Onzin-topic uitgave 24

Gestart door Lex, 02/12/2012 | 22:08 uur

guest1400

Citaat van: LLH op 10/01/2013 | 09:12 uur
ben benieuwd wie er zojuist allemaal de mail hebben gehad die neit voor hen bedoelt was hoop dat ik niet morgen 100 nieuwe emails heb .

die stomme reacties ook elke keer van mensen die weten dat het niet voor hun bedoeld is maar dat toch even duidelijk willen maken. Weer van die typische kantoortijgers die de hele dag geen reet te doen hebben.

LLH

ben benieuwd wie er zojuist allemaal de mail hebben gehad die neit voor hen bedoelt was hoop dat ik niet morgen 100 nieuwe emails heb .

onderofficier

Citaat van: jurrien visser op 10/01/2013 | 00:35 uur
maar dat had deze man zich vast ook van te voren niet kunnen bedenken.

zeer sterk punt   ;D
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

#32
Citaat van: onderofficier op 10/01/2013 | 00:31 uur
Maar toch hoe kan je nu je vrouw vergeten.......  of een andere reisgenoot...      ik kan me wel voorstellen dat een alleen-reizende in een grote bus alleen achterblijft op een parkeerplaats ......  

Als men een 10 jarige dochter heeft.....is men toch minimaal 10 jaar en 9 maanden bij elkaar..... of het is alleen zijn dochter maar dan toch..
Ik ben alleenstaande maar ga op reis met een vriend(in)   ik ben nog nooit alleen doorgereden...... ben ik dan beter dan ik denk  ;)

:angel: Ik snap het ook niet, maar de tekst uit het stuk van OB laat zien dat soms zaken anders lopen dan dat je verwacht, waarbij ik mij niet zou kunnen voorstellen dat ik ooit mijn reisgenoot zou vergeten, maar dat had deze man zich vast ook van te voren niet kunnen bedenken.

onderofficier

Citaat van: jurrien visser op 10/01/2013 | 00:24 uur
;D Elk verhaal heeft 2 kanten, zie hier de aanvulling van Omroep Brabant.



Man uit Oss vergeet vrouw langs Duitse snelweg: 'Papa, waar is mama?'

Laatst gewijzigd: woensdag 9 januari 2013 - 21:41 | Auteur: Peer van den Heuvel

OSS - Een 35-jarige man uit Oss heeft afgelopen weekend onbewust zijn vrouw achtergelaten op een parkeerplaats langs de Duitse snelweg. Hij kwam er pas achter toen zijn tienjarige dochter veertig kilometer verderop vroeg waar mama was.

De familie was van Polen op weg naar Nederland. Moeder en dochter lagen te slapen op de achterbank. Na een plaspauze op een parkeerplaats langs de Duitse A2, ging de 34-jarige vrouw zonder dat haar man het wist naar het restaurant.

Vermist
Toen de man verder reed, bleef de vrouw achter. Toen de dochter merkte dat moeder zoek was, reed haar vader terug naar de parkeerplaats. Daar kon hij haar niet vinden, waarna hij haar als vermist o gaf.

De man reed toen maar terug naar huis, waar zijn vrouw op hem zat te wachten. Ze had op de parkeerplaats een Nederlander gevonden die haar een lift had gegeven.

Beterschap beloofd
Om de politie onnodig werk te besparen, is het gezin naar het Duitse Kleve gereden om de vermissing af te melden. Het echtpaar beloofde de ingeschakelde politie de volgende keer beter op te letten.
woensdag 9 januari 2013

http://www.omroepbrabant.nl/?news/1866631073/Man+uit+Oss+vergeet+vrouw+langs+Duitse+snelweg+Papa,+waar+is+mama.aspx

Maar toch hoe kan je nu je vrouw vergeten.......  of een andere reisgenoot...      ik kan me wel voorstellen dat een alleen-reizende in een grote bus alleen achterblijft op een parkeerplaats ......   

Als men een 10 jarige dochter heeft.....is men toch minimaal 10 jaar en 9 maanden bij elkaar..... of het is alleen zijn dochter maar dan toch..
Ik ben alleenstaande maar ga op reis met een vriend(in)   ik ben nog nooit alleen doorgereden...... ben ik dan beter dan ik denk  ;)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: onderofficier op 10/01/2013 | 00:12 uur
Pardon?

Volgens kan de vrouw beter goed op haar man passen...............oa met de autosleutels afpakken als ze weer eens op een parkeerplaats stoppen
Hij rijd zonder haar weg en mist haar niet eens

Misschien is een keuring bij het CBR voor die man op zijn plaats.

;D Elk verhaal heeft 2 kanten, zie hier de aanvulling van Omroep Brabant.



Man uit Oss vergeet vrouw langs Duitse snelweg: 'Papa, waar is mama?'

Laatst gewijzigd: woensdag 9 januari 2013 - 21:41 | Auteur: Peer van den Heuvel

OSS - Een 35-jarige man uit Oss heeft afgelopen weekend onbewust zijn vrouw achtergelaten op een parkeerplaats langs de Duitse snelweg. Hij kwam er pas achter toen zijn tienjarige dochter veertig kilometer verderop vroeg waar mama was.

De familie was van Polen op weg naar Nederland. Moeder en dochter lagen te slapen op de achterbank. Na een plaspauze op een parkeerplaats langs de Duitse A2, ging de 34-jarige vrouw zonder dat haar man het wist naar het restaurant.

Vermist
Toen de man verder reed, bleef de vrouw achter. Toen de dochter merkte dat moeder zoek was, reed haar vader terug naar de parkeerplaats. Daar kon hij haar niet vinden, waarna hij haar als vermist o gaf.

De man reed toen maar terug naar huis, waar zijn vrouw op hem zat te wachten. Ze had op de parkeerplaats een Nederlander gevonden die haar een lift had gegeven.

Beterschap beloofd
Om de politie onnodig werk te besparen, is het gezin naar het Duitse Kleve gereden om de vermissing af te melden. Het echtpaar beloofde de ingeschakelde politie de volgende keer beter op te letten.
woensdag 9 januari 2013

http://www.omroepbrabant.nl/?news/1866631073/Man+uit+Oss+vergeet+vrouw+langs+Duitse+snelweg+Papa,+waar+is+mama.aspx

onderofficier

Citaat van: nu op 10/01/2013 | 00:09 uur
De man beloofde de politie voortaan beter op zijn vrouw te passen.

Pardon?

Volgens kan de vrouw beter goed op haar man passen...............oa met de autosleutels afpakken als ze weer eens op een parkeerplaats stoppen
Hij rijd zonder haar weg en mist haar niet eens

Misschien is een keuring bij het CBR voor die man op zijn plaats.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Man vergeet vrouw op parkeerplaats
AMSTERDAM - Een Nederlandse man heeft zijn vrouw langs de snelweg in Duitsland laten staan.
Foto:  ANP De 35-jarige man reed met zijn gezin van Polen naar Nederland en hield een plaspauze bij een parkeerplaats bij Gelsenkirchen. Toen hij wegreed vergat hij zijn vrouw, zo melden Duitse media.

Na veertig kilometer vroeg de 10-jarige dochter van het stel aan haar vader waar haar moeder was. De man keerde terug naar de parkeerplaats, maar daar was de vrouw niet meer. Zij was bij landgenoten in de auto gestapt die haar een lift gaven naar Oss.

Haar echtgenoot waarschuwde de politie, maar een zoektocht bleek onnodig. De man beloofde de politie voortaan beter op zijn vrouw te passen.

http://www.nu.nl/buitenland/3000273/man-vergeet-vrouw-parkeerplaats.html
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

bergd

Vrouw moet betalen voor bloed dode zoon

ROME - 
De moeder van een verongelukte Italiaanse tiener heeft een rekening gekregen van 725 euro. Het schoonmaakbedrijf Sicurezza e Ambiente brengt het bedrag in rekening voor het schoonmaken van het wegdek. Er was een speciaal apparaat nodig om het bloed te verwijderen, aldus het bedrijf.
De 15-jarige Valerio Leprini was in Rome met zijn scooter ten val gekomen en overleden. De moeder moest eerst huilen toen zij de brief kreeg, maar is nu strijdbaar. Volgens de krant la Repubblica wordt er veel geld verdiend sinds het schoonmaken na ongelukken is uitbesteed aan een particulier bedrijf. De moeder vindt dat zij al genoeg reinigingsheffing betaalt aan de gemeente.

Vervolg:

Burgemeester wil betalen voor bloed dode zoon

ROME - 
Burgemeester Gianni Alemanno van Rome wil betalen voor de schoonmaak van het wegdek na het dodelijke scooterongeluk van de 15-jarige Valerio Leprini. Zijn moeder had daarvoor een rekening gekregen van meer dan 700 euro door een particulier schoonmaakbedrijf dat door de gemeente was
De zaak zorgde deze week voor de nodige ophef in de Italiaanse media. De moeder wil het geld van de burgervader niet aannemen. Volgens haar is er slechts sprake van 'krokodillentranen' van Alemanno, die goed zou willen overkomen in de publiciteit. Volgens haar is het echte probleem niet geld, maar de 'onmenselijkheid' van het opsturen van de rekening, aldus de krant la Repubblica zondag.
Alemanno overweegt het contract met Sicurezza e Ambiente op te zeggen. Dat particuliere bedrijf won in 2008 de openbare aanbesteding voor de schoonmaak na ongelukken. Volgens berichten in de Italiaanse pers is er sprake van geldklopperij en probeert het bedrijf zo veel mogelijk geld te verdienen aan andermans ongelukken. De moeder vindt dat zij al genoeg geld betaalt voor de werkzaamheden van de gemeentemedewerkers zelf.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21200363/__Rome__betalen_voor_bloed_zoon__.html



Flyguy

Uit een ander topic.

Citaat van: onderofficier op 06/01/2013 | 17:49 uur
Dat is meer dan de politie (300% meer) en de overige militairen.....  Er zijn militairen die 1x per jaar schieten, dat is toch 400% meer en met wat pech door overplaatsing oid uit komen op 0x per jaar.... dat is dan 500% meer....  dus al met al....  ;D

Zie het positief, maar goed er zijn altijd zwartkijkers.
Foei! je doet je wiskunde ontzettend fout. :lol:

250% en 500% ipv 300% en 400% :annoyed:

Ace1

Citaat van: Lex op 05/01/2013 | 23:52 uur
Een bericht van gelijke strekking is reeds eerder geplaatst.
Volgens de Telegraaf is premier Kirchner een hij, terwijl het voorgaande artikel uit de Volkskrant spreekt over president Cristina Fernandez de Kirchner, een zij.
De NL media is dus erg verschillend van mening.  ;D

Lex we kunnen de waarheid ook op het midden houden en zeggen dat premier Kirchner een transgender is? :devil:

Lex

Man bekogelt bedrijfsleider met flessen

LEEUWARDEN - Een man heeft zaterdagavond tientallen flessen kapotgegooid in een supermarkt in Leeuwarden. Toen de bedrijfsleider de man aansprak, werd hij zelf bekogeld met flessen. Hij raakte niet gewond. De man is aangehouden.

Volgens de politie is de schade groot, maar hoe groot is niet bekend. ,,Er zijn tientallen flessen gesneuveld, waaronder wijnflessen. Daarnaast zijn ook veel levensmiddelen beschadigd geraakt door rondvliegend glas'', aldus een woordvoerder van de politie.

ANP,
23 december 2012 12:43

Drankmisbruik?  :angel:

dudge