Citeren

Gestart door guest1400, 16/01/2013 | 13:16 uur

Ros

Citaat van: onderofficier op 24/02/2013 | 22:49 uur
Citaat van: Ros op 24/02/2013 | 22:27 uur
Dit is m.i. een duidelijk verhaal. Er is een keer bovenaan aangegeven van wie het bericht is die word geciteerd en daarna niet meer. Op deze wijze kan worden aangenomen dat alle verder citaten van diegene is die bovenaan het bericht staat. OO in dit geval.

Ben
Forumbeheer


Om op zo'n reactie te reageren is het lastig om op de juiste manier te citeren,  er moet veel worden geknipt en geplakt door diegene die er op wilt reageren.  Het nodigt niet echt uit om er op in te gaan.
De weggehaalde reactie doet mij vermoedden dat dit dan ook het doel is.

Zie mijn reactie in het topic over de OZD/MINDEF/toiletten.....
Ben
Forumbeheer

dudge

Citaat van: onderofficier op 24/02/2013 | 22:49 uur
Om op zo'n reactie te reageren is het lastig om op de juiste manier te citeren,  er moet veel worden geknipt en geplakt door diegene die er op wilt reageren.  Het nodigt niet echt uit om er op in te gaan.
De weggehaalde reactie doet mij vermoedden dat dit dan ook het doel is.

je doelt op het opknippen in delen? Dat maakt het m.i. juist overzichtelijker, omdat zo duidelijk is op welk deel van de posting gereageerd wordt.

onderofficier

Citaat van: Ros op 24/02/2013 | 22:27 uur
Dit is m.i. een duidelijk verhaal. Er is een keer bovenaan aangegeven van wie het bericht is die word geciteerd en daarna niet meer. Op deze wijze kan worden aangenomen dat alle verder citaten van diegene is die bovenaan het bericht staat. OO in dit geval.

Ben
Forumbeheer


Om op zo'n reactie te reageren is het lastig om op de juiste manier te citeren,  er moet veel worden geknipt en geplakt door diegene die er op wilt reageren.  Het nodigt niet echt uit om er op in te gaan.
De weggehaalde reactie doet mij vermoedden dat dit dan ook het doel is.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ros

Dit is m.i. een duidelijk verhaal. Er is een keer bovenaan aangegeven van wie het bericht is die word geciteerd en daarna niet meer. Op deze wijze kan worden aangenomen dat alle verder citaten van diegene is die bovenaan het bericht staat. OO in dit geval.

Ben
Forumbeheer

onderofficier

Ik wil best op de juiste manier citeren maar dat is vaak lastig omdat er lui zijn die op een vreemde manier citeren , bewust of onbewust.

Op een reactie als deze is het bijna onmogelijk om het juist te citeren:  Men moet dan zo puzzelen om op de juiste manier te citeren...
Daarnaast  moet je er maar raden wie er geciteerd wordt......

Citaat van: A.J. op 24/02/2013 | 21:58 uur
Citaat van: onderofficier op 24/02/2013 | 21:46 uur

Geen idee waar je bent "ingestapt" in dit topic maar Hennis wil eea laten aanpassen / als er nieuwbouw wordt gepleegt dat hier rekening mee wordt gehouden.  Eijsink heeft het over de oude situatie... wat trouwens wel kan bij de Amerikanen en de Noren; een gemengde bemanning....... o, die oefenen volgens haar alleen maar ....... tuurlijk....

Daarnaast weet ik de referentie kader van Eijsink niet.  Misschien is Eijsink wel eea of andere prutse tuthola mevrouw.  

Jaja, zonder een poot op een onderzeeër gezet te hebben lopen roeptoeteren dat met gescheiden ruimten het hele probleem is opgelost... Dan hecht ik meer waarde aan de woorden van iemand die daadwerkelijk een week heeft meegevaren op zo'n sigaar en tegen een aantal problemen is aangelopen die niet opgelost zijn met gescheiden ruimten/ voorzieningen.

Ennuh, lees nog even goed dat verhaal over die Noren terug.

En wat denk je van deze?:
Citaat
,,Mannen en vrouwen bij elkaar levert vaak al spanning op op kantoren, waar van negen tot vijf gewerkt wordt. Wat dan als je wekenlang met elkaar moet optrekken? Als er iets fout gaat, kun je niet even een luchtje gaan scheppen.''

We hoeven hier niet eens naar een kantoor te kijken, dit forum is al genoeg.

Citaat
Nogmaals heeft de bemanning het in het hoofd gehaald om zich zo te/mis dragen toen Eijsink aan boord was? Vermoedelijk niet waarom dan wel bij een (hogere/lagere/gelijkwaardige) collega?  

Moet je vragen aan degene die dat geopperd heeft, niet aan mij.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

#6
Citaat van: Kapitein Rob op 16/01/2013 | 12:15 uur
Ik heb weer behoorlijk wat tijd moeten steken in het aanpassen van postings v.w.b. het meervoudig citeren, dat sommigen maar menen te moeten blijven doen. Zowel  algeheel beheerder Lex als ondergetekende hebben hier al meerdere keren aangegeven dat men niet klakkeloos op CITEREN moet klikken. Bij volgende meervoudige citaten verwijder ik de gehele posting.

Rob
Forumbeheerder


Ik zag vandaag dat een lid van het forum-team weer een Quote-technische ( had gedaan in een reactie...best lief   ;)  
Het lijkt mij dat na deze zeer duidelijke waarschuwing beleid moet gaan worden voor het gehele forum-team. (niet goed citeren = verwijderen van de gehele bijdrage)  

Als men blijft corrigeren dan is er eigenlijk géén aanleiding om even wat extra handelingen uit te voeren, want het wordt (misschien) toch wel weer gecorrigeerd.  Maar dat is mijn mening.  

Eerlijkheidshalve weet ik niet of het een meervoudige citaat betrof maar het moet niet nodig zijn dat er  Quote-technische" aanpassingen door een lid van het forum team zou moeten gedaan......

De reactie kan men bekijken via "bekijken" of eventueel na plaatsing zelf aanpassen. 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

A.J.

Citaat van: guest1400 op 16/01/2013 | 13:16 uur
jullie moeten echt eens contact gaan zoeken met andere forums want van de vele forums waar ik actief ben is dit de enigste die zo'n ingewikkeld citatensysteem heeft.

Correct. Heeft met de forumsoftware versie te maken waar het defforum op draait, als het goed is wordt eea hier ook geupdate (wanneer is nog niet bekend) en dan zijn we ook hier van de tunnelquotes af.

Flyguy

Ik vind het juist wel handig, kost alleen een beetje extra moeite.

Laurens

Het is inderdaad een idee, mogelijk dat we de citaten op zo'n manier in een optie kunnen wegzetten dat het wat overzichtelijker wordt.

KapiteinRob

Ik heb deze posting als een nieuw topic in dit board geplaatst zodat er hier verder op gereageerd kan worden. Wellicht ook door de webmaster.

Rob
Forumbeheerder

guest1400

#1
Citaat van: Kapitein Rob op 16/01/2013 | 12:15 uur
Ik heb weer behoorlijk wat tijd moeten steken in het aanpassen van postings v.w.b. het meervoudig citeren, dat sommigen maar menen te moeten blijven doen. Zowel  algeheel beheerder Lex als ondergetekende hebben hier al meerdere keren aangegeven dat men niet klakkeloos op CITEREN moet klikken. Bij volgende meervoudige citaten verwijder ik de gehele posting.

Rob
Forumbeheerder


jullie moeten echt eens contact gaan zoeken met andere forums want van de vele forums waar ik actief ben is dit de enigste die zo'n ingewikkeld citatensysteem heeft.