeker als hij een wannabee is  ;)

Geef eens een defenitie van een wannabee.

Marc66

Iemand die vindt dat die iemand dat maar lekker voor zichzelf moet houden, zeker als hij een wannabee is  ;)

guest1400

Citaat van: Marc66 op 03/04/2012 | 12:59 uur
Tja, en de luchtmacht heeft het ook leuk voor elkaar, die zijn in Kunduz getrakteerd op eten bereid door een Chef-kok. Het moet allemaal in deze tijd niet gekker worden  :'(

kijk dit begrijp ik enigszins nog wel. De chef-kok bood zich vrijwillig aan en het is een goede opsteker voor de mannen en vrouwen in uniform, echter de hele ''Feyenoord gaat een dagje oorlogje voor gevorderen spelen'' actie vat ik niet. Het heeft geen enkel doel of meerwaarde en roept bij mij niks anders dan het woord ''vriendjespolitiek'' op.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Marc66 op 03/04/2012 | 13:01 uur
Oei, iemand die denkt dat bezuinigen niet om geld gaat?  :confused:

Iemand die vindt dat geld niet het hoofdonderwerp in vrijwel al jouw bijdrages moet zijn.

Marc66

Oei, iemand die denkt dat bezuinigen niet om geld gaat?  :confused: