Van wat voor muziek hou je?

Gestart door Owl Lord, 23/08/2003 | 19:19 uur


Ace1

#77



Sparkplug

En om bij de Golden Earring te blijven, terug naar 25 april 1975  8)

A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Poleme

When nothing else matters (Metallica), een plaat en zijn verhaal voor mij.   Maar de rest van Metallica vindt ik ook mooi.
Ik ga helemaal los op "Thunderstruck" van AC/DC en "Running with the devil van "Van Halen".
Iron Maiden,   yeahhhh.  Ik ben zo wie zo dol op Hard Rock.

The Cats uit Volendam en de Golden Earring uit Den Haag, schitterend.

"Ja ja 's nachts na tweeën, dan gaan wij naar beneden" = De Havenzangers.

The Doors, Elvis Presley, James Brown, The Moody Blues.  Vele jaren 60 en 70 muziek vindt ik schitterend.

Klassiek, jazeker, vooral Handel.

U2, Supertramp, Depeche Mode, The Simple Minds, Level 42, vele malen in het wild gezien in the UK en Ireland.
Kate Bush.

R & B muziek.  Komt vooral door een van mijn (buitenechtelijke) kids die kleurlinge is.
Ooit wel eens bij een concert geweest van "Destiny's Child" in verre begin periode. Ik zei toen al dat zij zeer groot zouden worden.
Twee jaar geleden bij Beyonce geweest, schitterend.
Enkele malen met sommige kinderen van mij 'RiRi' in het wild gezien.  Waaronder vorig jaar in Amsterdam.  Mooi.
Idem dito voor Nicky Minaj,  M.I.A., Christina Aguilera, Alicia Keys en Lady Gaga.

North Sea jazz Festival,   uuuhhhuuuu (Bor de Wolf geluiden), schitterend.

DJ Tiesto ontmoet en gezien in Eilat tijdens tweede Intifadah.  Toffe gast, maar komt dan ook uit Breda he.
Armin van Buuren, Within Temptation.
Daft Punk,  David Guetta.

Yellow Claw, The Opposites, Boef, Rochelle, Dotan, One Republic,  Anton Ishutin, Eva Simons Sharon Doorson.



Nulla tenaci invia est via - Voor de doorzetter is geen weg onbegaanbaar.

Sparkplug

Mijn voorkeur gaat uit naar rock (blues, hard, psychedelisch). Liefst met eletrisch Gibson gitaar en Marshall versterkers  8)

Nog niet zo lang geleden ondekte ik het eerste werk van Joe Walsh. zoek maar eens op Youtube de James Gang albums

  • Yer' Album
  • James Gang Rides Again
  • Thirds
  • James Gang Live in Concert
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

MasterChief1971

"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

Harald


Ronald Elzenga


Lex

Een super oud topic voorgaats gehaald, kijkend naar mogelijke reacties.  ;)
Als voorzet:


RAnger87

Citaat van: Kpl Daniel YPma op 02/04/2004 | 13:36 uur
Nog even over mijn lijstje:
Fear factory was RIP maar bestaat weer
Life of agony was RIP maar bestaat weer
Spineshank is RIP

Laatste toevoegingen
Dimmu Borgir (met dank aan Jan  ;D)
Björk (met dank aan Björk)
Kraftwerk (met dank aan Jarno)

mm Kleine Ellen dan moet je toch zeker eens mee in de Mazda (voordat hij verkocht is) heb wel een hele leuke doedelzak-cd! En met mijn installatie moet dat wel lukken;


vet gek
de vriend van mijn zus die had laatst ook 2 '' 10 subwoofers erin gesmeten lekker geluid :P

RAnger87

Citaat van: Mourning op 23/08/2003 | 23:14 uur
Een U2 en Coldplay fan.

Verder luister ik naar o.a. Sarah McLaughlan, Bruce Springsteen, John Hiatt, Jewel, Manic Street Preachers, Depeche Mode, DJ Sasha, DJ Tiesto, Sabiar, Kane (en dan vooral een paar zeer goede U2-covers  ;D ), Massive Attack, Alanis Morissette, Van Morrisson, Crosby, Stills & Nash, en .... raar maar waar de Sugababes  ;D. Verder bepaalde klassieke muziek en vooral film soundtracks van Hans Zimmer.

Gaan er hier mensen regelmatig naar concerten???

Regards,

Mourning 8)

ja hans zimmer heeft goede soundtracks gemaakt, vooral die van black hawk down en the rock. als je op die vna blackhawkdown koopt of download moet je eens luisteren naar chant errug mooi nummer eerst ver rustig en dan breekt de hel los. in de film hoor je dat muziekje als die MH6 helikopters landen voor dat gebouw.  

zzzzzmura

Man ik kon ze al toen ze nog JODECI heette.

Maarre als je dit wil luisteren dan ga je toch zelf naar een Urban avond dan zet ik ondertussen ff Carl Cox aan in de auto,lekker beuken!!!!!
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

kleine ellen

CitaatKend iemand hier toevallig kci & jojo  
ik vind hun namelijk heel goed!

Wie kent ze niet!! gheghe  ;D 8)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Robert

Wat ik gewoon irritant vind is dat al die auto's met enorme luidspeakers over het algemeen alleen maar van die trance shit draaien.

ik bedoel als je in de auto zit zet je toch lekker beetje r&b op van het kaliber
r-kelly. Als je harde trance house of hardstyle wilt horen ga je toch lekker naar een discotheek toe.

Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik niet zo van die hardstyle troep houd, geef mij maar r&b en rap , beetje hiphop  ;D

Kend iemand hier toevallig kci & jojo ???  
ik vind hun namelijk heel goed!
Pain is temporary, glory lasts forever!

kleine ellen

Thnx ypma, lijk me wel gaaf, zekerzzz wel  :) maar in die auto van jan moet het toch ook wel lukken ghighighi ;D ;D Is ook wel 'RUIG" he jan  ;)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!