Rusland's Expansie

Gestart door ARM-WAP, 30/07/2007 | 13:26 uur

A.J.

Citaat van: Ros op 28/11/2018 | 23:21 uur
Bevooroordeeld  en iemand niet persoonlijk kennen geeft geen betrouwbaar resultaat......heb ik geleerd over deze test in ieder geval.

Laten we voorop stellen dat het sowieso nooit als test bedoeld is maar als raamwerk om bepaalde zaken te duiden.

Ros

Citaat van: A.J. op 28/11/2018 | 22:55 uur
Ik heb hem heel goed begrepen... Dat jij je blindstaart op "kwaliteiten" wil niet zeggen dat de "blinde vlek" alleen maar voor dat fenomeen bedoeld is.

Bevooroordeeld  en iemand niet persoonlijk kennen geeft geen betrouwbaar resultaat......heb ik geleerd over deze test in ieder geval. 

A.J.

Citaat van: Ros op 28/11/2018 | 22:38 uur
Je heb de toepassing van de Johari test schijnbaar niet helemaal begrepen..........

Ik heb hem heel goed begrepen... Dat jij je blindstaart op "kwaliteiten" wil niet zeggen dat de "blinde vlek" alleen maar voor dat fenomeen bedoeld is.

Huzaar1

Citaat van: Ros op 28/11/2018 | 22:38 uur
Je heb de toepassing van de Johari test schijnbaar niet helemaal begrepen..........

Jij hebt ook wel het een en ander niet begrepen zeg maar...
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Ros

Citaat van: A.J. op 28/11/2018 | 22:21 uur
In jouw geval zit het probleem in de rechterbovenhoek van het Johari venster dus ga ik daar verder geen woorden aan vuil maken.

Je heb de toepassing van de Johari test schijnbaar niet helemaal begrepen..........

Huzaar1

"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.

Citaat van: Ros op 28/11/2018 | 22:13 uur
Benieuwd hoe je iemand kan identificeren als Putin lover   :confused:

In jouw geval zit het probleem in de rechterbovenhoek van het Johari venster dus ga ik daar verder geen woorden aan vuil maken.

Ros

Citaat van: A.J. op 28/11/2018 | 21:44 uur
Het is idd behoorlijk zorgwekkend hoeveel Putin lovers je wel niet ziet... Zelfs op dit forum...

Benieuwd hoe je iemand kan identificeren als Putin lover   :confused:

Huzaar1

Citaat van: Oorlogsvis op 28/11/2018 | 21:55 uur
Zou jij je nek willen uitsteken voor die schijnheilige Oekraine ?....wat moet de NAVO dan doen ? de Zwarte zee opvaren en dan de Zee van Azrov ?...we zijn kansloos daar
in die plas. Het Kattegat afsluiten ? ...dan heb je meteen oorlog.

We kunnen niets doen laat die Oekraine het lekker zelf uitzoeken vroeger hoorde het toch ook bij Rusland ?

Putin en Trump gaan hierover praten van het weekend in Buenos Aires...Trump gaat het druk krijgen daar hahaha...
eerst Chinees eten met China en dan Wodka toe...samen met Putin en alles is weer geregeld. Handelsoorlog met China
van de baan iedereen blij en Rusland geeft die 3 klote speedbootjes terug aan de Oekraine.

Ja ik ben er ook absoluut niet voor ons te mengen in dit conflict. Maar we mogen ze prima ondersteunen als individuele landen.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Lex

Citaat van: Oorlogsvis op 28/11/2018 | 21:55 uur
Zou jij je nek willen uitsteken voor die schijnheilige Oekraine ?....wat moet de NAVO dan doen ?
Het land is geen lid van NATO.

Oorlogsvis

Citaat van: Thomasen op 28/11/2018 | 21:04 uur
Over de krantenkoppen daar maak ik me weinig zorgen. Het zijn vooral ook de krantenkoppen hier, in het gehele westen. Kijkend ook naar comments op diverse nieuwssites is onze samenleving vergeven van de anit-nato Putin apologeten.

Daarbij kan een hoogoplopende conflict voor velen op de wereld reden zijn om hun slag te slaan. Het is echt onze wereldorde.
Zou jij je nek willen uitsteken voor die schijnheilige Oekraine ?....wat moet de NAVO dan doen ? de Zwarte zee opvaren en dan de Zee van Azrov ?...we zijn kansloos daar
in die plas. Het Kattegat afsluiten ? ...dan heb je meteen oorlog.

We kunnen niets doen laat die Oekraine het lekker zelf uitzoeken vroeger hoorde het toch ook bij Rusland ?

Putin en Trump gaan hierover praten van het weekend in Buenos Aires...Trump gaat het druk krijgen daar hahaha...
eerst Chinees eten met China en dan Wodka toe...samen met Putin en alles is weer geregeld. Handelsoorlog met China
van de baan iedereen blij en Rusland geeft die 3 klote speedbootjes terug aan de Oekraine.


Huzaar1

zorgwekkend inderdaad.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: A.J. op 28/11/2018 | 21:44 uur
Het is idd behoorlijk zorgwekkend hoeveel Putin lovers je wel niet ziet... Zelfs op dit forum...

Mee eens.

A.J.

Citaat van: Thomasen op 28/11/2018 | 21:04 uur
Over de krantenkoppen daar maak ik me weinig zorgen. Het zijn vooral ook de krantenkoppen hier, in het gehele westen. Kijkend ook naar comments op diverse nieuwssites is onze samenleving vergeven van de anit-nato Putin apologeten.

Het is idd behoorlijk zorgwekkend hoeveel Putin lovers je wel niet ziet... Zelfs op dit forum...

Huzaar1

Vind ik ook. De maat is wel vol. We kunnen nu ook prima overgaan tot het afsluiten van een zeestuk. Maargoed ik denk dat dat knokken gaat worden dan. Dat verkoopt daar makkelijk 'NAVO gijzelt Rusland'.. zie de krantenkoppen al.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"