NATRES, slapen op kazerne?

Gestart door KLKRT, 16/12/2020 | 16:37 uur

Thom95

Citaat van: KLKRT op 18/12/2020 | 08:21 uur
Ik ga solliciteren bij de Charlie compagnie in Oirschot

Daar is het zeker mogelijk! je kunt altijd een passantenkamer aanvragen bij de wacht.

KLKRT

Ik ga solliciteren bij de Charlie compagnie in Oirschot

Thom95


Waar solliciteer je specifiek?

KLKRT

Hartstikke bedankt voor je reactie!
Dan ga ik zeker op korte termijn solliciteren voor een functie bij 30 NATRES bat!

A.J.

Moet volgens mij gewoon kunnen in overleg. Die 70km is volgens mij alleen voor de reguliere binnenslapers.

KLKRT

Citaat van: Enforcer op 16/12/2020 | 19:06 uur
Woon je minimaal 70km van je opkomstlocatie af?

Nee dat niet! Met het ov is het helaas onmogelijk om na 20.00 vanaf de kazerne naar huis te komen. De volgende optie wordt dan 06.30.

Enforcer

Woon je minimaal 70km van je opkomstlocatie af?

KLKRT

#1
Dag allen,

Ik wil me naast mijn studie erg graag inzetten bij de NATRES (na afronding van mijn studie ambieer ik een voltijds functie). Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om in verband met de tijden van trainingen te overnachten op de kazerne?

Wanneer een training erg laat wordt, dan slaap ik liever op een kazerne dan daarna nog naar huis te moeten (wat met het ov niet heel handig is).
Hetzelfde geldt voor trainingen die vroeg beginnen; ik zou het liefst de avond vooraf op de kazerne overnachten. Is dat mogelijk?? Voor mij is dat praktisch gezien een randvoorwaarde.

Ik zou het ontzettend jammer vinden als ik er na sollicitatie achter kom dat het praktisch gezien niet goed haalbaar is. Vandaar mijn vraag, een geïnformeerd mens telt voor twee!

Ik hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven!