Beëindiging lidmaatschap DF

Gestart door KapiteinRob, 03/10/2014 | 08:36 uur

Richelieu

Jammer Rob, miste je al op Twitter.

Ros

#23
Citaat van: Huzaar1 op 07/10/2014 | 15:04 uur
Rob weg en Ros in de plaats? Daar gaat het forum..............

.......nog steeds de goed kant op  :cute-smile:


Huzaar1

Citaat van: Lex op 06/10/2014 | 20:56 uur
Vanwege het vertrek van Kapitein Rob, is er een vacature ontstaan binnen het beheersteam.
Ros heeft te kennen gegeven, dat hij gaarne weer zijn medewerking wil verlenen als Forum Beheerder.
Bij deze is Ros opgenomen als Forum Beheerder.

Namens het Beheersteam heet ik Ros welkom.

Lex
Algeheel beheerder


Rob weg en Ros in de plaats? Daar gaat het forum,
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: mikemans op 06/10/2014 | 23:37 uur
hmm gaat eenzaam worden hier dan, als vlootbaal.   :(

Het beste Rob!

Niet helemaal... als een ex vlootbaal mee telt  :cute-smile:

mikemans

hmm gaat eenzaam worden hier dan, als vlootbaal.   :(

Het beste Rob!

Mourning

Dat gaat helemaal goed komen. Succes jongens!  ;)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Lex

Vanwege het vertrek van Kapitein Rob, is er een vacature ontstaan binnen het beheersteam.
Ros heeft te kennen gegeven, dat hij gaarne weer zijn medewerking wil verlenen als Forum Beheerder.
Bij deze is Ros opgenomen als Forum Beheerder.

Namens het Beheersteam heet ik Ros welkom.

Lex
Algeheel beheerder

Huzaar1

Jammer Rob, ondanks dat we het vaak met elkaar oneens zijn geweest ga ik je inbreng missen.
Tot snel vermoed ik.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

dudge

Jammer, ik ga je vaak scherpe postings missen.
Een verlies voor de community in zowel je capaciteit als forumlid als moderator.
Wie weet tot ziens.

Lynxian

Jammer dat ik je vertrouwde avatar straks niet meer tussen de postings zie staan, maar ik snap 't zeker. Teveel online leven is soms helemaal niet zo fijn. Maar, hopelijk neem je zo nu en dan nog wel eens even een kijkje. ;)

andré herc

Rob bedankt en ik zal je ook zeker missen al waren we het niet altijd eens het gaat je goed :cute-smile:
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

Oorlogsvis

Jammer we zullen je missen......

grt

Oorlogsvis

Enforcer

Hoi Rob,

Kan mij voorstellen dat je wilt stoppen als politie-agent van het forum. Jammer dat je ook als lid wilt gaan stoppen, omdat je goede bijdragen loevert aan de discussie op het forum.

Stiekem hoop ik dat het bij een soort sabbatical blijft, zoals Elzenga dat gedaan heeft, en dat je weer terugkeert.


Groeten, Enforcer

Elzenga

Jammer!
Snap het!
Dank!
Hou je taai!
En blijf strijdbaar aub!
Groet!
Ronald

IPA NG

Jammer. Aan de ene kant wel te begrijpen.

In ieder geval hoop ik dat je actief blijft op Twitter?
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Lex

Rob,

Ik begrijp je beslissing, hoe jammer ik het ook vind.
Zeer veel dank voor je tomeloze inzet en alles wat je gedaan hebt.
Misschien wel "tot ziens."

Lex
Algeheel beheerder

bergd


Ros

Rob,

We gaan je missen als een van de "gezichten" van het forum. Alle begrip voor de beslissing die je heb genomen en hopelijk tot ziens.

groet,

Ben

Mourning

#6
Beste Rob,

Laat ik beginnen door mijn waardering en dank uit te spreken voor de tijd, energie en tomeloze effort welke je in het forum hebt gestoken. Dank! We waren het niet altijd eens, maar dat zorgt ervoor dat je ook mooie discussies kunt krijgen.

Erg, erg jammer dat je ons gaat verlaten, maar ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment ook wel een beetje numb wordt van zowel het forum als wat er in het dagelijkse leven bij Defensie gebeurt.

Ik hoop, en daar vertrouw ik eigenlijk ook wel op, dat je toch als "regulier" lid op een gegeven moment van tijd tot tijd weer je eigenwijze (:lol:) en mopperige ( :lol: :lol: :lol:) zelf laat zien  ;).

Nogmaals dank voor het controle werk op het opiniestuk van afgelopen week en de prettige uitwisselingen van gedachten de afgelopen jaren.

Hou je taai and all the best!

Cheers!  ;)

"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Nikehercules

Ontzettend jammer dat een van de vaste gezichten er mee stopt. Je schroomde niet om je vaak ongezouten mening te ventileren. Ik was het niet altijd met eens, maar dit gaf vuur aan de discussie. En boven alles, over duidelijk hart voor het bedrijf!

Rob, bedankt!


Nikehercules

Harald

Jammer Rob, maar snap je beslissing. Bedankt voor alle tijd en energie die je in DF gestoken hebt en de input van je.
Succes en hopelijk zien we je nog eens weer.

Groeten Harald

DvdW

Helaas Rob, erg jammer! Maar geniet van je DF-loze periode!  ;) Het ga je goed.
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Ace1

Rob, jammer dat je stopt maar zeer herkenbaar dat je stopt ben zelf ook niet zoveel meer actief hier op defensieforum.

Ik wens je veel succes in real life.

Met vriendelijke groet,

Ace1


KapiteinRob

Na bijna 10 jaar actief te zijn geweest op het defensieforum, waarvan ook een groot deel als forumbeheerder, heb ik besloten mijn lidmaatschap van dit forum te beëindigen. Ik heb dit een geweldig platform gevonden om mijn mening te kunnen verkondigen en te kunnen discussiëren over m.n. defensiezaken. Toch heb ik geconstateerd dat de sleet er bij mij wat ingekomen is en dat de motivatie me in discussies te mengen steeds minder aan het worden was. En na bijna 300 dagen onlinetijd(!!!) wil ik niet langer "continu" naar laptop en iphone grijpen, of "op de zaak" weer snel "effe het forum checken". Datzelfde geldt overigens voor mijn alias-twitteraccount, dat ik eerder deze week al verwijderd heb.

Ik geef toe dat ik ook een gevoel van "treur" erbij heb, maar uiteindelijk heb ik dus om persoonlijke redenen hiervoor gekozen. Mocht ik in de toekomst van gedachten veranderen, zal ik mij weer opnieuw aanmelden. De die-hards zullen mij wel herkennen...  ;)

Bij deze wil ik een ieder danken voor zijn of haar bijdrages. Ook degenen waar ik discussietechnisch wel eens mee overhoop heb gelegen; ik heb met veel plezier (en soms met ergenis) bijgedragen aan het forum, en ben dankbaar voor enkele "in real life" contacten, kennissen en vriendschap die ik er aan over heb gehouden.

Ik wens jullie verder alle discussiegenoegen in de toekomst. En wie weet komen we elkaar ooit (weer) tegen...

Met de hartelijke defensiegroeten,

Rob