'TROTS OP ONZE JONGENS'

Gestart door Enforcer, 04/06/2008 | 14:08 uur

Sabra

Citaat van: boekje_pienter op 26/06/2008 | 12:45 uur
Met de wijsheid die we nu hebben hadden ze dat oranje spuiten sowieso beter NIET kunnen doen, gezien de resultaten van het Nederlands elftal.
Misschien zou, in navolging van partners binnen de NAVO die ook actief zijn in Afghanistan, een herbeoordeling moeten plaatsvinden over de inzet van tanks...

Daar pleit ik al een tijdje voor, maar helaas, ik ken de S-4, van het tkbat die volgend jaar op de nominatie staat voor TFU en ze gaan toch niet mee....
Ik snap dat echt niet ze hebben wel tot 2002 op de Balkan gestaan , ze worden hier wel "oranje" gepsoten voor de gezelligheid maar gebruik die dingen gewoon in Afghanistan!!!!!!!!!!!!!
"Wie zich bewust is van de waarheid, lacht om de leugens van het gerucht"

boekje_pienter

Met de wijsheid die we nu hebben hadden ze dat oranje spuiten sowieso beter NIET kunnen doen, gezien de resultaten van het Nederlands elftal.
Misschien zou, in navolging van partners binnen de NAVO die ook actief zijn in Afghanistan, een herbeoordeling moeten plaatsvinden over de inzet van tanks...

edde6007

Citaat van: Enforcer op 04/06/2008 | 14:09 uur
http://www.mindef.nl/actueel/nieuws/2008/06/20080604_trotsoponzejongens.aspx#

Van wie is die Leo?

Ja van wie is deze Leopard, nu van het opgeheve C-eskadron uit Havelte.
Het is gewoon triest hoe er met deze prachtige uitrustingstukken omgegaan wordt.
Eerst perfect afleveren in Vriezeveen en dan hop of het niks kost Oranje gespoten.
Ik denk dat er plaatsen zijn waar deze Tanks beter tot hun recht komen en dan bedoel ik niet een of ander evenement waar zonodig weer rubber opgerookt moet worden om zo mensen te trekken en dan vervolgens deze niet met dit materiaal te laten werken.En zo wordt al het geld wat deze tanks gekost hebben over de balk gesmeten.
DIEP TRIEST  >:(

Waar blijven nu alle cavaleristen , kom op voor je eigen materiaal laat de kop niet hangen bel,schrijf, lobby. DOE IETS

KapiteinRob

Citaat van: Enforcer op 04/06/2008 | 19:30 uur
Wordt de effectiviteit van PR campagnes wel eens gemeten bij de Defensie?!

Niet nodig; het werkt niet effectief genoeg gezien de wervingscijfers.  ;)

Enforcer

Men doet deze week wel heel veel voor PR. Een oranje tank, een vaatje dooie vis met de helikopter vervoeren en een weekendje toneel op de hei. Wordt de effectiviteit van PR campagnes wel eens gemeten bij de Defensie?!

Sld-Tcws

Blijkbaar gewoon van defensie als je dit leest;

Defensie gaf direct gehoor aan het verzoek van Rutger om voor passend vervoer te zorgen tijdens zijn berichtgeving over het Europees Kampioenschap Voetbal.

Ik denk niet dat deze bij Pietje in de achtertuin stond..
42BLJ

Enforcer


Enforcer

NIEUWS       
  04-06-2008 10:30   Mindef.nl
'TROTS OP ONZE JONGENS'

Deze titeltekst staat met grote letters op de oranje geverfde tank waarmee Rutger van Geenstijl.nl Oranje steunt. Trots op wat onze jongens presteren op de voetbalvelden in Zwitserland en Oostenrijk. Trots op wat onze jongens en meiden doen tijdens de missie in Uruzgan.

Defensie gaf direct gehoor aan het verzoek van Rutger om voor passend vervoer te zorgen tijdens zijn berichtgeving over het Europees Kampioenschap Voetbal. Supporters zijn de drijvende kracht achter ieder team. De Nederlandse militairen in de missiegebieden ervaren dat iedere dag.

De oranje Leopard-tank met pakkende slagzin zal de komende weken vaak in beeld zijn.