Informatie over werkzaamheden

Gestart door Laura13_07, 09/12/2020 | 12:56 uur

Huzaar1

Citaat van: Laura13_07 op 09/12/2020 | 12:56 uur
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de werkzaamheden zijn die de natres doet?

In oktober zou ik meelopen met een oefenavond, maar door corona is dit natuurlijk niet meer door gegaan en ik verwacht niet dat dit op korte termijn alsnog zal mogen.

Nu kun je overal de algemene werkzaamheden wel lezen, maar is het mogelijk om bijvoorbeeld zo'n oefenavond of dag te omschrijven wat voor werkzaamheden je dan verricht?

Is o.a afhankelijk van je ambitie en liefde voor het vak.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

freekjan

Als reservist heb je de voornamelijk de taak om bewakings en beveiligingsopdrachten uit te voeren.
Je zult dus veel zaken oefenen die daarmee te maken hebben. Geweldsinstructie, staan aan een port, (mobiele)verkeerssluis, patrouille lopen, visitatie.
Verder ga je natuurlijk ef en toe sporten met de club of schieten.

Laura13_07

Zou iemand mij kunnen vertellen wat de werkzaamheden zijn die de natres doet?

In oktober zou ik meelopen met een oefenavond, maar door corona is dit natuurlijk niet meer door gegaan en ik verwacht niet dat dit op korte termijn alsnog zal mogen.

Nu kun je overal de algemene werkzaamheden wel lezen, maar is het mogelijk om bijvoorbeeld zo'n oefenavond of dag te omschrijven wat voor werkzaamheden je dan verricht?