Salaris opleiding officier

Gestart door A1A2, 22/03/2020 | 19:52 uur

Comas

#8
Als kort model kwam ik er ook niet slecht vanaf hoor. Ik was er niet echt mee bezig moet ik zeggen maar ik zat netto zo rond de €1700 - €2100 gedurende mijn KMA tijd. Beetje afhankelijk van het aantal oefeningen en geneuzel. Tijdens mijn VTO was dat alweer behoorlijk hoger. Salaris hoef je je dus echt geen ''zorgen'' om te maken :)

Flyguy

#7
Citaat van: Thomasen op 23/03/2020 | 11:56 uur
Mwa, als kort model kun je nog wel eens slechter af komen. De meeste zitten goed. Lang model zit sowieso belachelijk goed.
Ja lang model, want hij is 19. Ik ben letterlijk snurkend rijk geworden, al waren de MS&T weken soms zuur. Zal in Breda misschien wel anders zijn, maar in Den Helder zat je toch binnen; de RoGa is niet duur en de bar rekent een euro voor een pils.

Flyguy

Een ding is zeker; als cadet of adelborst mag je never nooit klagen over je salaris, neem dat maar van mij aan.

Enforcer


Lex

Citaat van: A1A2 op 22/03/2020 | 19:52 uur
Dag iedereen,
Ik ben 19 en overweeg om te gaan werken voor de Koninklijke Marechaussee. Ik vraag mij af wat het salaris is tijdens de opleiding tot officier van de Koninklijke Marechaussee. Niet dat het salaris tijdens de opleiding de doorslaggevende factor is. Ik wil dolgraag gaan werken voor de de Marechaussee.  ;D
Ik vind gewoon teveel tegenstrijdige info. Vandaar dat ik de vraag hier eens stel.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Dat er veel tegenstrijdig info is, kan kloppen.
In de richting waarvoor je belangstelling hebt, zijn er echter vele mogelijkheden. Denk daarbij aan vooropleiding/instroomrichting etc.
En ook in welke rang/stand de aanname zal zijn.
Het blijft dus gissen, zolang er geen duidelijkheid is.

Lex

Citaat van: Enforcer op 22/03/2020 | 20:22 uur
Zie bijlage 7:

https://ambtenarensalaris.nl/wp-content/uploads/2019/08/19.00426-bijlage1_SOD_AV-akkoord2018-2020_salaristabellen-enz.pdf

Exacte salaris is afhankelijk van een aantal zaken. Ik vermoed dat je begint bij stap 1, maar wie weet kun je een beetje onderhandelen.

Dit betreft de KM en niet de KMAR. ;))

Enforcer

Zie bijlage 7:

https://ambtenarensalaris.nl/wp-content/uploads/2019/08/19.00426-bijlage1_SOD_AV-akkoord2018-2020_salaristabellen-enz.pdf

Exacte salaris is afhankelijk van een aantal zaken. Ik vermoed dat je begint bij stap 1, maar wie weet kun je een beetje onderhandelen.

A1A2

Dag iedereen,

Ik ben 19 en overweeg om te gaan werken voor de Koninklijke Marechaussee. Ik vraag mij af wat het salaris is tijdens de opleiding tot officier van de Koninklijke Marechaussee. Niet dat het salaris tijdens de opleiding de doorslaggevende factor is. Ik wil dolgraag gaan werken voor de de Marechaussee.  ;D

Ik vind gewoon teveel tegenstrijdige info. Vandaar dat ik de vraag hier eens stel.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!